طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA / شرکت معماری 2B.group

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA / شرکت معماری 2B.group

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA : شرح متن توسط معماران ارائه شده است. به ما مأموریت داده شد یک آپارتمان برای یک فرد حرفه ای جوان با شخصیت پیچیده طراحی کنیم که بتواند در آن از زندگی خود به تنهایی یا در کنار یک شریک لذت ببرد. ارزیابی اولیه از یک فضای دو طبقه 80 متر مربعی در ساختمان یاد شده در کی یف نشان داد که یک بدنه آجری اصلی در زیر لایه های گچ، تیرهای چوبی قدیمی سقف و دیوارهای شیب دار در اتاق زیر شیروانی پنهان شده است.

معماران: 2B.group

موقعیت: کی یف، اوکراین

سرپرستان: Slava Balbek, Evgeniya Dubrovskaya, Artem Beregnoy

مساحت: 180.0 m2

سال ساخت: 2018

عکاسان: Yevhenii Avramenko, Andrey Bezuglov

پیمانکاران: Artemide, Billiani, Luceplan, Tres, Serenzo, Ceramiche Frattini, Arketipo, Duke

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKAچالش ها طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

هنگامی که ما در یک ساختمان که از لحاظ تاریخی قابل توجه است کار می کنیم، همیشه تا جای ممکن سعی در حفظ، بازگرداندن و استفاده از حداکثر ویژگی های اصلی داریم. ما اعتقاد داریم که آنها یک پس زمینه معتبر واقعی ایجاد می کنند و در عین حال بر خلوص فرم ها، شکل ها و بافت های مدرن ارائه شده توسط معماران تأکید دارند.

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

پیدا کردن تعادل مناسب بین قدیمی و مدرن در عین حفظ یکپارچگی کل فضا اولین چالش ما بود.

ما تصمیم گرفتیم از رنگ های روشن استفاده نکنیم، بنابراین چالش بعدی ما ایجاد مخلوطی از عناصر معماری متنوع بود که توسط یک پالت تک رنگ ترکیب شده است.

در نهایت، می خواستیم راه حل های نوآورانه معماری ارائه دهیم که در گذر زمان حفظ شوند.

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

راه حل ها در طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

ما با بیرون آوردن و بازگرداندن بدنه آجری قدیمی، تیرهای سقف و ستون های فلزی شروع کردیم.

تیرهای چوبی با لاک تمیز شده و پوشش داده شدند. ما توانستیم 90٪ از تیرهای اصلی را نگه داریم.

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

ما برای انتخاب آجرهای جایگزین برای دیوارها و لغازها وقت گذاشتیم، زیرا می خواستیم آنهایی را که در محدوده زمانی بنا شدن ساختمان ساخته شده اند را پیدا کنیم. برای هم سطح کردن لغاز و تیر پنجره عبور کردیم، سنگ سر اطاق را گسترش دادیم و لغاز را با آجرهای تازه پیدا شده پر کردیم.

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

در نتیجه، ما یک زمینه گرم و طبیعی را در طبقه همکف ایجاد کردیم که بدون دردسر، هر دو ویژگی مانند شومینه گوشه که مربوط به قبل می شود و عناصر معماری مدرن شامل پنل ها و مبلمان را در بر می گیرد.

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

در حالی که پنل هایی که کل طبقه ی 1 را پوشش می دهند عمدتا برای متحد کردن و روشن کردن فضای باز به کار رفته اند، پنل اتاق زیر شیروانی برای اصلاح دیوارهای شیب دار استفاده شده است.

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

اتاق زیر شیروانی او یک فضای مدرن است که از ویژگی های تاریخی بی بهره می باشد، اما به لطف همان پالت تک رنگ، مانند امتداد طبقه همکف به نظر می رسد. هر کسی با قدم زدن در آپارتمان می تواند جنبش نواهای خاموش که در هماهنگی بافت متمایز منعکس شده است را متوجه شود.

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

از جمله راه حل های پیچیده تر معمارانه ما می توان به کرکره های توکار پنجره که در دیوارهای پنلی اتاق زیر شیروانی پنهان شده اند، پله های فلزی دست ساز چند منظوره ای که از طبقه همکف تا اتاق زیر شیروانی هدایت می شوند و یک باکس حمام ضخیم کاملا ضد صدا که در طبقه همکف قرار داده شده است، اشاره کرد.

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

دیگر فضاهای طبقه همکف شامل آشپزخانه و اتاق ناهارخوری، اتاق نشیمن بزرگ با پروژکتور فیلم، کمد رختکن و یک پنتری است. طبقه بالا به سه بخش تقسیم شده است – اتاق خواب مستر با حمام مستر، دفتر و یک کمد رختکن بزرگ؛ اتاق مهمان و حمام مهمان و یک رختشویخانه.

طراحی داخلی آپارتمان PUSHKA

به طور کلی، آپارتمان، راحت و دعوت کننده، مدرن و پیچیده، جدید و اصیل است. این فضا جایی است که “کمتر قطعا بیشتر است”.

 

 

تحریریه پویانو: اکبری

منبع: www.archdaily.com