اجرای سنگ طرح فرش در دکوراسیون داخلی / شرکت میکانو

اجرای سنگ طرح فرش در دکوراسیون داخلی / شرکت میکانو

اجرای سنگ طرح فرش در دکوراسیون داخلی / شرکت میکانو

فرش از دیرباز با معماری داخلی کشورمان ایران عجین بوده است. از طرفی بهترین فرش های جهان، تولید ایران هستند. شما با فرش کردن یک فضا به آن هویت و معنا می دهید. در واقع، فرش برای افرادی که آن را درک کرده اند، تنها یک پوشش کف محسوب نمی شود. فرش، عنصری اصیل و سنتی است که حضورش تقریبا واجب تلقی می شود. با این وجود، امکان استفاده از فرش در بسیاری از مکان ها وجود ندارد. شاید تا چندی پیش، این موضوع کمی ناراحت کننده بود، اما امروزه می توان از زیبایی فرش به گونه ای دیگر بهره مند گشت. با کمک سنگ طرح فرش، شما بدون این که در فضای مورد نظر خود فرشی پهن کنید، می توانید این اصالت همه پسند را به وجود آورید. اگر برای آشنا شدن با این ابتکار طراحی داخلی مشتاق هستید، همراه پویانو باشید.

سنگ طرح فرش

بگذارید باب آشنایی با سنگ طرح فرش به این شکل باز شود. فرض کنید با تمام وجود به اصالت و زیبایی فرش ایرانی علاقه مند هستید، اما به خاطر دلایل مختلفی که ممکن است در شرایط گوناگون وجود داشته باشند، قادر به استفاده از آن نمی باشید. به عنوان مثال، امکان دارد قدرت هزینه کردن برای خرید یک فرش نفیس را نداشته باشید، نتوانید به خاطر فرسودگی فرش در گذر زمان آن را عوض کنید، با مشکل جا به جا شدن آن در محیط های پر رفت و آمد برخورد کنید، برای شستشوی مداوم آن با چالش رو به رو باشید یا حتی نخواهید ریسک دزدیده شدن فرش را متحمل شوید. شرایط بسیاری زیادی وجود دارند که شما را در رابطه با خرید فرش با مشکل رو به رو می سازید. در این شرایط چه کار می کنید؟

مسلما هر کسی در این وضعیت از علاقه خود چشم پوشی می کند، اما در صورتی که جایگزینی وجود نداشته باشد. خوشبختانه امروزه برای اکثر مشکلات دکوراسیون، راه حل مناسبی وجود دارد. در رابطه با فرش نیز همین طور است. شما می توانید به جای خرید فرش که ممکن است چالش های مذکور را برای تان ایجاد کند، جایگزین آن را تهیه کنید.

جایگزینی که از آن صحبت می شود، سنگ طرح فرش است. سنگ طرح فرش، یک متریال ابتکاری است که ماهیت سنگ دارد، اما طرح آن به شکل نقش فرش ایجاد می شود. با نصب سنگ های مذکور در فضای مورد نظر، شما می توانید ظاهر یک فرش ایرانی را به صورت کاملا مشابه تجربه کنید، در عین این که مشکلات فوق را ندارید.

آن چه باید درباره سنگ های طرح فرش میکانو بدانید

سنگ های طرح فرش میکانو شامل طرح فرش ترک و طرح فرش سلطنتی می شوند و در ابعاد 150*150، 150*250 سانتی متر و ابعاد سفارشی (200*200 و 200*300 سانتی متر) قابل اجرا هستند.

این سنگ های مبتکرانه، متشکل از یک بیس فراوری شده، طرح نانو با ثبات رنگ بی نظیر، و در آخر، صفحه لمینت می باشند. برای تولید سنگ مورد نظر، این سه لایه بر روی هم پرس می شوند. ضخامت سنگ ها ۲ سانتی متر است. سنگ های طرح فرش، کاملا بدون بند، دارای مقاومت عالی نسبت به ضربه، آنتی باکتریال، دارای سطح شفاف و صیقلی، سبک، دارای حمل و نصب آسان و عمر و دوام بالا هستند. مسلما خود شما نیز می دانید که بسیاری از این خصوصیات در فرش نیز دیده نمی شوند. بنابراین می توان گفت سنگ طرح فرش، نه تنها نیاز شما به وجود فرش در دکوراسیون را برآورده می کند، بلکه دارای مزایای ویژه نیز هست.

مصارف سنگ طرح فرش

از سنگ طرح فرش می توان در طراحی داخلی فضاهای زیر استفاده کرد:

البته برای اجرای این سنگ ها محدودیت خاصی ندارد و شما می توانید بر اساس نیاز و خواسته خود از آن ها در فضاهای دیگر نیز استفاده نمایید.

در ادامه نیز می توانید طرح های متنوع این سنگ های دیدنی را مشاهده کنید.

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری