سبک دکوراسیون داخلی ماوریک ، ماجراجویانه و منحصربه فرد

سبک دکوراسیون ماوریک

سبک دکوراسیون داخلی ماوریک ، ماجراجویانه و منحصربه فرد

نیاز به طراحی داخلی سالهاست که به اثبات رسیده است ، چرا که عملکرد و زیبایی بصری فضای شما را افزایش می دهد. دنیای دکوراسیون داخلی مملو از خلاقیت و هنر در سبک های مختلف است، بین همه سبک های آشنا و پرطرفدار که همیشه گوشه و کنار اسم آن را شنیده اید ، مانند سبک مدرن ، سبک کلاسیک ، سبک سنتی و … سبک های دکوراسیون داخلی ای هستند که کمتر اسم آن به گوشمان خورده است. یکی از این سبک ها که امروز در پویانو می خواهیم آن را معرفی کنیم سبک دکوراسیون داخلی ماوریک است.

اگر مدت ها است به دنبال سبکی هستید که هر جایی آن شبیه به آن را ندیده اید و سرشار از خلاقیت و نوآوری در دکوراسیون است. سبک ماوریک را به شما پیشنهاد می کنیم. سبک طراحی Maverick، همانطور که از نامش پیداست، به هیچ مفاهیم و یا قوانین از پیش تعریف شده ای پایبند نیست. این همان چیزی است که دنیای مدرن به آن احتیاج دارد ، این که تلاش میکند همیشه چیزی فارغ از انتظار و جدید را خلق کند.  بنابراین این سبک از دکوراسیون بسیار هوشمندانه، غیر عادی و غیر معمول است. برای اینکه در راه ماوریک شدن قدم بردارید، رنگ برای دیوارها را به طور تصادفی انتخاب کنید و آن ها را با هم ترکیب کنید تا فضای داخلی جذابی ایجاد کنید. علاوه بر این با کنارهم گذاشتن و همپوشانی احجام مختلف، اکسسوری ها و عناصر دکوراسیون مختلف، یک سبک واقعا موریک به وجود آورید که از نظر ظاهری بسیار خیره کننده است در حالی که حرفی هم برای گفتن دارد.

سبک ماوریک چطور شروع شد ؟

ماوریک در لغت به معنای غیر منتظر و بی قید و شرط است. در فیلمی به نام Top Gun  شخصی به نام ماوریک که یک خلبان بی مهابا بود انواع پروازهای ناگهانی و غیرمنتظره را انجام میداد. به نظر می آید ماوریک بعد ازآن به معنای کارهای بی قانونی و هیجانی برداشت می شود. سبک ماوریک از دل سبک مدرن بیرون آمده است ، در واقع این سبک برای طراحان داخلی جوان و ساختار شکن که می خواهد تفاوت و جسارت را منعکس کنند فرصت خوبی فراهم می کند.

ماوریک یا عاشق یا بیزار

برای تمام افرادی که تا به حال با این یبک آشنایی نداشته اند در قدم اول ظاهری غیرمعمول ، چالش برانگیز و تعریف نشده است. پس از آن یا عاشق آن می شوند و جای خالی آن را در فضای داخلی خود حس می کنند و یا اینکه آن را خارج از عرف و بی معنی می دانند. دسته دوم کسانی هستند که به هیچ عنوان با جسارت و بی قانونی سبک ماوریک نمی توانند ارتباط برقرار کنند. معمولا طرفداران ماوریک حد وسط ندارند.

عناصر دکوراسیون از هر سبک مدرن وارد میدان می شوند

ویژگی سبک ماوریک آزادی است. شما می توانید از هر نوع سبک از دکوراسیون از فرش ، پرده ، میزها و اکسسوری های مختلف استفاده کنید. ماوریک برای شما حدو مرز تعریف نمی کند. ماوریک به استقبال تفاوت ها می رود . البته عناصر از دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. عناصر دکوراسیوندر رقابت برای نمایش و جلوه خود از هم پیش می گیرند. در سبک ماوریک کسل کنندگی وجود ندارد.

مبلمان سبک ماوریک

عجیب و غریب بودن ویژگی مبلمان در سبک دکوراسیون داخلی ماوریک هستند. ماوریک با در کنار هم قرار دادن انواع مبلملنی که اشکال و فرم های غیر منتظره دارند ترکیبی جسورانه به وجود می آورند. مبلمان ماورک جدید و خلاقانه هستند ، حتی ممکن  است سفارشی ساخته شوند. در هر حال مبلمانی نیستند که بارها فضاهای مختلف به چشم شما خورده باشند. این مبلمان البته ظاهر متفاوتی دارند ، اما از لحاظ عملکردی کاملا برای فضا کار می کنند.

بی قانونی متعادل

البته که از اصول سبک دکوراسیون داخلی بی قانونی است. اما از نظر بصری تمام ویژگی هایی که از قانون مشخصی پیروی نکرده اند . ممکن است در سبک ماوریک انواع فرم ها و اشکال را ببینید اما نتیجه کار شما را از تعادل بصری به وجود می آورد.

میزبان دنیای از رنگ

ماوریک سبک دکوراسیون داخلی ماوریک همان سبکی است که شما را از یک از رنگ ها محروم نمی کند. ماوریک به شما فرصت بازی با هر رنگی را می بخشد. می توانید تمام رنگ هایی که هیچ وقت دلتان نمی آمده در کنار هم دست بکشید اینجا در ماوریک با هم در اغوش بگیرید. تا فضایی از سرشار از رنگ و هیجان آور خلق کنید.

ماوریک محبوب هنرمندان خلاق

سبک دکوراسیون داخلی ماوریک همان سبک است که دلتان می خواهد شما را متفاوت جلوه دهد ، ماوریک چیزی نیست که شما جای دیگر داده باشید. بنابراین بهترین سبک برای جذب و جلب توجه مراجعه به فضای شماست. این سبک برای گالری ها ، مزون ها و ویترین فروشگاه ها عالی است. همچنین این سبک برای آپارتمان های چه کوچک و چه بزرگ نیز می تواند به کار رود.

سبک دکوراسیون داخلی ماوریک انتخاب افراد خاص

اگرش ما فردی هستید که مدام دنبال تنوع هستید و نمی توانید به تنها یک سبک پایبند باشد. اگر عاشق بازی و هیجان رنگ ها هستید. ماوریک مناسب شما است. چرا که ماوریک جمع همه آنچه که گوشه و کنار دوست داشته اید است. اگر در زندگی رومزمره مد روز را دنیبال می کنید و زندگی پرهیجانی دارید که تمایل به آرامش و سکون ندارید. ماوریک سبک دکوراسیون آنچنانی است. ماوریک تمام ویژگی های روحی و سلیقه شما را در انتخاب و سبک زندگی شما به نمایش می گذارد.