شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در مرزداران تهران ؛ تیم معماری مهندس سعید نصیری

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در مرزداران تهران؛ مهندس سعید نصیری

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در مرزداران تهران ؛ تیم معماری مهندس سعید نصیری

همان طور که در برخی مطالب دیگر وبسایت پویانو به بررسی معماری و طراحی داخلی برخی ساختمان های نوساز مناطق مختلف شهر تهران پرداخته ایم، در این مطلب نیز قرار است شما را به قلب ساختمانی مسکونی ببریم که به تازگی طراحی و اجرا شده است. این ساختمان مسکونی در مرزداران تهران قرار دارد و معماری آن توسط تیم شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در مرزداران (تیم معماری مهندس سعید نصیری) صورت گرفته است. اگر مایل هستید با این ساختمان مسکونی و معماری، طراحی داخلی و ویژگی های آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنم تا پایان این مطلب با پویانو همراه باشید.

خانه ای در مرزداران

ساختمان مسکونی طراحی و ساخته شده توسط گروه معماری مهندس سعید نصیری در مرزداران شهر بزرگ تهران واقع شده است. این ساختمان مسکونی نوساز که عملیات ساخت آن به تازگی پایان یافته است، یک نمونه مدرن و امروزی از آپارتمان های خوش ساخت این شهر می باشد. زمین این آپارتمان، مساحتی برابر با 300 متر مربع دارد. ساختمان مذکور در 7 طبقه مجزا طراحی شده و به اجرا در آمده است. در این ساختمان 7 طبقه و نسبتا بلند مرتبه، 5 واحد مسکونی وجود دارند که مساحت آن ها برابر با 164 متر مربع می باشد. بنابراین، می توان گفت واحدهای این بنای مسکونی، مساحت کافی و قابل قبولی دارند.

حیاط خانه ای در مرزداران

در کنار بهره مندی از 5 واحد 164 متری این ساختمان، طبقه همکف، دربرگیرنده 6 عدد پارکینگ می باشد. 4 پارکینگ دیگر نیز در این آپارتمان در نظر گرفته شده اند، اما این 4 پارکینگ در طبقه زیرزمین موجود هستند. در ضمن، زیرزمین این آپارتمان، دارای 5 عدد انباری نیز می باشد که در اختیار ساکنین آپارتمان قرار دارد. حال که با خصوصیات کلی این ساختمان مسکونی آشنایی پیدا کردید، خوب است دیگر ویژگی های آن را نیز که مرتبط با معماری و طراحی داخلی ساختمان می باشند، بدانید.

نمای خانه ای در مرزداران

آجر در دکوراسیون نما

در نمای این ساختمان مدرن و زیبا، شما شاهد به کارگیری مصالح مختلفی مانند آجر، سنگ و شیشه هستید

در نمای این ساختمان مدرن و زیبا، شما شاهد به کارگیری مصالح مختلفی مانند آجر، سنگ و شیشه هستید. رنگ های مورد استفاده در درب ورودی این ساختمان نیز با نمای آن در هماهنگی کامل می باشند. شما می توانید متریال آجر را که به وضوح در نمای ساختمان دیده می شود، درون فضای حیاط ساختمان نیز مشاهده کنید. طریقه قرارگیری آجرها در کنار هم به شکلی است که تابش نور، بافت جالبی به آن ها می دهد. دیگر متریالی که در فضای حیاط این ساختمان به چشم می خورد، سنگ می باشد که در نما نیز به کار رفته است.

طریقه قرارگیری آجرها در کنار هم به شکلی است که تابش نور، بافت جالبی به آن ها می دهد

در حیاط ساختمان، 2 رمپ دیده می شود که یکی به سمت بالا و دیگری به سمت پایین می رود. رمپی که به سمت بالا می رود، به پارکینگ طبقه همکف راه دارد و رمپ دوم که به سمت پایین می رود، مسیر دسترسی به پارکینگ واقع در زیرزمین ساختمان است. در حد فاصل دو رمپ، نرده هایی دیده می شود که روی آن ها گلدان قرار گرفته است و باعث زیبایی حیاط شده اند. شما می توانید نورپردازی زیبای پارکینگ طبقه همکف را از حیاط ببینید که تم زرد رنگ دارد.

نورپردازی زیبای پارکینگ طبقه همکف

حالا به سراغ فضای داخلی ساختمان می رویم

حالا به سراغ فضای داخلی ساختمان می رویم. در این فضا، ابتدا لابی را مشاهده می کنیم که دیوارها و کفپوش آن را سنگ تشکیل می دهد. در فضای راه پله ها نیز از سنگ استفاده شده و نرده ها فلزی می باشند. درب فضاهای داخلی ساختمان از جنس چوب تیره است.

آینه کاری درلابی ساختمان

آینه کاری درلابی ساختمان

در قسمتی از فضای داخلی از آینه کاری سطح دیوار استفاده شده که جلوه ای بی نظیر به فضا داده است. وقتی به فضای داخل واحدها قدم می گذاریم، می توانیم کفپوش های سنگ به رنگ شیری روشن را مشاهده کنیم که همه جا را پوشانده است.

کفپوش های سنگ به رنگ شیری روشن

کفپوش های سنگ به رنگ شیری روشن

در سالن نشیمن می توان کاغذ دیواری با طرح داماسک را روی دیوارها مشاهده نمود. هم در قسمت بالای سقف کاذب و هم در قفسه ها از نور مخفی استفاده شده است. کابینت های آشپزخانه، فرم کلاسیک و لوکس دارند و رویه آن ها به رنگ قهوه ای سوخته است. بدنه کابینت ها کاملا سفید می باشد و شباهت زیادی به درب کمدهایی دارد که در اتاق ها دیده می شوند.

درب سفید کمد های دیواری

نورپردازی در حمام

سرویس بهداشتی واحد ها

طراحی داخلی پویانو

کفپوش مورد استفاده در فضای اتاق ها لمینت است. در ضمن، همه آن ها کمدهای بزرگی با رنگ سفید دارند. بخشی از دیوارها با استفاده از کاغذ دیواری پوشانده شده است که رنگ کرم و ملایمی دارد. سنگ های مورد استفاده در فضای سرویس بهداشتی، کرم و قهوه ای هستند. روشویی مورد استفاده، روشویی کاسه ای است و رنگ سفید دارد. در قسمتی از دیوار سرویس بهداشتی می توان کاشی های ریز با نقوش ظریف مشاهده کرد که رنگشان در تناسب با دیگر بخش ها قرار دارد.

در کل، این مجموعه مسکونی با طراحی زیبا، شیک و امروزی خود، نمونه ای است که می تواند مورد پسند بسیاری از مشتریان خوش سلیقه باشد. برای این که دیگر قسمت های این آپارتمان را نیز ببینید، تصاویر بعدی را نیز مشاهده نمایید.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در مرزداران

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در مرزداران

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در مرزداران

اجرای بازسازی سرویس بهداشتی

طراحی داخلی حمام

 

 

 

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری