طراحی داخلی حمام مدرن با آخرین فناوری ها با این 10 روش جدید!

طراحی حمام مدرن با آخرین فناوری ها

طراحی داخلی حمام مدرن با آخرین فناوری ها با این 10 روش جدید!

در عصر الکترونیک و تکنولوژی هستیم، از جاروبرقی های هوشمند گرفته که حواسشان به تمیزی کف خانه شماست تا درون Drone  (پهباد) هایی که به زودی برای تحویل بسته های خرید آنلاین در حال خدمت رسانی به انسان ها هستند. اگر عاشق سردراوردن از تکنولوژی و هرکاری که می تواند برای شما انجام دهد هستید، چرا از آخرین وبه روزترین گجت های منحصر به فردی که تولید شده است برای همراه شدن با سرویس حمام شما دعوت به عمل نمی آورید. بالاخره ، برای شما هم مطمئنا مانند خیلی از مردم ، حمام جایی است که شما روزتان را در آن آغاز و به پایان می رسانید. با پویانو همراه باشید و با این گجت های حمام جذاب آشنا شوید که باید احتمالا به لیست خرید خواسته هایتان در طراحی داخلی حمام مدرن با آخرین فناوری ها اضافه کنید.

طراحی داخلی حمام مدرن با آخرین فناوری

بلندگوهای دوش ضد آب

به خوانندگی علاقمندید و دلتان می خواهد که زیردوش آواز بخوانید؟  یک اسپیکر ضد آب و با کیفیت بالا در حمام نصب کنید و از مزایای آهنگ پس زمینه ای که می تواند در فضای حمام شما پخش شود و شما با آن همراه کنید بهره مند شوید. یک بلندگو بلوتوث دار انتخاب کنید که بتواند با لیست آهنگ های محبوب شما با گوشی تان سینک Synch شود.

توالت هوشمند

هیچ چیز به اندازه یک توالت فرنگی که درب آن اتوماتیک برای شما باز می شود نمی تواند به شما حس زندگی در شهر آینده را بدهد. بعضی از این توالت فرنگی های پیشرفته حتی شامل صندلی گرم کن ، فلاشینگ اتوماتیک و بستن خودکار نیز می باشند. به علاوه، مدل های خاصی نیز وجود دارند که شامل نور شب می باشند و ویژگی خود تمیزشونده هم دارند.

LED  های کروما تراپی برای دوش حمام شما

در مورد اسانس درمانی صحبت نمی کنیم ، بلکه این کروماتراپی است و تماما در مورد رنگ ها می باشد. از نور این LED  های ضد آب ویژه برای دوش حمام و یا وان استفاده کنید  و ببینید که چطور در تغییر خلق و حال و هوای شما تاثیرگذار خواهند بود. از رنگ های ملایم  لطیف مانند آبی و سبز روشن استفاده کنید تا بتوانید به راحتی ریلکس کنید. یا اینکه از رنگ های درخشان مانند سایه های رنگی نارنجی و صورتی برای اینکه روحیه تان را بالا ببرید و به خودتان انرژی بدهید.

حوله گرم کن کشویی

بعد از استحمام زیر دوش یا ازاستفاده از وان حمام احساس خستگی و یا کوفتی می کنید، یک حوله گرم کن برای حمامتان نصب کنید که دارای تنظیم دمای دیجیتالی هم هست. این باعث می وشد که حوله شما را تا زمان پایان استحمام شما گرم نگه دارد و دقیقا زمانی که لازم دارید از روی آن برای استفاده از حوله بردارید.

آینه های تلویزیونی در طراحی داخلی حمام مدرن با آخرین فناوری ها

وقت ندارید که برنامه مورد علاقه خود را ببنیید و ناچار هستید که سریعا دوش بگیرید؟ مشکلی نیست ! شما دیگر می توانید در حالی که هنگام صبح دارید برای سرکارتان آماده می شوید و یا اینکه بعد از پایان کار برای خواب در حمام آماده می شوید، تلویزوین تماشا کنید. تنها چیزی که لازم دارید این است نوع ویژه ای از آینه روشویی را تهیه کنید. این نوع از آینه ها دارای صفحه تلویزیون یکپارچه با سطح شیشه می باشند. صفحه تلویزیون وقتی که روشن نیست در نقش آینه عمل می کند. درون کابینت ها و کمدهای سرویس بهداشتی نیز می توانید وسایل کاربردی حمام را قرار دهید.

تی وی دوش

شما می توانید فرصت تماشای تلویزیون خود را با یک تلویزیون ضد آب در هنگام دوش حمام حتی بیشتر کنید. وقتی که تلویزیون خاموش است، خیلی ساده شبیه به یک آینه کوچک در حمام می باشد. آن را در ارتفاع چشم نصب کنید و از طریق ریموت کنترل نصب شده آن را کامل دهید.

ترازوی هوشمند وای فای دار

اگر شما فردی هستید که در حال حاضر مراقب وزن تان هستید و مدام عدد BMI  و تناسب اندام خود را چک می کنید ، از یک ترازوی wifi  دار استفاده کنید. ترازوی این چنینی می تواند وزن شما را به به اپلیکیشن محبوب ما مستقیم ارسال کند و بدین ترتیب شما از آمار دقیق تغییر وزن خود باخبر شوید.

شیرآلات چشمی دار

اگر دلتان نمی خواهد که با دستان آلوده به شیرآب برای بازکردن آن دست بزنید از شیرآلات چشمی دار استفاده کنید. این مدل از شیرآلات همانطور که می دانید فقط لازم است که با حرکت دست زیر آن در قسمت سنسور آن آب بازشود.

 

مسواک هشداردهنده

طبیعتا دکوراسیون حمام مدرن باید به فکر سلامتی فرد نیز باشد. کارشناسان ادعا می کنند که این مسواک ها تاثیر زیادی در حفظ سلامتی افراد دارند.جز کامل کننده حمام ها می تواند این اکسسوری های حمام باشد.

 

شما هم در مورد پیشرفت تکنولوژی برای محصولات دکوراسیون حمام خبرهایی دارید؟ نظرتان در مورد طراحی و تکنولوژی به کاررفته در دکوراسیون حمام های مدرن را با پویانو به اشتراک بگذارید:

 

 

 

طراحی داخلی حمام مدرن با آخرین فناوری ها

تحریریه پویانو