در کمترین زمان سبکی جدید در اتاق خواب خود ایجاد کنید !

در کمترین زمان سبکی جدید به اتاق خواب خود ببخشید!

در کمترین زمان سبکی جدید در اتاق خواب خود ایجاد کنید !

اتاق خواب ؛ خصوصی ترین مکان خانه که می توانید در آن آزادانه شخصیت و علایق خود را به نمایش بگذارید… گاهی اوقات به دلیل این که اتاق خواب تنها متعلق به یک تا دو عدد از اعضای خانواده است، تصور می شود که نیازی به توجه و یا ایجاد تغییرات در دکوراسیون آن وجود ندارد، اما این تصوری کاملا اشتباه است. اتاق خواب مکانی است که در آن استراحت کرده و آرامش خود را باز می یابید، پس باید دارای طراحی ای باشد که مورد پسند شما بوده و از حضور در آن لذت ببرید. برای این که بتوانید در کمترین زمان سبکی جدید در اتاق خواب خود ایجاد کنید با پویانو همراه باشید:

با خرید مبلمان و یا اکسسوار های کوچک، با تعویض فصلی روتختی ها و یا با تزئینات شیک و زیبا بر روی دیوار های اتاق خواب، می توانید تاثیری بسیار سریع و قابل توجه در اتاق خواب خود ایجاد کرده و به فضایی فوق العاده دست پیدا کنید. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟

  • بالش یا تاج تخت خواب؟

آیا می خواهید تاج تحتی منحصر به فرد داشته باشید؟ راه حل بسیار ساده است. برای این منظور پهنای تخت خواب را اندازه گرفته و با استفاده از یک پارچه مرغوب و زیبا یک کوسن و یا تشکچه محکم بدوزید. سپس این کوسن و یا تشکچه را به پشت تخت خواب و بر روی دیوار نصب کرده و ثابت کنید. اکنون تاج تختی خواهید داشت که هیچ جای دیگری مانند آن وجود ندارد.

  • با استفاده از گیاهان طبیعی فضای اتاق خواب را تغییر دهید

یکی از زیبا ترین راه ها برای ایجاد تغییر در فضای اتاق خواب، استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی است. آلوورا و یا گل زنبق که گل های آپارتمانی به شمار می روند، انتخاب مناسبی برای این منظور به شمار می روند.

با استفاده از گیاهان طبیعی فضای اتاق خواب را تغییر دهید

  • دستگیره ها را تعویض کنید

یکی از اکسسوار های تاثیر گذاری که معمولا کمتر مورد توجه قرار می گیرد، دستگیره کشو ها و کمد ها است. با تعویض این دستگیره ها با مدل های متفاوتی مانند سرامیکی، شیشه ای و یا چرمی، می توانید جلوه تازه ای به اتاق خواب خود ببخشید.

دستگیره ها را تعویض کنید

به جای استفاده از یک رنگ ساده و معمولی در اتاق خواب، با استفاده از رنگ هایی مانند طلایی و نقره ای، نقوش هندسی را بر روی دیوار ها طراحی کنید تا به دیوار هایی منحصر به فرد دست پیدا کنید.

رنگ آمیزی خلاقانه در اتاق خواب

  • قدرت طرح ها

استفاده از کمی طرح در اتاق خواب مفید خواهد بود. برای این منظور می توانید از پارچه هایی که در این مکان به کار برده می شوند کمک بگیرید. استفاده از طرح های متفاوت، اما مرتبط بر روی رو تختی، فرش، پرده و یا کاغذ دیواری تاثیر قابل توجهی را در این مکان ایجاد خواهد کرد. در مورد رنگ ها آغوش خود را بر روی رنگ هایی مانند آبی، زرد و صورتی باز کنید. در اکسسوار ها نیز رنگ هایی مانند زرد و سبز درخشان را به کار ببرید.

قدرت طرح ها

  • میزآرایش خلاقانه

اگر یک میز آرایش بزرگ می خواهید اما فضای کافی برای آن ندارید، می توانید از یک میز معمولی به عنوان میز آرایش استفاده کنید. برای این منظور می توانید زیر آن را با پارچه ای زیبا پوشانده و با قرار دادن یک آینه بر روی آن، به یک میز آرایش متفاوت دست پیدا کنید.

  • از رنگ ها استفاده کنید.

به دیوار پشت تخت خواب، با بازی های دکوراتیو، تحرک و پویایی ببخشید. برای مثال می توانید بالای دیوار را به یک رنگ و پایین آن را به رنگی دیگر رنگ آمیزی کرده و با یک تابلوی زیبا آن را کامل کنید. برای این که دیواری دو رنگ داشته باشید تنها کافی است که از چسب کاغذی برای ایجاد خطی صاف استفاده کنید.

  • یک فرش راحت انتخاب کنید

کفپوش های چوبی و یا سرامیکی را با استفاده از فرشی ضخیم و راحت، به سطحی گرم تبدیل کنید. می توانید با انتخاب یک فرش بزرگ، آن را زیر تخت خواب قرار دهید، به گونه ای که از دو طرف تخت بیرون بزند و یا با انتخاب فرشی کوچک تر آن را پایین تخت خواب و یا در دو طرف آن قرار دهید.

یک فرش راحت انتخاب کنید

  • استفاده از گچبری بر روی دیوار ها

اگر می خواهید ظاهر متفاوتی به پشت تخت خواب بدهید، یکی از کار های ساده ای که می توانید انجام دهید، بازی با دیوار ها است. برای این منظور انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اگر به دنبال انتخابی متفاوت تر از رنگ و کاغذ دیواری هستید، می توانید به گچبری نیز فکر کنید. استفاده از گچبری های آماده از آن چه که تصور می کنید ساده تر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به فروشگاه های مرتبط رفته، گچبری مورد نظر خود را خریداری کرده، به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کرده و با ایجاد یک فرم خاص بر روی دیوار بچسبانید.

استفاده از گچبری بر روی دیوار ها

  • کاشی بر روی دیوار ها!

بر روی یکی از دیوار های اتاق خواب، با استفاده از کاشی های طرح دار، یک تابلو طراحی کنید! این روش، به خصوص برای دیوار پشت تخت خواب، سبکی خاص و منحصر به فرد به همراه خواهد داشت.

کاشی بر روی دیوار ها!

  • از تکنولوژی دوری کنید

تلفن همراه و سایر لوازم الکترونیکی را از اتاق خواب خود دور کرده و یک ساعت زنگ دار معمولی را در این مکان به کار ببرید. این گونه هم به مکانی امن و آرام برای استراحت کردن دست پیدا کرده و هم سبکی متفاوت به اتاق خواب خود خواهید بخشید.

سبکی جدید در اتاق خواب
  • برای رنگ صورتی جا باز کنید!

برای این که فضایی گرم تر و رمانتیک تر در اتاق خواب داشته باشید، رنگ صورتی را به آن اضافه کنید. می توانید تنالیته های متفاوت این رنگ را با رنگ سبزآبی ترکیب کنید. این ترکیب رنگی را می توانید با گل های طبیعی نیز تقویت کنید. برای اکسسوار ها نیز رنگ سفید مناسب خواهد بود.

  • روشی منطقی برای جاسازی اشیاء

یک رخت آویز چرخ دار برای اتاق خواب خود تهیه کنید. با آویزان کردن لباس فردای خود بر روی آن، در زمان خود صرفه جویی کنید. هم چنین می توانید از این رخت آویز برای نگه داری از کیف ها، کلاه، چتر و لباس خواب خود نیز استفاده کنید. چرخ دار بودن این رخت آویز به شما کمک خواهد کرد تا هر زمان که خواستید جای آن را تغییر دهید.

  • سبک خود را به نمایش بگذارید

این اتاق، خصوصی ترین مکان برای شما به شمار می رود. پس با انتخاب برخی مبلمان بر اساس سبک و سلیقه خود، شخصیت تان را به نمایش بگذارید. برای مثال، استفاده از یک میز پاتختی منحصر به فرد می تواند علایق شما را در معرض دید قرار دهد.

  • از پرده های ضخیم استفاده کنید.

پرده های ضخیم، نه تنها فضای خصوصی شما را تضمیم می کنند، بلکه از ورود نور شدید خورشید به داخل اتاق و خراب شدن خواب شما نیز جلوگیری خواهند کرد.

 

 

سبکی جدید در اتاق خواب

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو