سالن بازی در خانه : وسایل سرگرمی برای منزل

سالن بازی در خانه : وسایل سرگرمی برای منزل

سالن بازی در خانه : جای تفریح و سرگرمی در آپارتمان های امروزی واقعا خالی به نظر می رسد. زمانی که فضای منازل از حالت باز به بسته تغییر شکل داد، بسیاری از تفریحات سالم و هیجان انگیز به مرور زمان از سبک زندگی آپارتمان نشینی دور شدند و دقیقا به همین خاطر است که این روزها کم تر فضایی در آپارتمان های شلوغ و پرجمعیت می بینیم که برای تفریح و سرگرمی منظور شده باشد. با این وجود، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید به کمک آن ها زمینه تفریح خانواده و دوستان خود را فراهم کنید. در این مطلب، چند وسیله بازی و ورزش که در دکوراسیون آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرند را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه پویانو باشید.

میز بیلیارد

بیلیارد یکی از بازی های پرطرفدار و لوکس به شمار می رود. معمولا در منازلی که جای کافی داشته باشند، میز بیلیارد از وسایلی است که در فضای بازی به چشم می خورد. این میز می تواند در اتاق بازی شما قرار گیرد یا قسمتی از سالن نشیمن را به خود اختصاص دهد. میزهای بیلیارد به غیر از این که به عنوان یک وسیله سرگرمی به کار می آیند، از لحاظ دکوراتیو هم ظاهر لوکس و بی نظیری به دکوراسیون منزل می دهند. این میز را می توان در لابی آپارتمان ها نیز قرار داد.

میز پینگ پونگ 

میز پینگ پونگ هم از وسایلی است که اخیرا محبوبیت زیادی در میان وسایل بازی لابی و منزل پیدا کرده است. تقریبا در طراحی داخلی اکثر آپارتمان های لوکس امروزی، میز پینگ پونگ در قسمتی از لابی در نظر گرفته می شود. این میز جای زیادی می گیرد و فقط در فضاهای بزرگ قابل استفاده است. میز پینگ پونگ برای زمانی که می خواهید یک دکوراسیون اسپرت و امروزی را در نشیمن و سالن بازی منزل خود تجربه کنید، خیلی مناسب است.

فوتبال دستی

یکی دیگر از وسایل بازی جمع و جور و جالبی که تقریبا همه با آن آشنایی دارند، فوتبال دستی است. فوتبال دستی، نمونه ای از یک زمین فوتبال در اندازه کوچک است. این وسیله بازی هیجان انگیز می تواند در هر فضایی جای بگیرد و مقدمات تفریح و سرگرمی اعضای خانواده و دوستان شما را فراهم کند. فوتبال دستی را می توانید به غیر از فضای داخلی منزل خود در لابی یا حیاط آپارتمان نیز گذاشته و به صورت عمومی مورد استفاده قرار دهید.

کیسه بوکس

این وسیله بازی برای کسانی مناسب است که می خواهند انرژی و هیجان خود را تخلیه کنند. کیسه بوکس ها فضای کمی می گیرند و معمولا در اتاق خواب پسرها جای دارند. این وسیله می تواند به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد یا صرفا جهت تخلیه هیجانات و تفریح شما در قسمتی از اتاق تان جای داشته باشد. کیسه بوکس ها اندازه های مختلفی دارند که می توان با توجه به ابعاد اتاق، مناسب ترین آن ها را انتخاب کرد.

سالن یوگا

یوگا و مدیتیشن هم می تواند گزینه خوبی برای زندگی به سبک آپارتمان نشینی باشد. یوگا می تواند تنش ها را از بین ببرد و احساس آرامش بیش تری به شما بدهد. برای این که یک سالن یوگا در منزل یا لابی آپارتمان خود داشته باشید، به تعدادی تشک و احتمالا یک یا چند آینه بزرگ احتیاج پیدا خواهید کرد. همچنین می توانید با در نظر گرفتن یک سالن یوگای عمومی در لابی آپارتمان، به صورت عمومی از فضای آن استفاده کنید.

 

 

 

 

سالن بازی در خانه

تحریریه پویانو