رنگ طوسی در آشپزخانه : استفاده از طوسی و تنالیته های آن در دکوراسیون آشپزخانه !

روش های دکوراسیون کردن آشپزخانه با رنگ طوسی و تنالیته های آن با پویانو

رنگ طوسی در آشپزخانه : استفاده از طوسی و تنالیته های آن در دکوراسیون آشپزخانه !

رنگ طوسی در آشپزخانه : در دکوراسیون آشپزخانه، به غیر از طراحی مناسب برای کابینت ها و قرار دادن اشیاء، در استفاده از رنگ ها نیز باید مانند یک طراح داخلی و یا به اندازه یک دکوراتور حرفه ای با دقت برخورد کنید. اگر زمانی را که در آشپزخانه به عنوان بخشی از محیط زندگی خود سپری می کنیم را در نظر بگیریم، متوجه خواهیم شد که بسیار مهم است که آشپزخانه را با دکوراسیون مناسب به محیطی انرژی بخش تبدیل کنیم. به همین دلیل در انتخاب رنگ آشپزخانه و لوازم موجود در آن باید با دقت و توجه بسیاری برخورد کنید.

همیشه می توانید رنگ طوسی و تنالیته های آن را که در کاتولوگ رنگی در میان رنگ های آرامش بخش قرار دارند را انتخاب کرده و آن ها را با رنگ های تیره و روشن ترکیب کنید. اگر می خواهید آشپزخانه را به مکانی آرام در محیط زندگی خود تبدیل کنید بهتر است که از رنگ طوسی و تنالیته های آن استفاده کنید. رنگ طوسی در طبقه بندی های خود به طوسی روشن، طوسی تیره، طوسی متالیک، طوسی زنده، طوسی شیری و غیره تقسیم می شود.

از آن جایی که هر کدام از این رنگ ها در کنار رنگ های دیگر ترکیب بندی زیبایی ایجاد می کنند، با خیالت راحت می توانید از آن ها در آشپزخانه استفاده کنید. برای مثال بر اساس سبک دکوراسیون خود می توانید طوسی متالیک را انتخاب کرده و با به کار بردن کابینت های طوسی متالیک در کنار لوازم برقی سفید رنگ کنتراستی زیبا ایجاد کنید. هم چنین می توانید با انتخاب طوسی روشن و ترکیب آن با رنگ سفید به مکانی آرام و انرژی بخش دست پیدا کنید.

موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تنالیته ای از رنگ طوسی را انتخاب کنید که با سایر لوازم و مبلمان موجود در آشپزخانه هماهنگی داشته باشد. به همان اندازه که استفاده از رنگ قرمز در آشپزخانه ای به رنگ سفید و طوسی انتخاب نامناسبی خواهد بود، انتخاب تنالیته اشتباه از رنگ طوسی نیز ظاهر نامناسبی ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل هر تنالیته ای که از رنگ طوسی انتخاب می کنید باید با سایر رنگ های تیره و یا روشن هماهنگ باشد.

رویه ی طوسی رنگ کابینت ها را می توانید با درب کابینت های سفید رنگ ترکیب کرده و یا با انتخاب کابینت ها و رویه به رنگ طوسی تیره، سطح میان کابینت های بالایی و پایینی را با کاشی های سفید رنگ و یا طوسی روشن بپوشانید. برای آشنایی بیشتر با روش های دکوراسیون کردن آشپزخانه با رنگ طوسی و تنالیته های آن با پویانو همراه باشید:

روش های دکوراسیون کردن آشپزخانه با رنگ طوسی و تنالیته های آن با پویانو

رنگ طوسی در آشپزخانه باعث می شود تا زمان های لذت بخش تری را در آن سپری کنید. دکوراسیون طوسی متالیک به عنوان دکوراسیونی انرژی بخش و شاد و دکوراسیون طوسی مات به عنوان دکوراسیونی اصیل و دارای شخصیت شناخته می شوند. به همین دلیل باید رنگ دکوراسیون را بر اساس سبک و شخصیت خود انتخاب کرده و بر اساس این رنگ دکوراسیون آشپرخانه را برنامه ریزی کنید.

طوسی تیره و مات می تواند برای آشپزخانه ای به سبک وینیج و مینیمالیست انتخاب مناسبی باشد و طوسی روشن و پر انرژی را نیز می توانید برای آشپزخانه ای پیشرفته و مدرن مورد استفاده قرار دهید. زمانی که می خواهید هرکدام از این رنگ ها را انتخاب کنید باید رنگ اکسسوار ها، لوازم برقی و سایر اشیاء موجود در آشپزخانه را نیز در نظر داشته باشید. البته کفپوش ها، رنگ دیوار ها و کاشی های به کار رفته در آشپزخانه نیز در ایجاد دکوراسیون طوسی رنگ تاثیر گذار هستند.

اگر می خواهید در دکوراسیون آشپزخانه از اکسسوار استفاده کنید بهتر است که رنگ طوسی روشن را انتخاب کنید. از آن جایی که اکسسوار ها دارای رنگ های متفاوتی هستند ترکیب آن ها با رنگ های مات و تیره بسیار دشوار خواهد بود. به همین دلیل می توان از رنگ طوسی روشن برای ترکیب با اکسسوار ها استفاده کرده و ظاهری مدرن و شیک به آشپزخانه بخشید. اگر می خواهید در آشپزخانه ای با رنگ تیره و مات از اکسسوار استفاده کنید، باید آن ها را نیز به رنگ مات انتخاب کنید. در غیر این صورت به دلیل عدم هماهنگی میان رنگ ها ظاهر نامناسبی ایجاد خواهد شد.

بعد از انتخاب رنگ طوسی ای که می خواهید در دکوراسیون آشپزخانه به کار ببرید، اگر سایر رنگ ها و تنالیته هایی که می خواهید با آن ترکیب کنید را با دقت انتخاب نکنید، زحمات و وقت شما به هدر خواهد رفت. به همین دلیل می توانید قبل از شروع دکوراسیون کردن آشپزخانه در مورد رنگ ها و طراحی مناسب با افراد حرفه ای و متخصصان طراحی داخلی مشورت کنید.

روش های دکوراسیون کردن آشپزخانه با رنگ طوسی و تنالیته های آن با پویانو

  • هماهنگی زیبای سفید و رنگ طوسی در آشپزخانه

رنگ طوسی در میان رنگ های آرامش بخش قرار دارد. به همین دلیل در اتاق کودکان در حال رشد، مهد کودک ها و مدارس از این رنگ بسیار استفاده می شود. از آن جایی که آشپزخانه نیز به نوعی یک مکان درمانی به شمار رفته و باعث بازیابی انرژی می شود می توان از رنگ طوسی برای دکوراسیون آن استفاده کرد. زمانی که رنگ طوسی به کار رفته در آشپزخانه با رنگ سفید ترکیب شود فضایی درخشان و آرامش بخش ایجاد خواهد شد.

از آن جایی که طوسی مات و سفید درخشان ترکیب زیبایی را با یکدیگر ایجاد می کنند، می توانید برای رنگ دیوار ها از کاشی و یا کاغذ دیواری طوسی مات و برای کابینت ها از رنگ سفید براق و یا بالعکس استفاده کنید. از آن جایی که رنگ طوسی مات به آشپزخانه اصالت و شخصیت می بخشد باید در اندازه ای مناسب به کار برده شود.

هماهنگی زیبای سفید و رنگ طوسی در آشپزخانه

  • کفپوش رنگ طوسی در آشپزخانه و کابیت های سفید

از رنگ طوسی به غیر از درب کابینت ها و رویه ی آن ها، می توان برای رنگ کفپوش و یا دیوار ها نیز استفاده کرد. انتخاب کاشی های براق به رنگ طوسی برای کفپوش آشپزخانه به مکان اصالت بخشیده و کمک می کند تا به مکانی درخشان و شیک دست پیدا کنید. هم چنین کاشی های طوسی براق در ترکیب با کابینت های سفید رنگ فضای زیبایی را ایجاد می کنند. بعد از این که رنگ مورد نظر برای دکوراسیون آشپزخانه را انتخاب کردید، سپس باید چیدمان آن را به گونه ای انجام دهید که در نهایت به آشپزخانه ای کارآمد دست پیدا کنید.

کفپوش رنگ طوسی در آشپزخانه و کابیت های سفید

  • کفپوش سفید و کابینت های رنگ طوسی در آشپزخانه

اگر می خواهید در آشپزخانه دکوراسیونی زنده و پرانرژی ایجاد کنید بهتر است که از ترکیب رنگ های طوسی متالیک و سفید استفاده کنید. این دو رنگ نسبت به سایر رنگ ها از هماهنگی بیشتری برخوردار بوده و ترکیب زیبایی را ایجاد می کنند. به همین دلیل زمانی که این ترکیب رنگی در مکانی به کار برده شود به فضا انرژي، هیجان و شادی می بخشد. اگر به دنبال این هستید که آشپزخانه را به فضایی مناسب در محیط زندگی خود تبدیل کرده و دکوراسیونی آرامش بخش ایجاد کنید، بهتر است که برای لوازم برقی موجود در آشپزخانه رنگ طوسی براق و متالیک را انتخاب کنید.

سطح براق این لوازم، به طراحی های ساده ظاهری پرانرژی بخشیده و در ترکیب با رنگ سفید مکانی زیبا ایجاد خواهد کرد. برای این که آشپزخانه ای با دکوراسیون طوسی ایجاد کنید، می توانید برای کابینت ها از رنگ طوسی متالیک استفاده کرده و برای کفپوش کاشی هایی به رنگ سفید را به کار ببرید و ترکیب رنگی زیبایی را به نمایش بگذارید.

کفپوش سفید و کابینت های رنگ طوسی در آشپزخانه

  • آشپزخانه ای کاملا طوسی رنگ

اگر می خواهید از رنگ طوسی برای آشپزخانه استفاده کنید می توانید از تنالیته های مختلف آن استفاده کرده و آشپزخانه ای کاملا طوسی رنگ برای خود طراحی کنید. برای رسیدن به چنین آشپزخانه ای باید تمام جزئیات موجود در آن را به رنگ طوسی انتخاب کنید، از جمله کابینت ها، اکسسوار ها، سینک، کفپوش، لوازم برقی و تمام اشیاء موجود در آشپزخانه. دکوراسیون کردن کامل آشپزخانه با رنگ طوسی یک فضای هماهنگ، آرام، مدرن و زیبا در اختیار شما قرار خواهد داد.

آشپزخانه ای کاملا طوسی رنگ

 

 

 

رنگ طوسی در آشپزخانه

تحریریه پویانو