سرویس بهداشتی های کوچک با رنگ ها و ایده های مناسب!

رنگ در سرویس بهداشتی کوچک

سرویس بهداشتی های کوچک با رنگ ها و ایده های مناسب!

حمام و دستشویی کوچک ترین مکان های خانه هستند، حتی گاهی ممکن است از کمد های موجود در خانه نیز کوچک تر باشند! بزرگی سرویس بهداشتی تنها به اندازه آن ارتباط ندارد، بلکه میزان نور موجود در آن نیز بر بزرگی و کوچکی آن تاثیر گذار است. اگر سرویس بهداشتی منزل شما دارای نور کافی است، می توانید از رنگ های تیره در آن استفاده کنید؛ اولین قدم در دکوراسیون سرویس بهداشتی توجه به میزان نور موجود در آن محیط است، سپس می توانید بر اساس میزان نور موجود رنگ مناسب را انتخاب کنید. نور  کافی و مناسب باعث می شود تا حق انتخاب بیشتری در رنگ ها داشته باشید. برای انتخاب رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی های کوچک با پویانو همراه باشید:

رنگ در سرویس بهداشتی کوچک

اگر سرویس بهداشتی کوچک شما دارای نور مناسب است، می توانید از یک رنگ عمیق برای دیوار ها استفاده کنید. نور مناسب هم به معنای نور طبیعی است و هم نور های کاربردی که بر روی دیوار ها نصب می شوند، همچنین بازتاب نور از آینه ها نیز می تواند باعث ایجاد نور مناسب شود. اجازه ندهید که اندازه سرویس بهداشتی، شما را از انتخاب رنگ های متفاوت و هیجان انگیز باز دارد. برای انتخاب رنگ مناسب به نمونه های ارائه شده توجه کنید:

رنگ در سرویس بهداشتی کوچکرنگ آبی روشن یکی از رنگ های محبوب برای سرویس بهداشتی های کوچک است. شادابی رنگ آبی روشن به دیوار ها جذابیت بسیاری خواهد بخشید. این رنگ می تواند حمام و سرویس بهداشتی کوچک را روشن تر کند. می توانید از لوازم دکوری فلزی و حوله های سفید استفاده کرده و دکوراسیون را کامل کنید. زمانی که برای دیوار سرویس بهداشتی از رنگ های آبی و سبز روشن استفاده می کنید، سقف را نیز با رنگ روشن رنگ آمیزی کرده و فضا را بزرگ تر کنید.

رنگ در سرویس بهداشتی کوچک

رنگ های بژ و کرم برای سرویس بهداشتی های کوچک انتخاب بسیار مناسبی هستند. با استفاده از یک رنگ خنثی در پس زمینه می توانید از اکسسوار های متنوع و نا محدودی استفاده کنید. با بهره بردن از گرمی این رنگ ها و با استفاده از کمی رنگ سفید و نقره ای می توانید سرویس بهداشتی را به مکانی بی نظیر تبدیل کنید. با ایجاد تعادل میان رنگ های سرد و گرم، حمام و دستشویی کوچک را بزرگتر جلوه دهید.

رنگ طوسی روشن از محبوب ترین تنالیته های رنگ طوسی در بازار است. استفاده از رنگ طوسی در کنار رنگ بژ، نه تنها برای سرویس بهداشتی، بلکه برای اتاق خواب نیز رنگ بسیار مناسبی است. ترکیب این گونه رنگ ها با یکدیگر دارای ویژگی آرامش بخشی است، زیرا هم دارای ویژگی های رنگ های سرد هستند و هم ویژگی های رنگ های گرم. رنگ طوسی می تواند برای سرویس بهداشتی انتخاب بسیار مناسبی باشد، اما برای این که تعادل را از بین نبرید بهتر است که از رنگ طوسی گرم استفاده کرده و بیشتر اکسسورهای موجود در سرویس بهداشتی را به رنگ سفید و یا نقره ای انتخاب کنید. استفاده از رنگ های آبی، سبز، صورتی و سفید در کنار رنگ طوسی، علاوه بر بزرگ تر نشان دادن مکان، ظاهری کلاسیک به فضا می دهد.

زمانی که از رنگ صورتی روشن در سرویس بهداشتی استفاده کنید، سایر رنگ های صورتی به راحتی نامرئی خواهند شد. صورتی روشن فضایی آرام ایجاد کرده و انتخابی مناسب برای سرویس بهداشتی است. صورتی رنگی است که در هر شرایطی می تواند فضای سرویس بهداشتی را روشن تر و بزرگ تر جلوه دهد. برای ایجاد ظاهری شیک تر در حمام و دستشویی، از رنگ های قهوه ای و مرجانی در کنار این رنگ استفاده کنید.

 

 

 

سرویس بهداشتی های کوچک

تحریریه پویانو