14 روش مقرون به صرفه برای طراحی داخلی لوکس در خانه

طراحی داخلی لوکس در خانه

14 روش مقرون به صرفه برای طراحی داخلی لوکس در خانه

قطعا تا کنون با خانه هایی مواجه شده اید که یک یکپارچگی در طراحی داخلی آن ها وجود داشته، بسیار لوکس دیده شده و گویی توسط یک طراح حرفه ای دکوراسیون شده اند. آیا شما هم دوست دارید که بدون خالی کردن حساب بانکی خود، چنین فضایی را در محیطی که در آن زندگی می کنید ایجاد کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است پس با پویانو همراه باشید تا با روش های مقرون به صرفه برای طراحی داخلی لوکس در خانه آشنا شوید. ما در این مطلب به ترفند هایی خواهیم پرداخت که به شما کمک می کنند تا خانه خود را مانند یک طراح حرفه ای دکوراسیون کرده و به فضایی لوکس دست یابید.

روش مقرون به صرفه برای طراحی داخلی لوکس در خانه

به راحتی و با اطمینان کامل می توان بیان کرد از طراحی اتاق نشیمن گرفته تا سرویس بهداشتی، راز اصلی کار و ایجاد دکوراسیونی زیبا، این است که اکسسوار های مناسب را انتخاب کرده و به کار ببرید. در واقع این اکسسوار ها هستند که کمترین فشار را به جیب های شما وارد کرده و بر مهمان های شما بیشترین تاثیر را ایجاد می کنند.

  1. آینه های بزرگ با قاب های زیبا

در راس اکسسوار هایی که ظاهری بسیار شیک و مجلل ایجاد کرده و در عین حال بسیار اقتصادی هستند، می توان به آینه های بزرگ و قاب دار اشاره کرد . در تمام نقاط خانه از جمله راهروی ورودی، سالن پذیرایی، اتاق غذا خوری و سرویس بهداشتی، با به کار بردن آینه های بزرگ و زیبا می توانید به فضای مجللی که به دنبال آن هستید دست پیدا کنید.

آینه های بزرگ با قاب های زیبا

  1. فرش ها و قالیچه ها

یکی دیگر از پرطرفدار ترین اکسسوار هایی که به دلیل پوشاندن سطوح بزرگ بسیار مورد توجه است، می توان به فرش ها و قالیچه هایی که در طراحی داخلی به کار برده می شوند، اشاره کرد. با انتخاب طرح ها و رنگ های جسورانه برای فرش ها و قالیچه هایی که در خانه به کار می برید، می توانید فضایی لوکس و مجلل به محیط زندگی خود ببخشید.

فرش ها و قالیچه ها

  1. استفاده از رنگ های غیر معمول

گاهی برای ایجاد فضایی لوکس در محیط زندگی خود تنها به کمی جسارت و تغییر نیاز خواهید داشت. برای مثال اگر از رنگ های معمولی و پر کاربردی مانند سفید، کرم و بژ برای دیوار ها دست کشیده و از رنگ های تیره و منحصر به فرد تری استفاده کنید، به راحتی می توانید به آن فضای مجللی که در پی آن هستید دست پیدا کنید.

استفاده از رنگ های غیر معمول

  1. چوب هایی با رنگ های تیره

قطعا به این موضوع آگاه هستید که جزئیاتی و مبلمانی که از چوب های تیره رنگ تشکیل شده اند، در مکان فضایی لوکس و با وقار ایجاد می کنند. پس خلاقیت خود را به میز و صندلی ها محدود نکنید، هر جزئیات دیگری که از چوب تیره تشکیل شده باشد نیز می تواند جلوه ای مجلل به محیط زندگی شما ببخشد. برای مثال یک کنسول و یا یک پارتیشن چوبی…

چوب هایی با رنگ های تیره

  1. کوسن های مخملی

مخمل پارچه ای است که ظاهر بسیار مجلل و لوکسی دارد و در هر نقطه ای که به کار برده شود فضای آن را به طور کامل تغییر می دهد. یکی از ساده ترین راه ها برای بهره بردن از زیبایی مخمل، استفاده از کوسن های مخملی است. البته نه تنها در کوسن بلکه در هر پوششی مانند روکش مبل ها و پرده ها نیز می توانید مخمل را به کار برده و جلوه ای لوکس به مکان ببخشید.

کوسن های مخملی

  1. تاج تخت خواب لمسه دوزی شده

تاج تخت های ساده و مدرن می توانند ظاهری زیبا در اتاق خواب ایجاد کنند، اما اگر به دنبال ایجاد فضایی لوکس در اتاق خواب خود هستید، تاج تخت خواب های لمسه دوزی شده بزرگ و مجلل، بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

تاج تخت خواب لمسه دوزی شده

  1. جادوی گل ها

این یک حقیقت غیر قابل انکار است که گل ها می توانند ساده ترین و خسته کننده ترین اتاق ها را به مکانی قابل توجه تر، زیبا تر و دعوت کار تبدیل کنند. از یک دسته گل ساده نرگس گرفته تا یک دسته گل شلوغ و تزئین شده، زمانی که در مکانی مانند راهروی ورودی و یا اتاق نشیمن مورد استفاده قرار بگیرد، ظاهری جذاب به مکان خواهد بخشید. البته این موضوع تا زمانی کارساز خواهد بود که از گل های طبیعی استفاده کنید. پس اگر به دنبال خانه ای با ظاهر لوکس هستید، تا جای ممکن از گل های مصنوعی دوری کرده و از جادوی گل های طبیعی بهره ببرید.

 گل ها می توانند ساده ترین و خسته کننده ترین اتاق ها را به مکانی قابل توجه تر، زیبا تر و دعوت کار تبدیل کنند.

  1. یک چراغ روشنایی بخش منحصر به فرد

از یک لوستر آویز سقفی گرفته تا یک چراغ دیواری و حتی یک لامپ، تا زمانی که طراحی ای منحصر به فرد و زیبا داشته باشند، دارای این توانایی خواهند بود که ظاهری زیبا و خاص به محیط زندگی شما ببخشند. فکر نکنید که برای این موضوع باید هزینه زیادی را متحمل شوید، حتی یک لوستر دست سازی که خودتان آن را ساخته اید، تا زمانی که ظاهری خاص و متفاوت داشته باشد می تواند نتیجه مشابهی را به نمایش بگذارد.

یک چراغ روشنایی بخش منحصر به فرد

  1. پرده های بسیار بلند

بله، درست متوجه شده اید؛ پرده های بسیار بلندی که از سقف تا زمین ادامه داشته و مقداری از آن ها بر روی زمین جمع می شود، روشی ایده آل برای ایجاد فضایی لوکس به شمار می روند. این روشی بسیار ساده و اما تاثیر گذار است. تنها چیزی که به آن نیاز دارید چند سانتیمتر پرده اضافه است.

پرده های بسیار بلند

  1. کوسن های متعدد

کوسن های متعدد با اندازه های متفاوت که طرح و رنگ آن ها با یکدیگر و سایر مبلمان هماهنگ است، از جمله اکسسوار های کاربردی ای هستند که هم فضایی راحت ایجاد کرده و هم ظاهری لوکس به مکان می بخشند. برای این که فضای تاثیر گذار تری را ایجاد کنید می توانید از رنگ های متضاد استفاده کرده و کنتراستی زیبا را به نمایش بگذارید.

کوسن های متعدد

  1. تابلو های سه لت یا سه گانه

تابلو هایی سه گانه ای که از قاب های مشابه تشکیل شده و طرحی مرتبط را به نمایش گذاشته و در یک راستا نصب شده اند نیز از جمله اکسسوار هایی هستند که ظاهر زیبایی به مکان می بخشند. این تابلو ها جلوه ای به خانه می بخشند که گویی یک طراح حرفه ای آن را دکوراسیون کرده است.

تابلو های سه لت یا سه گانه

  1. مبلمانی با سطوح آینه ای!

همان طور که قبلا به طراحی داخلی لوکس در خانه اشاره شد، آینه از جمله اکسسوار هایی است که ظاهری لوکس و درخشان به مکان می بخشد.  اما برای بهره بردن از زیبایی آینه نیازی نیست که تنها از آینه های دیواری استفاده کنید! مبلمانی مانند کنسول ها و میز هایی که از آینه ساخته می شوند، در هر مکانی که به کار برده شوند مانند یک الماس خواهند درخشید. این نوع مبلمان در چند سال اخیر محبوبیت بیشتری یافته و برای ایجاد فضایی مجلل بسیار ایده آل خواهند بود.

مبلمانی با سطوح آینه ای

  1. کاغذ دیواری های زیبا

یکی از عناصری که برای ایجاد طراحی داخلی لوکس در خانه نمی توان آن را فراموش کرد، کاغذ دیواری های طرح دار و شیک هستند. برای این کار نیازی نیست که تمام دیوار ها را با کاغذ دیواری بپوشانید؛ پوشاندن یکی از دیوار ها با کاغذ دیواری زیبا تمام توجه ها را به خود جلب خواهد کرد و ظاهر لوکسی به مکان خواهد بخشید.

کاغذ دیواری های زیبا

  1. دکوراسیونی منحصر به فرد

اکنون به آخرین مورد برای ایجاد فضایی لوکس، اما اقتصادی رسیدیم. یکی از مهم ترین مراحل برای ایجاد فضایی لوکس در خانه این است که به خود اعتماد کرده و دکوراسیونی منحصر به فرد را به نمایش بگذارید. انتخاب و خرید اکسسوار هایی که مورد علاقه شما بوده و سلیقه شخصیه شما را به نمایش می گذارند و هم چنین چیدمان متقاوت و منحصر به فرد این اکسسوار ها که در هیچ کجای دیگر قابل مشاهده نباشد، فضایی خاص را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در واقع اگر به دنبال ایجاد فضایی لوکس و خاص هستید، ابتدا باید از تقلید ها و عادت ها دست کشیده و متفاوت بودن را تجربه کنید…

دکوراسیونی منحصر به فرد

 

 

 

 

طراحی داخلی لوکس در خانه

تحریریه پویانو