سبک های میز کار خانگی – مدلی را که مناسب شماست پیدا کنید

سبک های میز کار خانگی - مدلی را که مناسب شماست پیدا کنید

سبک های میز کار خانگی – مدلی را که مناسب شماست پیدا کنید

سبک های میز کار خانگی – مدلی را که مناسب شماست پیدا کنید : وقتی نوبت به طراحی دفتر کار خانگی شما می رسد، هر فردی سبک متفاوتی را ترجیح می دهد. حتی افرادی که نوع شغل مشابهی دارند و اساساً به دلایل مشابه به این دفتر نیاز دارند ترجیح می دهند در نوع دیگری از محیط کار کنند. داشتن فضایی که در آن احساس راحتی کنید و بتوانید در آن با لذت کار کنید بسیار مهم است. میز باید این را به شما ارائه دهد، اما همچنین باید به یک سری نگرانی های عملکردی پاسخ دهد. چند نوع اصلی میز وجود دارد که عبارتند از:

  1. میز دانش آموزی  

این ابتدایی ترین نوع از همه میزها است. بیشتر میزهای دانش آموزی مستطیل شکل هستند و طول آنها از 36 تا 48 اینچ متغیر است. عملکرد اصلی آن ارائه یک سطح کار است بنابراین برای کسانی که فقط از حداقل تجهیزات کامپیوتری مانند لپ تاپ استفاده می کنند عالی است. آنها خیلی محکم نیستند و وزن زیادی را تحمل نمی کنند.

  1. میز کنجی ( ال مدیریتی ) 

یک میز گوشه یک راه عالی برای صرفه جویی در فضا در دفتر خانه شما است. آنها یک سطح کار کاربردی را فراهم می کنند و علاوه بر این، فضای ذخیره سازی زیادی نیز دارند. برخی از این میزها دارای گوشه ای گرد هستند و بنابراین کاملاً در گوشه اتاق قرار نمی گیرند. اینها طرح های صرفه جویی در فضا نیستند.

سبک های میز کار خانگی - مدلی را که مناسب شماست پیدا کنید

  1. میز تحریر شکل دار.

دو تا از محبوب‌ترین سبک‌های میز تحریر، میزهای L و U شکل هستند. آنها راه های فوق العاده ای برای صرفه جویی در فضا در دفتر هستند و از مناطق گوشه ای به طور موثر استفاده می کنند. همچنین، بیشتر چنین میزهایی فضای ذخیره سازی اضافی را نیز فراهم می کنند که به شما امکان می دهد فضای کف را ذخیره کنید و به طور هوشمندانه از دفتر خانه استفاده کنید. قبل از خرید این نوع میز از فضای کافی در اتاق اطمینان حاصل کنید.

  1. میز محافظ کامپیوتر.

این نوع میز به ویژه در فضاهای کوچک کاربرد دارد. همچنین می تواند در فضاهای مشترک مانند اتاق نشیمن یا اتاق رسانه بدون تداخل در طراحی کلی اتاق گنجانده شود. کمد کامپیوتر نیز یک راه حل فوق العاده برای سازماندهی فضای شماست و پشت درها پنهان می ماند.

  1. میز مدیریتی

میزهای مدیریتی به دلیل ابعادشان: از 48 اینچ تا 72 اینچ، برای تجهیزات کامپیوتری ایده آل نیستند. آنها یک سطح کار بزرگ و فضای ذخیره سازی را فراهم می کنند که معمولاً شامل یک کشو برای لوازم و یک کشو برای پرونده ها است. یک میز از این نوع نسبت به انواع دیگر میزها فضای بیشتری را اشغال می کند، بنابراین قبل از خرید آن را در نظر بگیرید. میز مدیریت شیک با هفت کشو در هر طرف

  1. مجموعه ای از میز ها

اگر هیچ یک از سبک های ارائه شده در بالا مناسب شما نیست، احتمال دیگری نیز وجود دارد. شما می توانید با خرید اجزای جداگانه و کنار هم قرار دادن آنها به منظور دستیابی به میز کامل، میز خود را بسازید. با این حال، به خاطر داشته باشید که مجموعه ها برای استفاده تجاری ساخته شده اند و قیمت بالاتری دارند.

 

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو