10 ایده منحصر به فرد برای طراحی داخلی ارزان قیمت خانه

طراحی داخلی ارزان قیمت خانه

10 ایده منحصر به فرد برای طراحی داخلی ارزان قیمت خانه

هر خانه ای لایق زیبایی و شیک بودن است و خانه شما نیز از این قاعده مستثنی نیست، حتی اگر به آن باور نداشته باشید! بله، ممکن است که برای ایجاد تغییرات و بازسازی های اساسی و بزرگ بودجه کافی در اختیار نداشته باشید و یا شاید به دلیل این که در خانه ای اجاره ای زندگی می کنید نمی خواهید که تغییرات پر هزینه و ماندگاری را در آن انجام دهید، اما فراموش نکنید که زیبایی و شیک بودن همیشه به بودجه و صرف هزینه های بسیار بالا نیازی ندارد. گاهی تنها یک تغییر کوچک، یک اکسسوار ساده و یک جا به جایی اندک می تواند تغییرات بسیار بزرگ و قابل توجهی را در محیط زندگی شما ایجاد کند. ما در این مطلب 10 ایده برای طراحی داخلی ارزان قیمت را برای شما جمع آوری کرده ایم. بدون شک می توانید از میان این ایده ها یک ایده را که با سلیقه شما سازگاز تر است پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تنبلی را کنار گذاشته و همین الان اقدام به ایجاد تغییرات کنید. برای داشتن خانه ای زیبا تر با پویانو همراه باشید:

طراحی داخلی ارزان

  1. زیبایی رنگ سفید در ورودی خانه

راهروی ورودی اگر چه ممکن است گاهی نادیده گرفته شود، اما یکی از مهم ترین بخش های خانه به شمار می ورد. می توان این بخش خانه را به جلد یک کتاب تشبیه کرد که اولین برداشت از آن کتاب را در افراد ایجاد می کند. با ایجاد یک دکوراسیون سفید رنگ در ورودی ای که هم هنگام وارد شدن و هم هنگام خروج از خانه بخشی از وقت خود را در آن سپری می کنید، می توانید به فضایی خوش منظره و زیبا دست پیدا کنید. ایجاد طراحی زیبا در این مکان می تواند به محض ورود مهمان ها، آن ها را تحت تاثیرات مثبت قرار دهد. برای این منظور نیازی نیست که حتما مبلمان سفید رنگ جدیدی را خریداری کنید. می توانید اشیائي که هم اکنون در راهروی ورودی قرار دارند را به رنگ سفید تغییر داده و با روشی ساده و کم هزینه به هدف خود دست پیدا کنید.

زیبایی رنگ سفید در ورودی خانه

  1. از فضای زیر کابینت ها استفاده کنید

تفاوتی ندارد که در آشپزخانه از کابینت های بسته استفاده کنید و یا از قفسه های باز و یا شلف های دیواری، با استفاده از چند میله و یا چند قلاب می توانید از فضای زیر کابینت های بالایی آشپزخانه به نحو احسنت استفاده کرده و آن را به فضایی کاربردی تبدیل کنید. هم چنین می توانید درب شیشه ها و قوطی ها را به زیر کابینت ها پیچ کرده و این گونه شیشه ها را  در فضای زیر کابینت ها قرار دهید. این روش تقریبا بدون هیچ هزینه ای خواهد بود و دکوراسیون خاص و متفاوتی را برای آشپزخانه شما به ارمغان خواهد آورد.

از فضای زیر کابینت ها استفاده کنید

  1. ایجاد فضایی سبز در مقابل درب ورودی

می توانید در بیرون از خانه دقیقا در کنار درب ورودی، از گیاهان سبز و زنده استفاده کرده و این درب های بزرگ، سرد و سنگین را به عناصری زیبا و دلنشین تبدیل کنید. هم چنین گیاهان سبز در هر زمان و هر مکانی زیبایی و ویژگی هایی خود را حفظ می کنند. در واقع خرید گیاهان سرمایه گذاری ای است که هرگز از دست نمی رود.

ایجاد فضایی سبز در مقابل درب ورودی

  1. یک لایه جلا می تواند خیلی چیز ها در طراحی داخلی تغییر دهد!

بسیاری اوقات مشاهده می کنیم که خانه هایی که بیست سال و یا بیشتر از عمر آن ها می گذرد، پارکت ها و کفپوش های چوبی با ارزش آن ها، با لایه ای از کفپوش لمینت پوشیده می شود. این اتفاق درست مانند این است که ماشین آنتیک و کلاسیک خود را بفروشید و تنها به دلیل زیبایی، یک ماشین صفر کیلومتر ارزان قیمت و بدون ارزش را خریداری کنید. در حالی که تنها با کمی تلاش و استفاده از جلا می توانید کفپوش های قدیمی را از قبل نیز زیبا تر کرده و چندین دهه دیگر از آن ها استفاده کنید.

یک لایه جلا می تواند خیلی چیز ها در طراحی داخلی تغییر دهد

  1. جذابیت رنگ سیاه

اگر در خانه شما شومینه وجود دارد و به طور دائم و فعال از آن استفاده می کنید، به احتمال زیاد بخشی از آن به دلیل دود تولید شده از شومینه سیاه شده است. به همین دلیل اگر فضای داخل شومینه را به طور کامل به رنگ سیاه رنگ آمیزی کنید، به فضایی با ظاهر بسیار زیبا تر و جذاب تر دست پیدا خواهید کرد.

جذابیت رنگ سیاه

  1. استفاده از رنگ های زنده در طراحی داخلی ارزان !

اگر از قدیمی بودن و کوچک بودن آشپزخانه خود خسته شده اید، اما بودجه کافی برای بازسازی آن را ندارید، با استفاده از چند قوطی رنگ، می توانید رنگ های زنده و درخشان را به آشپزخانه خود دعوت کنید و ظاهری کاملا جدید و زیبا به این مکان ببخشید.

استفاده از رنگ های زنده در طراحی داخلی ارزان

  1. طراحی کتابخانه برای هر خانه ای لازم است

حتما باید در هر خانه ای یک کتابخانه وجود داشته باشید. به همین دلیل شما نیز باید برای خانه خود یک کتابخانه تهیه کنید. زیرا وجود کتابخانه باعث می شود تا مجبور به خواندن کتاب شوید. بدون شک زمانی که کتابخانه ای پر از کتاب داشته باشید گاهی به آن کتاب ها نگاهی انداخته و صفحاتی از آن ها را مطالعه خواهید کرد. هم چنین یافتن مبلمان دیگری که به اندازه کتابخانه به خانه زیبایی ببخشد کار آسانی نیست. برای این منظور نیازی نیست که هزینه زیادی را متحمل شوید. حتی خودتان به تنهایی با مصالح ساده و ارزان قیمت می توانید یک کتابخانه ساده بسازید.

طراحی کتابخانه برای هر خانه ای لازم است

  1. جعبه ها و استیکر های رنگی

جعبه های رنگی می توانند به شلف ها و طبقات ساده و غیر قابل استفاده، کاربردی جدید ببخشند و با استفاده از استیکر ها و برچشب ها نیز می توانید به هر بخش خانه به هر اندازه که می خواهید رنگ جدید ببخشید. کمی توجه به کودک درونتان به هیچ کسی آسیب نخواهد رساند!

جعبه ها و استیکر های رنگی

  1. مبلمان مدولار و خلاقانه

با قرار دادن جعبه های چوبی ساده در کنار یکدیگر می توانید به ترکیب های متفاوت و خلاقانه ای دست پیدا کنید. این جعبه های چوبی، بسیار ساده هستند و به تنهایی نیز می توانید آن ها را بسازید. از این جعبه ها می توان به عنوان میز تلویزیون، جا کفشی، کتابخانه، قفسه های دیواری و یا هر وسیله دیگری استفاده کرده و با رنگ های و چیدمان های جدید، کاربردی متفاوت و منحصر به فرد به آن بخشید.

مبلمان مدولار و خلاقانه

  1. ایجاد فضایی گرم در اتاق نشیمن

استفاده از چند کوسن رنگی و یک رو انداز زیبا و یا یک پاف نرم و راحت، تنها به اندازه صرف یک وعده غذا در بیرون از خانه برای شما هزینه به همراه خواهد داشت. اما همین عناصر ساده می توانند فضایی بسیار شیک و زیبا در اتاق نشیمن ایجاد کنند و باعث می شوند تا زمان های لذت بخش تری را در این مکان سپری کنید.

ایجاد فضایی گرم در اتاق نشیمن

تمام ایده هایی که در این مطلب ارائه شدند، بسیار ساده و کم هزینه برای طراحی داخلی ارزان هستند، اما می توانند تغییرات قابل توجهی را در محیط زندگی شما ایجاد کنند. پس اگر به دنبال ایجاد تغییر در خانه خود هستید، هم اکنون دست به کار شوید و از این ایده های منحصر به فرد الهام بگیرید.

 

 

 

طراحی داخلی ارزان

تحریریه پویانو