روشویی روکابینتی یا روشویی کاسه ای : انتخابی مدرن برای سرویس بهداشتی

روشویی روکابینتی یا روشویی کاسه ای : انتخابی مدرن برای سرویس بهداشتی

روشویی روکابینتی یا روشویی کاسه ای : مدرنیزه شدن معماری، تنها به چارچوب کلی ساختمان ها و آن چه به عنوان سازه و پوسته می شناسیم بر نمی گردد. این روزها دیگر مدرن بودن یک فضا از همه اجزای آن مشخص است. کافی است نگاهی به اجزای فضاهای امروزی بیندازید تا این را بفهمید. تجهیزات و مبلمان نیز از جمله مواردی هستند که در تناسب با سبک مدرن اکثر فضاهای امروزی به شکل جدیدی پرداخته می شوند. سینک روشویی نیز یکی از همین موارد است. این روشویی ها که اخیرا کاربرد وسیعی در اجرای دکوراسیون سرویس بهداشتی فضاهای مختلف پیدا کرده اند با ظاهر متفاوت و جذاب خود باعث جلب توجه می شوند. روشویی ها کاسه ای یا روکابینتی را می توانید در انواع فرم ها و اندازه ها تهیه کنید.

اگر می خواهید دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی فضای مورد نظر خود را به صورت تمام عیار درآورید یا به دنبال گزینه ای مناسب برای ایجاد تغییر در فضای آن هستید، به سراغ این روشویی ها بروید. البته پیش از این که جهت انتخاب یکی از این سینک های جذاب اقدام کنید، بهتر است با خصوصیات شان آشنا شوید و مزایا و معایب استفاده از آن ها را بدانید. به هر حال، انتخاب یکی از این سینک ها که با نام کاسه ای شناخته شده اند برای زمانی که می خواهید دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی را متفاوت اجرا کنید، بسیار مناسب است. برای آشنایی با این سینک ها همراه ما باشید.

مزایا روشویی روکابینتی یا روشویی کاسه ای

روشویی های کاسه ای به گونه ای طراحی می شوند که حتما دیده شوند. این روشویی ها برخلاف سایر موارد با طراحی خاص خود مد نظر قرار می گیرند و دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را بسیار زیباتر می کنند.

این روشویی ها قابل تعویض هستند و این یعنی هر زمان که مایل باشید، می توانید به سادگی آن ها را از جای خود بیرون آورده و با یک مدل دیگر جایگزین کنید.

سینک های مذکور به نسبت دیگر سینک های روشویی، فضای بسیار کم تری اشغال می کنند و شما می توانید سایر وسایل مورد نیاز خود را به راحتی در فضای خالی کنار آن ها قرار دهید.

روشویی های کاسه ای به خاطر این که در سطح روی کابینت های سرویس بهداشتی قرار می گیرند از ارتفاع بیش تری برخوردار هستند و به همین خاطر شستشوی دست ها در آن ها ساده تر خواهد بود.

معایب روشویی روکابینتی یا روشویی کاسه ای

سینک های کاسه ای به طور معمول به خاطر اندازه کوچک و فرمی که دارند در هنگام شستشو باعث پاشیده شدن آب به اطراف می شوند و سایر قسمت های کانتر را کثیف می کنند.

نصب این روشویی ها به همان اندازه که آسان است، در صورتی که به درستی صورت نگیرد، در جای خود لق خواهد زد و به همین خاطر باید با دقت زیاد از محکم شدن آن اطمینان حاصل کرد.

این که روشویی های کاسه ای بیرون از کابینت قرار می گیرند باعث می شود لبه های آن ها در معرض آسیب دیدگی باشد. لبه این سینک ها می توانند با کوچک ترین برخوردی صدمه ببینند.

برخی از این روشویی ها با توجه به متریالی که در ساخت آن ها به کار برده شده و نوع طراحی شان در مقایسه با سینک های ساده قیمت بالاتری دارند.

 

 

 

 

 

تحریریه پویانو