رنگ طوسی در اتاق خواب

استفاده از رنگ طوسی در اتاق خواب ، فضایی ظریف و دراماتیک ایجاد می کند. هر چقدر هم که طوسی به عنوان رنگی خنثی و خسته کننده شناخته شود، زمانی که به درستی در دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیرد، فضایی بی مانند ایجاد می کند. با استفاده از تنالیته های مختلف رنگ طوسی می توانید ترکیب بندی های متفاوتی ایجاد کنید. با پویانو همراه باشید:

نکاتی برای استفاده از رنگ طوسی در اتاق خواب :

هنگام استفاده از رنگ طوسی در اتاق خواب ، ابتدا باید یکنواختی را از بین ببرید. کار را با مشخص کردن نقاطی که می خواهید به رنگ طوسی تغییر دهید، آغاز کنید. تصمیم بگیرید که می خواهید رنگ طوسی را در تمام اتاق پخش کنید و یا این که می خواهید با استفاده از این رنگ نقطه ای مرکزی ایجاد کنید. اگر تصمیم دارید که دیوار ها را با رنگ طوسی رنگ آمیزی کنید، سرویس خواب را به رنگ دیگری انتخاب کنید. رنگ های سیاه، زرد خردلی، نقره ای، طلایی، نارنجی، صورتی و سفید رنگ های مناسبی برای ترکیب با طوسی هستند.

هم چنین با استفاده از پارچه هایی به رنگ طوسی نیز می توانید تاثیری بی نظیر ایجاد کنید. با استفاده از پارچه هایی مانند ساتن و یا مخمل طوسی در روتختی و یا پرده اتاق خواب به فضای اتاق عمق ببخشید.

روشنایی مناسب برای اتاق خواب:

قبل از انتخاب روشنایی برای اتاق خواب تصمیم بگیرید که می خواهید اتاق خواب شما چه نوع نوری داشته باشد. اگر می خواهید اتاقی روشن داشته باشید، بهتر است که از پرده هایی با رنگ روشن استفاده کنید. برای داشتن یک اتاق خواب طوسی با نور زیاد، استفاده از لوازم دکوری نقره ای نیز بسیار مناسب خواهد بود. اما اگر اتاق خوابی تاریک و دراماتیک می خواهید، علاوه بر استفاده از پرده های ضخیم و تیره، در گوشه هایی از اتاق از رنگ مشکی استفاده کنید. هم چنین استفاده از چراغ های دیواری و آباژور نیز می توانند به ایجاد فضای تاریک تر کمک کنند.