سبک پاپ آرت در دکوراسیون داخلی ؛ رنگ های نئونی، قدرتمند و تاثیر گذار!

آشنایی بیشتر با سبک پاپ آرت با پویانو

سبک پاپ آرت در دکوراسیون داخلی ؛ رنگ های نئونی، قدرتمند و تاثیر گذار!

سبک پاپ آرت ، به ویژه در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته و با گذر زمان به نامی آشنا در دکوراسیون تبدیل شده است. اما قبل از صحبت کردن در مورد سبک پاپ آرت در دکوراسیون داخلی و دکور کردن مکان با این سبک لازم است که در مورد ماهیت سبک پاپ آرت، تاریخچه و خصوصیات این سبک صحبت کرد. برای آشنایی بیشتر با سبک پاپ آرت با پویانو همراه باشید:

  • پاپ آرت چیست؟

پاپ آرت در دهه 1950 در امریکا و انگلستان آغاز شد و در دهه 1960 به عنوان یک سبک هنری جریان یافت. از نظر لغوی کلمه پاپ آرت مخفف هنر مردمی به شمار می رود. سبک هنری پاپ آرت در واکنش به تولید انبود شکل گرفت و در واقع انتقادی بر مصرف گرایی دیوانه وار جامعه به شمار می رفت. اندی وارهول یکی از اولین هنرمندانی است که همراه با هنر پاپ آرت به ذهن خطور می کند و تصویری که او از مرلین مونرو تهیه کرده است به عنوان آغاز گر این سبک شناخته می شود.

پاپ آرت چیست؟

  • ویژگی های هنر پاپ آرت چیست؟

سبک پاپ آرت تلاش می کند تا بیان کند حقیقت در واقع بسیار متفاوت از آن چه که هست به نظر می رسد و از اشیاء حاضر و آماده به عنوان وسیله هنری استفاده می کند. استفاده از رنگ های درخشان و تاثیر گذار در این سبک نیز برای تاکید بیشتر بر روی حقیقت است. مهم ترین ویژگی و خصوصیت پاپ آرت استفاده از رنگ های نئونی و خطوط خشن و بریده شده، تصاویر هنرمندان و پوستر های رنگی است.

ویژگی های هنر پاپ آرت چیست؟

  • سبک پاپ آرت در دکوراسیون داخلی

رنگ ها و تنالیته های صورتی، بنفش، زرد، قرمز، آبی و … تاثیر گذار ترین و جاه طلبانه ترین حالت تمام این رنگ ها را در نظر داشته باشید؛ این رنگ ها، رنگ های محبوب در سبک پاپ آرت به شمار می روند. این سبک هنری با انرژی رنگ ها به خانه هیجان و پویایی می بخشد. با استفاده از سبک پاپ آرت در دکوراسیون می توانید جوانی، تحرک و هیجان را به خانه بیاورید. در واقع سبک پاپ آرت در دکوراسیون به شما کمک می کند تا با استفاده از رنگ ها به سال های 1960 سفر کنید. در این سبک در مبلمان و اکسسوار ها سطوح درخشان و طرح ها و خطوط هندسی در الویت قرار دارند.

سبک پاپ آرت در دکوراسیون داخلی

در واقع نیازی نیز که سبک پاپ آرت را بیش اندازه توصیف کرد. زیرا به محض ورود به مکانی که دارای سبک پاپ آرت باشد بلافاصله متوجه آن خواهید شد. این سبک از جایگاه ویژه ای نسبت به سبک های دیگر برخوردار است. امروزه اکسسوار ها و اشیاء بسیاری به سبک پاپ آرت متداول شده و به راحتی می توانید آن ها را تهیه کنید. هم چنین کاغذ دیواری، کوسن، تابلو و پارچه های متنوعی در زمینه سبک پاپ آرت وجود دارد. این سبک زمانی که با سبک رترو ترکیب شود نتیجه بسیار زیبا و هماهنگی را به نمایش خواهد گذاشت. پاپ آرت هویت تازه ای به خانه شما بخشیده و مهمان های شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر شما نیز دوست دارید که از سبکی خودنما و بیانگر در دکوراسیون داخلی استفاده کنید می توانید از سبک پاپ آرت الهام بگیرید.

کاغذ دیواری، کوسن، تابلو و پارچه های متنوعی در زمینه سبک پاپ آرت وجود دارد.

سبکی خودنما و بیانگر در دکوراسیون داخلی استفاده کنید می توانید از سبک پاپ آرت الهام بگیرید.

سبک پاپ آرت در دکوراسیون داخلی رنگ ها و تنالیته های صورتی، بنفش، زرد، قرمز، آبی و ...

ویژگی های هنر پاپ آرت چیست؟

کاغذ دیواری، کوسن، تابلو و پارچه های متنوعی در زمینه سبک پاپ آرت وجود دارد.