22 زمینه زردرنگ آشپزخانه که بسیار درخشان هستند

22 زمینه زردرنگ آشپزخانه که بسیار درخشان هستند

رنگ زرد آشپزخانه ، زمینه زردرنگ آشپزخانه ؛ رنگ زرد یک انتخاب جسورانه برای دکوراسیون است ولی به دلیل پرانرژی بودن، مثبت بودن انرژی آن و طراوت آن انتخاب مناسبی برای آشپزخانه‌های پرماجراست. بخشی از مفهوم پرانرژی بودن آن به دلیل استفاده از آن در بازار غذاهای سالم است. این رنگ اشتها را باز می‌کند زیرا یادآور رنگ موز رسیده و یا میوه‌های ترش مانند لیمو و آناناس است. اگر آشپزخانه تیره و تاریکی دارید این رنگ گزینه مناسبی برای درخشش و گرما بخشیدن به آن محیط است.

1

وسایل آبمیوه گیری و آثار هنری، طرح‌های معاصر مانند طرح پرانرژی که از زرد لیمویی و یا رنگ نارنگی الهام گرفته شده‌اند.

2

در شکل یک، صندلی‌های چوبی می‌توانند بدون کم کردن از شدت زرد استفاده شده، می‌توانند تأثیر آن را کاهش دهند.

3

به نظر می‌رسد همه‌ی وسایل با وسواس و دقت انتخاب شده‌اند تا بر روی رنگ‌های روشن و درخشان تأکید بیشتری بشود. رنگ زرد زمینه‌ی آفتابی چوب‌ها را به نمایش می‌گذارد و رنگ برنز مسی می‌تواند عمق رنگ نارنجی را نشان دهد.

4

سایر تأکیدها بسیار ظریف‌تر هستند ولی همچنان در راستای این رنگ‌های تند و اشتها آور قرار می‌گیرند. رادیو قهوه‌ای و قهوه‌ساز از این مثال‌ها هستند.

5

گیاهان آویزان که در دهلیز پیچیده شده‌اند، طبیعت را به خانه می‌آورند و نیز هر گیاه سبز تازه‌ای را به خانه اضافه می‌کنند.

6

مدل بازشدن در ورودی به آشپزخانه و کابینت‌های زرد

براق که دورتادور آشپزخانه را احاطه کرده‌اند و آشپزخانه کاملاً طرح قدیمی دارد. دیوارها رنگ‌های براق را با رنگ‌های مات کمی متعادل کرده‌اند.

7

سفید قاصدکی رنگ فوق‌العاده‌ای برای محیط تمیز و ساده است و گرما را از وسایل چوبی آشپزخانه به سایر قسمت‌ها پخش می‌کند.

8

این آشپزخانه مثال عالی‌ای از استفاده از رنگ برای بلوک‌هاست که کمک می‌کند تا آشپزخانه از سایر قسمت‌ها جدا شود. این یک رنگ زرد عالی پرجنب و جوش است که شامل سطوح و حتی کف می‌شود.

9

آیا نیاز به رنگ‌های بیشتری دارید، این آشپزخانه زرد روشن است و میز نهارخوری سبز روشن است و یک اشاره‌ای به طرح قرمز رنگ اتاق نشیمن خارج از کادر دارد.

10

اینجا یک آشپزخانه‌ی تک رنگ بدون نقص می‌بینید. تنها ناهماهنگی بخاطر پلوپز فلزی است و البته بهترین راه برای هماهنگ شدن با ست نهارخوری فلزی است. این دکوراسیون جسورانه است و به طراحی مینیمال نزدیک است.

11
زمینه‌ی سیاه و سفید کمک می‌کند تا آشپزخانه زرد رنگ مانند جزیره‌ای به چشم بیاید. علاوه بر آن جالب است که وسایل چوبی بکاربرده شده مانند قفسه و زمینه‌ی کابینت‌ آشپزخانه به چشم می‌آید.

12

در حالی که صندلی‌ها تنها وسایل زرد رنگ هستند در خود آشپزخانه به زیبایی از وسایل زرد کاربردی مانند قوطی‌ها و یا فنجان‌های قهوه استفاده شده است.

13

شکل آشپزخانه دیگری یا ترکیب ظریف و منظمی از وسایل و اساسیه را نشان می‌دهد که رنگ زرد را در زمینه به نمایش گذاشته است. نور آشپزخانه نیز به این موضوع کمک می‌کند.

14گاهی اضافه کردن یک رنگ دیگر و تأکید به روی آن نیز می‌تواند کمک کند.

15

این شکل از یک ظاهر به سبک صنعتی الهام گرفته است. یک خط زرد رنگ از روی زمین می‌گذرد و برمیگردد به سمت سقف کشیده می‌شود و با بقیه وسایل آشپزخانه هماهنگی دارد و تأثیر نهایی را دیوار حصار مانند با رنگ زرد می‌گذارد.

16

مسلماً لازم نیست همه وسایل به رنگ زرد زمینه باشد. این آشپزخانه فقط یک تخته زرد رنگ را استفاده کرده است که بسیار چشم را جذب می‌کند.

17

این آشپزخانه از استراتژی قبلی استفاده می‌کند. با این تفاوت که از تاقچه‌های روباز زرد رنگ میز کمک گرفته است.

18

از سنگ زرد رنگ مشابه استفاده شده است با این تفاوت که از کابینت‌ آشپزخانه آبی مات برای ایجاد تضاد استفاده شده است.

19

تأکیدکردن بر روی رنگ الزاماً توسط سنگ ایجاد نمی‌شود بلکه می‌توان از نور هم استفاده کرد.

20

میزها یکی از گزینه‌های مناسب برای مشاهده رنگ هستند.

21وجود کابینت تک رنگ زرد و صندلی‌های نهارخوری زرد رنگ، نقطه کانونی را کابینت قرار داده است.

22

در این آشپزخانه فرامدرن، رنگ زرد در مکان‌های غیرمنتظره‌ای نمایش داده شده است. چشم با دنبال کردن نوار زرد به قفسه‌ها و یا جزیره‌ای زرد رنگ می‌رسد.

رنگ زرد آشپزخانه
رنگ زرد آشپزخانه
رنگ زرد آشپزخانه
رنگ زرد آشپزخانه
رنگ زرد آشپزخانه
رنگ زرد آشپزخانه

25

سایر شکل‌ها ایده‌های متفاوت از کاربرد رنگ زرد در دکوراسیون آشپزخانه را به نمایش گذاشته‌اند.

 

منبع: home-designing

 

تحریریه پویانو| نزاکتی