طراحی داخلی سرویس بهداشتی با ترند های سال 2019

طراحی داخلی سرویس بهداشتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی با ترند های سال 2019

با نزدیک شدن به سال جدید میلادی، هر روز ترند های بیشتری از طراحی داخلی در سال 2019 مطرح می شوند. ترند های دکوراسیون که هر روز در حال تغییر هستند، هم در زمینه زیبایی و هم در زمینه کاربردی، خود را با شرایط و احتیاجات زندگی مدرن تطبیق می دهند. زمانی که صحبت از سرویس بهداشتی می شود نیز لازم است که در طراحی و دکوراسیون آن، زیبایی و ویژگی های کاربردی با یکدیگر ترکیب شده و به کار برده شوند. بر اساس پیش بینی های طراحان حرفه ای در سال 2019، مدرن ترین، جذاب ترین و زیباترین رویکرد های زیبایی شناختی در طراحی داخلی سرویس بهداشتی در پیش روی ما قرار خواهند گرفت.

اگر می خواهید در زمانی نزدیک سرویس بهداشتی منزل خود را بازسازی کرده و یا با دنبال کردن ترند های جدید تغییراتی هر چند کوچک را در سرویس بهداشتی ایجاد کنید، ما در این مطلب پالت های رنگی، مدل کاشی ها، اکسسوار های مورد استفاده و عناصر کاربردی در سرویس بهداشتی سال 2019 را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای آشنایی با ترند های طراحی سرویس بهداشتی در سال پیش رو با پویانو همراه باشید:

طراحی داخلی سرویس بهداشتی با ترند های سال 2019

  • سرویس بهداشتی ای به رنگ سیاه!

امسال در راس رنگ هایی که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت، رنگ سیاه قرار دارد. در گذشته معمولا حمام و دستشویی با رنگ های خنثی و روشن طراحی می شدند، اما امروزه دکوراسیون های جسور و تاثیر گذار بیشتر مطرح هستند. اکنون سرویس بهداشتی ها، با ویژگی های عمق بخشی و کاریزماتیک رنگ سیاه از نظر زیبایی، تصویری مدرن و معاصر یافته و از ظاهر تکراری رهایی می یابند.

البته تنها راه استفاده از رنگ سیاه در طراحی داخلی سرویس بهداشتی ، دیوار ها نیستند. در سطوحی مانند کفپوش ها، کابینت و روشویی دستشویی و اکسسوار ها نیز می توانید از رنگ سیاه بهره مند شوید. اگر از به کار بردن رنگ سیاه در سطوح وسیعی مانند دیوار ها و کفپوش هراس دارید، اکسسوار های کوچک می توانند امکان استفاده از این رنگ را برای شما ایجاد کنند.

سرویس بهداشتی ای به رنگ سیاه

  • طراحی هایی به سبک وینتیج و باروک

در  چند سال گذشته، طراحی های سبک وینتیج نه تنها در سرویس بهداشتی، بلکه در تمام اتاق های خانه ها به یکی از عناصر دکوراتیو پرکاربرد تبدیل شده است. طراحی های زیبا و قابل توجه سبک وینتیج، در سال 2019 نیز به تاثیرات خود ادامه می دهند. اما در دکوراسیون سرویس بهداشتی، تاثیرات طراحی وینتیج بیشتر با اکسسوار ها و طراحی های تاثیر گذار سبک باروک شکل می گیرد. زمانی که رنگ های مدرن با طراحی های سبک باروک ترکیب شوند، در سرویس بهداشتی فضایی بسیار زیبا و منحصر به فرد ایجاد می کنند.

آینه ها و یا عناصر روشنایی بخش سبک وینتیج و اکسسوار های سبک رترو که احساسی نوستالژیک را ایجاد کرده و در مغازه های عتیقه فروشی پیدا می شوند، می توانند سرویس بهداشتی را به مکانی قابل توجه و خاص تبدیل کنند. هم چنین با رنگ کردن یک کمد قدیمی به رنگ ترند امسال، یعنی سیاه، می توانید به کابینتی فوق العاده در سرویس بهداشتی دست پیدا کنید.

طراحی هایی به سبک وینتیج و باروک

  • آینه های روشن

آینه های چراغ دار و روشن از جمله مدل هایی هستند که در سال های اخیر در طراحی داخلی سرویس بهداشتی بسیار پرکاربرد بوده اند. این موضوع در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت. به خصوص در سرویس بهداشتی هایی با سبک های مدرن و مینیمال، آینه های بدون قاب که در پشت آن ها چراغ های ال ای دی قرار دارند بسیار پرکاربرد خواهند بود. این مدل آینه به دلیل این که نیاز استفاده از چراغ های اضافه و دیواری را از بین می برد، مدلی بسیار کاربردی به شمار می رود.

آینه های چراغ دار و روشن

  • زیبایی نامتقارن در چیدمان

طراحی، نقوش، مبلمان و چیدمان های نا متقارن از جمله عناصری هستند که در دکوراسیون های مدرن و معاصر، فضایی پویا و سیال ایجاد می کنند. اگر شما هم می خواهید که فضای تکراری و خسته کننده سرویس بهداشتی را از بین ببرید، با از بین بردن چیدمان های تکراری اکسسوار ها و لوازم موجود در این مکان، فضایی خاص و منحصر به فرد را به نمایش بگذارید. استفاده از کمد ها، طرح ها و کشو های نامتقارنی که عادت های ما را زیر سوال می برند و ایجاد طراحی ها و چیدمان های متفاوت، هر روز بیشتر از روز قبل محبوبیت یافته و مورد استفاده قرار می گیرد.

زیبایی نامتقارن در چیدمان

  • استفاده از سنگ طبیعی برای روشویی

استفاده از مصالح طبیعی در سرویس بهداشتی تنها مربوط به سال جدید نمی شود، در سال های گذشته نیز استفاده از چنین مصالح در این مکان یک موضوع پرکاربرد بوده است. البته زمانی که صحبت از مصالح طبیعی می شود اولین چیزی که به ذهن خطور می کند چوب است و در 10 سال گذشته نیز، سرویس بهداشتی هایی وجود داشته اند که چوب نقش اول طراحی های آن ها را به عهده داشته است. اما امروزه در کنار چوب، مصالح طبیعی دیگری نیز وجود دارند که در حمام و دستشویی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال روشویی هایی که از سنگ طبیعی تشکیل شده اند، از جمله انتخابی زیبا برای سرویس بهداشتی های مدرن و خاص به شمار می روند.

استفاده از سنگ طبیعی برای روشویی

  • سنگ مرمر در در طراحی داخلی سرویس بهداشتی

زمانی که صحبت از مصالح طبیعی می شود، البته که تنها عنصری که در سرویس بهداشتی به کار برده می شود، روشویی و سینک های سنگی نیست! سنگ مرمر نیز در سال گذشته یکی از ترند های محبوب و پرکاربرد سال به شمار می رفت. بافت مرمر ظاهری فوق العاده و مجلل به مکان می بخشد. طراحی هایی که با استفاده از سنگ مرمر ایجاد می شوند، امسال کاربرد بیشتری خواهند یافت. به خصوص در کفپوش و دیوار های سرویس بهداشتی…

البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توانید با روش هایی اقتصادی تر و کاربردی تری به بافت و طرح سنگ مرمر دست پیدا کنید. اگر بودجه شما برای سنگ مرمر طبیعی کفایت نمی کند، می توانید از کاشی هایی که دارای طرح مرمر هستند استفاده کنید.

سنگ مرمر در در طراحی داخلی سرویس بهداشتی

اگر چه در 10 سال گذشته، کاشی به یکی از عناصر ثابت در طراحی داخلی سرویس بهداشتی تبدیل شده است، اما امروزه جایگزین های دیگری نیز برای کاشی وجود دارد. امروزه سرویس بهداشتی های بدون کاشی طرفداران بیشتری یافته و محیطی خلاقانه تر ایجاد می کنند.

در گذشته بتن تنها برای محیط های خارجی و باغچه ها مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه در طراحی های صنعتی و مدرن، از بتن در دیوار ها، کفپوش، اکسسوار ها و تمام سطوح دیگر استفاده می شود. برای سرویس بهداشتی های بدون کاشی نیز می توانید از بتن به عنوان انتخابی زیبا و مدرن بهره مند شوید.

کفپوش بتنی

  • گل ها و گیاهان زنده

می توان گفت که طبیعت در دکوراسیون سال 2019 نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. به خصوص در زندگی های شهری مدرن، برای دور شدن از استرس ها و تلاش های کاری و محیطی و زندگی، تزئین خانه با گل ها و گیاهان طبیعی و بهره مند شدن از انرژی التیام بخش آن ها، به یک ترند در طراحی داخلی تبدیل شده است. سرویس بهداشتی نیز یکی از مکان های ایده آل برای استفاده از گلدان های سبز و گل های طبیعی به شمار می رود. تبدیل این مکان به یک باغچه، مکانی زیبا و آرامش بخش ایجاد خواهد کرد.

طبیعت در دکوراسیون سال 2019

  • سبک استوایی در طراحی داخلی سرویس بهداشتی

سبک استوایی در سال های اخیر به یکی از مطرح ترین ترند های طراحی تبدیل شده است. سبک استوایی که از اتاق نشیمن تا سرویس بهداشتی، در تمام مکان ها قابل استفاده است، بیشتر با کاغذ دیواری هایی با طرح های استوایی مطرح می شود. اگر برای دیوار های سرویس بهداشتی به دنبال پوششی خاص و زیبا هستید، می توانید از کاغذ دیواری های ضد آب با طرح های استوایی مانند فلامینگو ها، فیل ها و گیاهانی با برگ های پهن استفاده کنید.

سبک استوایی در سال های اخیر به یکی از مطرح ترین ترند های طراحی