ساخت وسایل در منزل جدید با 7 روش بی نهایت ساده

ساخت وسایل در منزل جدید

ساخت وسایل در منزل جدید با 7 روش بی نهایت ساده

ساخت وسایل در منزل : این که شما برای ساخت خانه خود از یک پیمانکار کمک گرفته اید، دلیل دارد. شما نمی خواستید خودتان را دچار دردسر کنید. اما مشکل خانه های جدید – به ویژه آن هایی که توسط توسعه گرها ساخته شده است – این است که گاهی اوقات فاقد شخصیت هستند. خوشبختانه، اگر شما خانه جدید خود به عنوان یک صفحه خالی در نظر بگیرید، می توانید کارهای زیادی برای اضافه کردن شخصیت به آن انجام دهید. خبر خوب؟ خانه جدید شما نیازی به نوسازی آنچنانی ندارد.

چند مورد از روش های ساخت وسایل در منزل فوق العاده ساده در آخر هفته می تواند کمک زیادی کند تا ملک خود را به خانه تبدیل کنید. قلم مو و چکش را بردارید، زیرا فقط چند ساعت تا خانه رویایی خود فاصله دارید.

برای آینه های خود قاب بسازید

سازندگان می خواهند خانه های خود را تا حد امکان ساده نگه دارند. اهمیت دادن به چیزی بیش از حد عادی یا غیر ضروری می تواند به این معنی از قلم انداختن جزئیات معماری باشد. بعضی از بزرگترین موارد در این رابطه، آینه های حمام شما هستند که احتمالا آینه های صفحه ای بدون قاب هستند که فضای زیادی از دیوار حمام را می پوشانند.

ایجاد قاب برای آینه ها یک راه ساده برای اضافه کردن بافت، رنگ و شخصیت به حمام است. فقط اندازه گیری کنید، برش دهید و به طور مستقیم به دیوار وصل کنید تا یک قاب دست ساز ارزان داشته باشید. به دنبال استفاده از یک رنگ جالب باشید یا از لاک الکل استفاده کنید.

از چوب بریده شده استفاده کنید

از چوب بریده شده استفاده کنید

سبک صنعتی در حال حاضر پرطرفدار است، اما همچنین ممکن است هزینه ساخت شما را افزایش دهد. اگر تصمیم گرفتید دیوارها را بدون استفاده از چوب بپوشانید تا هزینه های خود را کاهش دهید، همیشه می توانید این ایده را بعدا اضافه کنید.

کار با چوب ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما اگر از قطعاتی استفاده کنید که قبلا در فروشگاه چوب بریده شده اند، یک پروژه بعد از ظهر سریع است. شما باید با دقت اندازه گیری کنید تا اطمینان یابید که تمام قطعات به درستی بریده شده اند، اما اضافه کردن تاج یا قرنیز آسان است و باعث جذابیت زیادی می شود.

فضای ذخیره سازی الحاق کنید

فضای ذخیره سازی الحاق کنید

سازنده خانه شما احتمالا صدها خانه ساخته است – اما آنها هرگز خانه مطلوب شما را نساخته اند. فقط شما می دانید که چگونه زندگی می کنید، چطور چیزها را سازماندهی می کنید و چه چیز، زندگی شما را ساده تر می کند. یک شنبه برای بررسی خانه جدید خود و یافتن راه حل برای فضای ذخیره سازی خود وقت بگذارید.

شاید آن کمد کتانی در برنامه ها این طور مشخص شده است، اما برای ذخیره سازی مواد غذایی مناسب تر باشد. شاید شما کابینت های آشپزخانه خود را دوست داشته باشید، اما چند سبد طبقه بندی، بهتر می توانند وسایل را در دسترس قرار دهند. شما احتمالا قرار است سالها در خانه خود وقت صرف می کنید، بنابراین این ممکن است برای شما راحت و مناسب باشد.

کاغذ دیواری اضافه کنید

کاغذ دیواری اضافه کنید

کاغذ دیواری می تواند درست مثل سیاست، تفرقه انداز باشد، بنابراین بعید است که سازنده تان به شما این گزینه را بدهد. رنگ بهترین دوست سازنده است، اما شما متوجه خواهید شد که یک خانه پر از فضاهای نقاشی شده، تاثیری که دوست دارید را نمی گذارد. با این حال، به جای پوشاندن یک فضای بزرگ با کاغذ دیواری، یک الگوی جسورانه در یک فضای کوچک تر را امتحان کنید.

یک طرح گلدار بزرگ، رنگ را به یک اتاق آرایش می آورد یا یک الگوی خطی می تواند یک دیوار خاص را در اتاق خواب مستر جالب کند. انتخاب یک فضای کوچک یا دیوار خاص به این معنی است که بیشترین تأثیر را از حداقل کار به دست می آورید.

فلز آلات را جایگزین کنید

فلز آلات را دکوراسیون داخلی جایگزین کنید

به استثنای زمانی که یک خانه سفارشی ساخته باشید، احتمالا فلز آلات کابینت خود را از یک کاتالوگ پیش انتخاب شده از طرف سازنده انتخاب کرده اید. این به محدود کردن انتخاب های سازنده شما و تخمین هزینه ها کمک می کند، اما ممکن است به شما حسی کمتر از منحصر به فرد بودن را بدهد. خوشبختانه، اگر وقت داشته باشید، تغییر فلز آلات یکی از ساده ترین کارهای ساخت در منزل است.

شما می توانید گزینه های فروشگاه فلز آلات را بررسی کنید یا فلز آلات منحصر به فرد را آنلاین ببینید. شما همه چیز را از دستگیره های نقاشی شده با تا دسته های مدرن براق خواهید دید، بنابراین چیزی را انتخاب کنید که واقعا باب میل تان باشد.

چارچوب ها را رنگ کنید

چارچوب ها را رنگ کنید

چارچوب سفید، دلخواه تعداد زیادی از صاحب خانه هاست، به همین هم مورد علاقه سازندگان است. اما شما برای ایجاد شخصیت نیازی به رنگ کردن تمام خانه خود ندارید؛ نقاشی کردن لبه ها را امتحان کنید. یک چارچوب سیاه پررنگ، حال و هوای سبک خانه های مزرعه را ایجاد می کند، در حالی که چارچوب چوبی می تواند حس و حال سنتی را به ارمغان بیاورد.

شما حتی می توانید در فضاهای کوچک تر، مانند اتاق بچه ها یا یک حمام جذاب به سراغ چارچوب های رنگی بروید. یک گالن رنگ حدود 25 دلار است و باعث می شود خانه شما جذاب به نظر برسد.

متریال مصنوعی به کار ببرید

متریال مصنوعی به کار ببرید

هیچ چیز نمی تواند مانند مواد طبیعی، واقعا یک خانه را گرم کند و شخصیت آن را بسازد. اما بعید است ساختمان های جدید در پشت هیچ یک از دیوارهای خود آجر اکسپوز یا چوب داشته باشند. با این حال، می توانید با استفاده از آجر مصنوعی یا عناصر چوبی به فضا جذابیت بدهید.

متریال های پوست و چوب، پوشاندن دیوار را آسان کرده و کاملا هم ساده به کار می روند. فقط وقت بگذارید و اطمینان حاصل کنید که متریال های مصنوعی را با دقت انتخاب کنید تا آن ها تا حد ممکن واقعی به نظر برسند.

سازندگان خانه هایی می سازند که تا حد ممکن ساده باشند تا برای اکثر صاحب خانه ها مقبول باشند و هزینه پایینی داشته باشند. اما یک خانه جدید لزوما به به معنی یک ساختمان بی روح باشد. حتی اگر در کار با چکش ماهر نباشید، چند مورد از روش های ساخت در منزل جدید می توانند تاثیر زیادی در خانه جدید شما داشته باشد.

 

 

 

 

ساخت وسایل در منزل

تحریریه پویانو