شلف ها و قفسه های تزئینی ؛ دکوراسیون زیبا برای آشپزخانه ها

شلف و قفسه های تزئینی

شلف ها و قفسه های تزئینی ؛ دکوراسیون زیبا برای آشپزخانه ها

در زمان گذشته آشپزخانه بخشی از خانه به شمار می رفت که توجه زیادی به دکوراسیون آن نمی شد، اما این موضوع در سال های اخیر بسیار تغییر کرده است. اکنون آشپزخانه نیز به عنوان تکمیل کننده دکوراسیون داخلی به شمار رفته و زیبایی آن اهمیت بسیاری دارد. زمانی که می خواهید آشپزخانه خود را دکوراسیون کنید باید به تمام جزئیات موجود در آن، مانند کابینت ها، میز آشپزخانه، زمین، اکسسوار ها و تمام لوازم برقی موجود در آن نیز توجه داشته باشید. یکی از جزئیاتی که در سال های اخیر به لوازم آشپزخانه اضافه شده و در دکوراسیون آن بسیار محبوب شده است، شلف ها و قفسه های تزئینی و کاربردی هستند. از این شلف ها و قفسه های تزئینی گاهی برای قرار دادن سرویس غذاخوری و گاهی برای نگه داری لیوان ها استفاده می شود. از این طبقات برای نگهداری هر وسیله ای که استفاده کنید این لوازم نیز تبدیل به بخشی از دکوراسیون آشپزخانه می شوند. با پویانو همراه باشید تا با کاربرد شلف ها در دکوراسیون آشپزخانه بیشتر آشنا شوید:

شلف و قفسه های تزئینی

زمانی که می خواهید از شلف ها و قفسه های تزئینی در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید، با به کار بردن رنگ های متفاوت می توانید آشپزخانه را به مکانی جذاب تر و زیباتر تبدیل کنید. زمانی که از طبقات رنگی و زیبا در آشپزخانه استفاده کنید، هم می توانید به دکوراسیونی خاص دست پیدا کرده و هم از نظر کاربردی کار را برای خود آسان تر کنید. این طبقات برای قرار دادن لوازم روزمره ای که از آن ها استفاده می کنید نیز مناسب هستند. این شلف ها به همان اندازه که در آشپزخانه های کوچک کاربرد دارند، در آشپزخانه های آمریکایی نیز می توانند از نظر دکوراتیو با تمام دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ شده و ظاهری زیبا ایجاد کنند.

شلف و قفسه های تزئینی

شلف و قفسه های تزئینی به همان اندازه که در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر دارند، کاربردی نیز هستند. استفاده از این طبقات به این معنا نیست که فقط به زیبا تر شدن آشپزخانه کمک می کنند، بلکه علاوه بر ویژگی دکوراتیو که دارند، به شما کمک می کنند تا از فضایی که در آشپزخانه در اختیار دارید به بهترین نحو استفاده کرده و تمام فضای خالی موجود در آشپزخانه را به کار بگیرید.

شلف و قفسه های تزئینی

از این طبقات و شلف ها و قفسه های تزئینی نه تنها برای قرار دادن لوازم و اشیاء مورد استفاده، بلکه برای نگهداری از گل ها و گلدان های مخصوص آشپزخانه نیز می توانید استفاده کنید. بر روی این طبقات می توانید گلدان های زیبا و تزئینی قرار بدهید، اما فراموش نکنید که این شلف ها برای نگه داری و قرار دادن گلدان های مخصوص سبزی های فصلی نیز بسیار مکان مناسبی هستند. با کاشت و نگه داری سبزی های فصلی و متنوع در آشپزخانه هم به آن زیبایی ببخشید و هم هنگام پخت غذا از سبزی های تازه لذت ببرید. اگر آشپزخانه ای به رنگ سفید دارید، استفاده از رنگ سبز گیاهان در کنار رنگ سفید هماهنگی بسیار زیبایی ایجاد می کنند. با این روش می توانید طبیعت را به خانه و آشپزخانه خود بیاورید.

شلف و قفسه های تزئینی