طراحی داخلی دفتر کار Guilherme Torres / معماری استودیو Guilherme Torres

طراحی داخلی دفتر کار Guilherme Torres / معماری استودیو Guilherme Torres

طراحی داخلی دفتر کار Guilherme Torres

معماران: استودیو Guilherme Torres

مکان: سائوپائولو، برزیل

مساحت: 140 مترمربع

سال پروژه: 2017

از زبان معمار: استودیو Guilherme Torres یک شرکت پر از استعدادهای درخشان می باشد که تشکیل شده است از بنیانگذار استودیو و کارکنان پیشگام و خلاقش – معماران Rafael Miliari و Enrico Beer Boimond، و توسط متخصص صنعت لوکس، Debora Atsuko مدیریت می شود. این استودیو در سال 2001 در شهر Londrina تأسیس شد و ده سال بعد به سائوپائولو منتقل شد، و در حال حاضر نیز یک دوره بازسازی مهم را پشت سر می گذارد.

کانسپت

این دفتر کار به طور همزمان با نوسازی چارچوب اصلی شرکت آغاز شد. ایده اصلی، انعکاسی از ماهیت اصلی قرن بیست و یکم می باشد؛ یعنی در چند زمینه مختلف فعالیت داشته باشند، و به چیزهایی فراتر از معماری و دیزاین – که در حال حاضر نیز استودیو Guilherme Torres در آن ها شهرت دارد – بپردازند. بنابراین، فضای جدید نیز به گونه ای طراحی شده است که برای پروژه ها و خلاقیت های جدید استودیو مناسب باشد.

ساختار

” معماری زمانی آغاز می شود که با دقت آجرها را در کنار هم قرار دهید. ” این نقل قول از میس ون دروهه به عنصر اصلی این پروژه اشاره می کند، آجر. نمای ساختمان با حدود 25 هزار آجر ساخته شده است و یک صفحه گسترده از قطعات آجر را خلق کرده است. این سازه هنری دستی توخالی، بسیار به کاراکتر معماری Guilherme Torres شباهت دارد و تعهدش را به ساخت یک شهر زیباتر و بهتر به نمایش گذاشته است.

این ساختمان دارای دو طبقه می باشد. طبقه همکف شامل یک گالری است که به منظور برگزاری نمایشگاه های هنری طراحی شده، و همچنین یک سالن کنفرانس که در تمام طول روز پر از نور طبیعی می باشد. این دو فضا توسط درهای چوبی چرخشی از یکدیگر جدا شده اند. و طبقه دوم جایی است که تیم روی پروژه ها کار کرده و به خلق ایده های جدید دست می زنند. متریال هایی که در داخل ساختمان به کار رفته اند – مانند کفپوش های چوبی، دیوارهای پوشیده شده با سنگ مرمر و چوب پنبه، و رنگ مشکی مبلمان – باعث ایجاد کنتراست و ظرافت در فضاها شده اند.

طراحی داخلی دفتر کار Guilherme Torresموقعیت مکانی

این دفتر مرکزی 140 مترمربعی، در سائوپائولو برزیل واقع شده است؛ یک محله تجملی در سائوپائولو که به مراکز مهم و مرکزی اطراف نزدیک می باشد.

این شهر به عنوان بزرگ ترین شهر آمریکای جنوبی و همچنین مهم ترین مرکز مالی برای شرکت های این کشور شناخته شده است، و همچنین به خاطر دورنمای بتنی اش که پر از آسمان خراش ها و ساختمان هایی با سبک های گوناگون و از دوره های مختلف است، معروف می باشد.

 

 

 

طراحی داخلی دفتر کار Guilherme Torres

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: archdaily