زیبایی رنگ صورتی ملایم و رمانتیک در طراحی دکوراسیون

زیبایی رنگ صورتی ملایم و رمانتیک در طراحی دکوراسیون

رنگ صورتی ملایم و رمانتیک
رنگ صورتی ملایم و رمانتیک
رنگ صورتی ملایم و رمانتیک
رنگ صورتی ملایم و رمانتیک
رنگ صورتی ملایم و رمانتیک

رنگ صورتی ملایم و رمانتیک ؛ جهان را از پشت شیشه عینک صورتی با یک پالت رنگی رویایی که حتی خشن ترین فضاها را لطیف می‌کند ببینید. صورتی ملایم رنگی زیبا، آرامش بخش و فوق العاده تطبیق پذیر است و می‌تواند با خود گرما و نشاط را به هر اتاقی وارد کند.
چه در کنار رنگ های خنثی نشاط بخش یا خاکستری ذغالی آورده شود، اندکی از اشاره‌های رنگ صورتی خانه شما را دوست داشتنی تر می‌کند.

پرده هایی به رنگ صورتی چرک
هیچ چیز مانند پرده‌های بلند از کف تا سقف در زیباترین طیف رنگی صورتی نمی‌تواند جلوه رمانتیک داشته باشد. این رنگ ظریف به بهترین شکل با یک پالت رنگی خنثی با حداکثر تاثیر هماهنگ می‌شود.

در یک گوشه دنج، پرده‌های صورتی جلوه رویایی ایجاد می‌کنند. در کنار آثار هنری و لوازم روشنایی خاص، این زیبایی وصف نشدنی بهترین گوشه صمیمی برای لذت بردن از یک فنجان چای است.

خاکستری ظریف و مدرن
فضاهای سرد و تاریک می‌توانند از مزیت لطافت رنگ ملایم صورتی بهره مند شوند. یک ملاحفه یا روبالشتی تمام چیزی است که برای گرم و دعوت کننده کردن یک پالت رنگی تک رنگ نیاز دارید بدون این که از کمال جلوه آن چیزی کم شود.

تاکیدی‌های صورتی رنگ می‌توانند لطافت را به اتاقی که پر از متریال های سخت نظیر مرمر، گرانیت و فلزات هستند وارد کند. در این جا، یک مبل و پاف صورتی لطافت را به این فضای سرد و مینیمال عرضه کرده‌اند.

جایگاه زیبایی برای نشستن
یک میز ناهارخوری صورتی التقاطی و غیرمتعارف هر زمان که برای صرف غذا روی آن می‌نشینید لبخند را بر لبان شما می‌نشاند. این جلوه ساده و یکپارچه مطممئنا به کانون توجه فضای شما تبدیل می‌شود، بنابراین بقیه چیزهای موجود در اتاق را در در رنگ های خاموش انتخاب کنید تا با این رنگ در رقابت نباشند.

نکته: آیا مبلمانی دارید که نیاز به تعمیر و اصلاح داشته باشد؟ روکش رنگی تازه و نو کردن ظاهر آن می‌تواند پروژه سرگرم کننده و آسان برای آخر هفته شما باشد. سخت ترین بخش آن پیدا کردن طیف رنگی مناسب صورتی است.

دکوری های مسی
مس صنعتی و صورتی ملایم طوری با هم هماهنگ هستند که دکوراسیون هر خانه را به زیبایی بهشت می‌کنند. این دو رنگ یعنی رنگ مسی چراغ‌های آویز و رنگ صورتی کوسن و چهارپایه در برابر یک پس زمینه تماما سفید آمده‌اند و جلوه ای پرزرق و برق و در عین حال فرح بخش ایجاد کرده‌اند.

نوت‌های گرم صورتی رزی و مس واقعا مکمل همدیگر هستند. در این جا، حوله های صورتی با فلزهای مسی به زیبایی متعادل شده اند. کاشی‌های براق و صیقلی نیز این نمای شیک و معاصر را تکمیل کرده‌اند.

منسوجات لطیف و لذت بخش
رنگ صورتی به عنوان رنگ جهانی عشق عنصری از رمانتیک بودن را به دکور هر اتاق خوابی اضافه می‌کند. چند بالشت در بستری از مخمل و ملافحه های سفید ظاهری رویایی برای اتاق خواب می‌سازند.

صورتی ملایم رنگ لطیفی برای اضافه کردن در اتاق یک کودک است. اضافه کردن توپک درست شده با دستمال کاغذی صورتی و سفید تداعی گر ابرهای پنبه ای هستند که تصور و خیال کودک شما را بارور کرده و الهام بخش رویاهای شیرین برای اوست.

با شکوه و صورتی
برخی از زیباترین گیاهان شکوفه‌هایی به رنگ صورتی ملایم دارند که به عنوان چند نمونه می‌توان به گل پروتئوس، گل صدتومانی و کاملیا اشاره کرد. بنابراین هیچ شکی نیست که این رنگ به خوبی با رنگ سبز جفت می‌شود. پس می توانید به اضافه کردن یک پیچک یا گیاه رشته مروارید یا دیگر نوع گیاهان آویز برای داشتن جلوه ای آرامش بخش و بوهمیایی فکر کنید.

زمانی که بحث گیاهان در فضای داخلی مطرح شود هر چه بیشتر باشند بهتر است. جلوه دسته دسته آن ها زیباتر است پس چند تا از آن ها را انتخاب کرده و در مقابل یک پس زمینه صورتی رنگ قرار دهید تا نمایی واقعا برجسته و نمایان داشته باشند.

ترکیب بافت ها
فراتر از صرفا انتخاب رنگ فکر کنید و با استفاده از طیف های رنگی زیبا در متریال های لطیف و ملایم در سرتاسر خانه خود لذت ببرید. یک مبل چسترفیلد مخمل صورتی قطعا به ویژگی برجسته اتاق شما تبدیل می‌شود درحالی که پرده های سفید براق فضای اتاق را روشن و پرروح نگه می‌دارند.

گره های بزرگ این بالشت بافتنی را به مرکز توجه اتاق تبدیل کرده درحالی که جلوه گرمی به این اتاق خواب بخشیده است. به دنبال منسوجاتی در الیاف طبیعی نظیر پشم و کتان باشید چرا که برای تنفس دلپذیرتر بوده و اغلب نسبت به نمون های مصنوعی روی پوست لطیف تر هستند.

حمام صورتی
این رنگ ظریف، رنگ مناسبی برای غوطه ور شدن و آرامش گرفتن در یک وان گرم می‌باشد. از آن جایی که این رنگ مرتبط با احساس و درک است موقعی که در ملایم ترین طیف خود استفاده شود اثر متوازنی ایجاد می‌کند.

مرمر و کاشی‌های صورتی به این اتاق خواب جلوه لوکسی داده اند.

زمزمه ای از رنگ صورتی
استفاده از ملایم ترین و ظریف ترین رنگ صورتی روش مطمئنی برای استفاده از رنگ صورتی در خانه شماست. رنگ صورتی مشاهده شده در عکس که به سختی تشخیص داده می‌شود صرفا یک اشاره از این رنگ است تا نمای اتاق را مثل گلبرگ های کم رنگ صورتی نشان دهد در حالی که همه چیز شیک و با طراوت حفظ شده است.

برای جلوگیری از فضای داخلی با زیبای ناقص، از کم رنگ ترین طیف صورتی استفاده کنید. رنگ صورتی که با دکوری‌های پرزرق و برق تک رنگ و طلایی جفت شود هرگز زیادی خیره کننده و برجسته به نظر نمی‌رسد.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: houzz