طراحی داخلی سیاه و سفید در خانه کوچک

طراحی داخلی سیاه و سفید در خانه کوچک

طراحی داخلی سیاه و سفید : این استودیوی کوچک با تم رنگی سیاه و سفید طراحی شده است. شاید 37 متر مربع برای یک استودیوی هنری خیلی کوچک به نظر بیاید، اما طراح و مالک آن، جیمی اسکاتینگ معتقد است که همه نیازهایش را برآورده می‌کند. انتخاب رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی و اضافه کردن رنگ سیاه به آن، باعث شده این فضا بزرگ و دلباز به نظر برسد.

فضای نشمین با یک دیواره کوچک از باقی قسمت‌ها جدا شده است. دیواره‌ای که یک تخته سیاه بامزه برای نوشتن یادداشت‌های مهم است. وجود یک میز و صندلی کوچک و جمع و جور نیز فضای جالبی برای صرف نوشیدنی عصرانه ایجاد کرده است.

فضاهای بی‌رنگ و سیاه و سفید همیشه در معرض این هستند که پس از مدتی خسته‌کننده و دلگیر شوند. این امر برای دکوراسیون سیاه و سفید بیشتر نیز اتفاق می‌افتد. اضافه کردن قطعات کوچک چوبی به دکوراسیون باعث شده فضا کمی گرم و صمیمی به نظر برسد و از خسته‌کننده شدن فضا جلوگیری می‌کند.

کابینت‌های آشپزخانه در بازسازی این فضا تغییر نکرده است وهمان مدل قدیمی را رنگ آمیزی کرده‌اند. با این حال با سایر قسمت‎‌های مدرن فضا هماهنگی دارد. انتخاب یک هود متفاوت زیبایی این آشپزخانه ساده و کوچک را تکمیل کرده است.

طراحی داخلی سیاه و سفیداستفاده بهینه از همه قسمت‌های فضا یک مساله مهم در طراحی دکوراسیون فضاهای کوچک است. طراحی یک کابینت دیواری در بالای تخت خواب باعث شده از فضای بی‌استفاده بالای تخت به بهترین شکل استفاده شود. همچنین وجود یک شلف دیواری باعث شده دیگر نیازی به یک میز کنار تخت نباشد.

وجود یک در مشکی در فضایی سفید تضاد زیادی را ایجاد می‌کند و این تضاد باعث شده زیبایی سایر بخش‌ها بیشتر به چشم بیاید و فضا خسته کننده نباشد.

 

 

 

 

طراحی داخلی سیاه و سفید

تحریریه پویانو: خانی

برگرفته از: digsdigs