شخصی سازی فضا با رنگ ها در دکوراسیون داخلی خانه!

شخصی سازی در دکوراسیون داخلی با رنگ

شخصی سازی فضا با رنگ ها در دکوراسیون داخلی خانه!

شخصی سازی فضا با رنگ ها : زمانی که می خواهیم خانه خود را طراحی کنیم معمولا با خرید مبلمان و اکسسوار های آماده این کار را انجام می دهیم. به همین دلیل است که ترند هایی که در هر دوره مطرح می شوند را می توانید در بیشتر خانه ها و طراحی ها مشاهده کنید. اما اگر بخواهیم از این تکرار رها شده و طراحی ای شخصی سازی شده انجام دهیم چه راهی را باید پیش بگیریم؟ رنگ ها یکی از تاثیرگذار ترین روش ها برای شخصی سازی طراحی هستند و با کاربرد رنگ های مختلف و رنگ آمیزی ها و بازسازی های کوچک می توانید خانه را به مکانی کاملا شخصی تبدیل کنید. برای این که بدانید چگونه و در کجا باید از رنگ ها استفاده کنید با پویانو همراه باشید:

شخصی سازی دکوراسیون داخلی با به کار بردن رنگ

شخصی سازی فضا با رنگ ها

  • استفاده از طرح منظره بر روی دیوار ها

در شخصی سازی فضا با رنگ ها استفاده از طرح های منظره برای دکوراسیون دیوار ها در زمان هایی بسیار مطرح شده و دوباره به فراموشی سپرده می شود، اما با این وجود می توانید با استفاده از طرح منظره فضایی خاص و صاحب سبک در طراحی داخلی خانه خود ایجاد کنید. به ویژه برای ایجاد پویایی در سبک های مینیمال و مدرن و یا برای قدرت بخشیدن به سبک هایی مانند سبک مدیترانه ای می توانید از این کاغذ دیواری های متفاوت و منحصر به فرد استفاده کنید. رنگ های زنده و فرح بخش طبیعت به خانه شما دلبازی و جذابیت خواهند بخشید.

استفاده از طرح منظره بر روی دیوار ها

  • تزئین دیوار ها با تصاویر شاد

تزئین دیوار ها ایده آل ترین روش برای اضافه کردن رنگ به طراحی خانه به شمار می روند. دیوار ها را می توانید به ده ها روش متفاوت تزئین کرده و طراحی ای منحصر به خود را ایجاد کنید. یکی از راه های رنگ بخشیدن به دیوار ها استفاده از طرح های رنگی و شاد است. نصب کاغذ دیواری ها، برچسب ها و یا استیکر های کوچک رنگی می توانند به تمام مکان ها پویایی و جذابیت ببخشند.

تزئین دیوار ها با تصاویر شاد

 

  • کوسن های رنگی؛ روشی اقتصادی و کاربردی

اگر هنوز قدرت کوسن های رنگی را کشف نکرده اید، بلافاصله آن را امتحان کنید. کوسن هایی با طرح های مدرن زمانی که در کنار یکدیگر به کار برده شوند فضایی گرم، دلنشین و راحت ایجاد کرده و می توان برای ایجاد طراحی ای خاص به راحتی از آن ها استفاده کرد. استفاده از تعداد زیادی کوسن در یک رنگ، اما با طرح های متفاوت یکی از ساده ترین و اقتصادی ترین روش ها برای ایجاد طراحی ای گرم و صمیمی به شمار می رود.

کوسن های رنگی؛ روشی اقتصادی و کاربردی

  • فرش های خاص

فرش وسیله ای است که اصولا باید بر اساس ترکیب رنگی، سبک و ویژگی های مبلمان موجود در اتاق انتخاب شود. فرش در واقع اکسسوار قدرتمندی است که به تنهایی می تواند فضای اتاق را به طور کامل تغییر دهد. به همین دلیل اگر از سبکی ساده مانند سبک مدرن و یا مینیمال در طراحی داخلی استفاده می کنید، با به کار بردن فرشی که دارای طرح و رنگ های خاص است می توانید جلوه ای تازه به دکوراسیون منزل بخشیده و سلیقه شخصی خود را به نمایش بگذارید.

فرش های خاص

  • جان بخشیدن به طراحی با اکسسوارها

اکسسوار ها تقریبا به اندازه مبلمان اصلی از اهمیت برخوردار هستند. اکسسوار هایی که از نظر رنگ با مبلمان و اشیاء اصلی هماهنگی داشته باشند، فضای اتاق را به خوبی تغییر خواهند داد. هم چنین ایجاد یک تاکید رنگی در دکوراسیون یکی از راه های شخصی سازی به شمار می رود. در طراحی های تک رنگ می توانید با استفاده از اکسسوار هایی با رنگ های متفاوت در فضا تعادل ایجاد کنید.

جان بخشیدن به طراحی با اکسسوارها

  • دکوراسیونی خاص با استفاده از آثار هنری

تابلو ها و مجسمه های هنری یکی از بهترین روش ها برای افزایش ارزش و ایجاد فضایی منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی به شمار می روند. به ویژه اگر رنگ آثار هنری متناسب با رنگ های موجود در مکان انتخاب شود.

دکوراسیونی خاص با استفاده از آثار هنری

رنگ، طرح و مدل پرده ها در تصویر اولیه ارائه شده از مکان بسیار تاثیر گذار هستند. در واقع پرده ها وسیله ای تزئینی هستند که بیشترین توجه را به خود جلب می کنند و به همین دلیل باید با حساسیت بیشتری انتخاب شوند. با انتخاب پرده ای با طرح ها و رنگ های خاص و متفاوت می توانید ظاهری منحصر به فرد به محیط زندگی خود ببخشید.

پرده ای با طرح ها و رنگ های خاص و متفاوت