سبک روستیک مدرن در آشپزخانه

سبک روستیک مدرن در آشپزخانه

سبک روستیک مدرن در آشپزخانه : می توان این سبک را روستیک جدید نیز نامید؛ زیرا امروزه سبک روستیک با ترکیبی از سبک های مدرن، کانتری و صنعتی در پیش روی ما قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این سبک، با پویانو همراه باشید:

ویژگی های بارز آشپزخانه های روستیک:

یکی از مهم ترین ویژگی های آشپزخانه ای به سبک روستیک، وجود لوازم طبیعی است. در این سبک ظاهر طبیعی چوب بسیار کاربرد دارد؛ زیرا سبک روستیک برگرفته از طبیعت است است. یکی از دلایل محبوبیت این سبک به دلیل روند بازگشت و توجه دنیا به طبیعت و محیط زیست است. سبک روستیک و سبک کانتری در دکوراسیون داخلی بسیار به هم شبیه هستند، به همین دلیل با ترکیب این سبک با سبک کانتری و هم چنین با سبک مدرن، نتیجه ای زیبا و شیک به دست خواهد آمد.

  • آشپزخانه های قدیمی ای که هیچ تغییری در سطوح آن ها ایجاد نشده است به سبک روستیک – کانتری بسیار نزدیک تر هستند. سقف و تیرک های چوبی و کابیت های بزرگ از موارد اصلی در این سبک محسوب می شوند.
  • تکنولوژي مدرن: اجاق گاز های پیشرفته از جمله نکاتی هستند که در آشپزخانه ای به سبک روستیک مدرن دیده می شوند. ترکیب تکنولوژی مدرن و سطوح طبیعی از ویژگی های این سبک است.
  • یک تغییر کوچک: اگر آشپزخانه ای به سبک مدرن، کانتری و یا صنعتی دارید، با استفاده از جزیره ای به سبک روستیک در آن می توانید سبکی ترکیبی و فضایی گرم ایجاد کنید.
  • سطوح بزرگ: سطح زمین همیشه به عنوان گنجینه ای برای تزئینات محسوب می شود؛ درست مانند دیوار ها … با ایجاد تغییر در چنین سطوح بزرگی به راحتی می توانید به سبک روستیک دست پیدا کنید.
  • بازگشت به گذشته: این سبک به عنوان دوست دار طبیعت و محیط زیست نیز شناخته می شود. در سبک روستیک می توانند مبلمان، صندلی ها و درب و پنجره های قدیمی را به درب کشوها و کابینت ها و یا به طبقات چوبی برای قرار دادن اشیاء بر روی آن ها تبدیل کنید.
  • انتخاب رنگ: اگر آشپزخانه ای کوچک و تنگ دارید و یا اگر تصور می کنید که رنگ قهوه ای باعث تاریک شدن فضا می شود، می توانید سطوح چوبی را به رنگ سفید رنگ آمیزی کنید. این گونه آشپزخانه ای روشن و دل باز به دست خواهید آورد.جزئیات کوچک : فراموش نکنید که مبلمان قدیمی را نیز مدرنیزه کنید و یا لوله کشی های قدیمی را با سیستم های لوله کشی مدرن و هوشمند تعویض کنید.
  • تاثیر سریع: با تغییر دادن کف زمین و دیوار ها از راه به صرفه تری می توانید به سبک روستیک دست پیدا کنید. به همین منظور می توانید از دیوار پوش های سنگی و یا پانل هایی با طرح سنگ طبیعی استفاده کنید.

  • ترکیب چوب و فلز در سبک روستیک مدرن در آشپزخانه : در معماری مدرن، استفاده از جزئیات فلزی به سبک آرک دکو بسیار محبوب است؛ دکوراسیون داخلی نیز از این موضوع مثتثنا نیست. اگر در سبک روستیک از پایه ها و سطوح فلزی استفاده کنید، در نهایت به آشپزخانه ای بسیار شیک دست پیدا خواهید کرد.
  • کابیت ها؛ نقاط مرکزی : طبقات و کابیت های بدون درب و شبیه به ویترین که در سبک کانتری بسیار دیده می شوند، در سبک روستیک نیز از جایگاه مهمی برخوردارند. از این مدل کابینت ها به راحتی و در هر زمانی می توانید استفاده کنید.