8 ترکیب رنگ زیبا با رنگ سفید برای دکوراسیون خانه شما

8 ترکیب رنگ زیبا با رنگ سفید برای دکوراسیون خانه شما

8 ترکیب رنگ زیبا با رنگ سفید برای دکوراسیون خانه شما

رنگ سفید برای دکوراسیون ، رنگی خنثی، روشن و از محبوب ترین رنگ ها در طراحی داخلی است. این رنگ در همه منازل به چشم می خورد و معمولا غالب است. مزیت سفید، قابلیت هماهنگی آن با همه رنگ هاست که باعث می شود شما گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب داشته باشید.

البته باید توجه کرد که استفاده بیش از حد از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی و ترکیب آن با رنگ های بسیار روشن می تواند سبب بی روح شدن فضا شود. به همین خاطر بهتر است در انتخاب خود دقت داشته باشید. رنگ های متنوعی را می توان در کنار سفید برای طراحی داخلی منزل به کار برد، اما برخی از این رنگ ها جذاب تر هستند. ما در این مطلب بهترین پالت های رنگی در ترکیب با سفید را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه پویانو باشید.

چرا رنگ سفید؟

چرا رنگ سفید؟

اگر پیش از آشنایی با پالت های رنگی در ترکیب با سفید هنوز شک دارید از این رنگ به عنوان رنگ غالب دکور منزل خود استفاده کنید، بد نیست به سایر مطالب وبسایت ما که درباره رنگ سفید و خصوصیات آن توضیحات مفصلی داده اند، سر بزنید.

در این جا برای این که شما را به استفاده از این رنگ متقاعد کنیم، کافی است بگوییم که رنگ سفید به خاطر خنثی بودنش با همه رنگ ها هماهنگ می شود و این امتیازی است که آن را نسبت به همه رنگ ها برتری می دهد. از طرف دیگر، این رنگ دارای خلوص و آرامشی است که حضور آن را در فضایی مثل خانه الزامی می کند. دیگر خصوصیات رنگ سفید این است که باعث می شود نور در فضا منعکس شده و محیط زندگی شما را روشن تر و دلبازتر کند.

سفید و کرمی

سفید و کرمی

برای کسانی که دوست دارند فضایی سرشار از آرامش را در منزل خود تجربه کنند، رنگ کرمی می تواند گزینه مناسبی در کنار سفید باشد. سفید، رنگی روشن است و استفاده از آن در مجاورت یک رنگ روشن دیگر مثل کرمی باعث می شود فضایی پرنور و آرامش بخش داشته باشید. از آن جایی که رنگ های روشن باعث بزرگ و دلباز به نظر رسیدن فضا می شوند، این دو رنگ برای منازل کوچک مناسب هستند و به کار بردن آن ها می تواند در کنار این امتیاز، تکنیک خوبی برای روشن تر کردن محیط زندگی نیز باشد.

سفید و قهوه ای

سفید و قهوه ای

ترکیب رنگ سفید و قهوه ای به اندازه کرم و قهوه ای مرسوم نیست و معمولا زیاد کاربرد ندارد، اما ما آن را به شما پیشنهاد می کنیم، زیرا کنتراستی که ایجاد می کند، بسیار زیباست. اگر رنگ سفید را در کنار قهوه ای تیره به کار ببرید، کنتراست بیش تری ایجاد خواهد شد. همچنین باید اشاره کرد که سفید یک رنگ خنثی است که به تنهایی بی روح به نظر می رسد، اما وقتی در کنار قهوه ای که یک رنگ گرم است، قرار بگیرد به تعادل می رسد. اگر این ترکیب رنگ را به جای کرم و قهوه ای انتخاب کنید، دکوراسیون متفاوت تری خواهید داشت.

سفید و طلایی

سفید و طلایی

اگر از ما بپرسید چه رنگی برای ترکیب با رنگ های متالیک بهتر است، بدون شک خواهیم گفت سفید. رنگ های متالیک که طلایی، نقره ای و مسی هستند، درخششی دارند که در کنار سادگی رنگ سفید خیلی بیش تر به چشم می آید. رنگ طلایی از جمله رنگ های فریبنده ای است که قادر است دکوراسیون منزل شما را لوکس و چشمگیر جلوه دهد، اما به شرطی که بدانید آن را با چه رنگی ترکیب کنید.

سفید، انتخاب خوبی است و زمانی که یک رنگ خاص مثل طلایی را انتخاب می کنید، ریسک کم تری برایتان خواهد داشت. علت این که روی این ترکیب رنگ تاکید می کنیم، این است که سفید با خنثی بودن خود اجازه می دهد رنگ طلایی به خوبی جلوه پیدا کرده و خود را به رخ بکشد.

سفید و بنفش

سفید و بنفش

بنفش را می توان از آن دسته رنگ ها دانست که هر کسی برای انتخاب آن شجاعت کافی ندارد. حتی کسانی که رنگ بنفش را دوست دارند هم در استفاده از این رنگ در طراحی داخلی منزل خود دچار تردید هستند. بنفش می تواند در میان این همه رنگ، حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد و در صورتی که شما از همه گزینه ها دلزده و خسته شده اید، می تواند تغییر قابل توجهی در دکوراسیون منزلتان رقم بزند.

متاسفانه باید گفت که این رنگ در کنار زیبایی خیره کننده اش به سادگی با سایر رنگ ها هماهنگ نمی شود و شاید این یکی از دلیل های دیگر عدم کاربرد آن در طراحی داخلی است، اما اگر این رنگ را دوست دارید، نگران نباشید، زیرا رنگ سفید چاره مشکل شماست. سفید در ترکیب با بنفش، فوق العاده خواهد بود و اگر کمی بیش تر به قضیه فکر کنید، متوجه خواهید شد که تقریبا تنها انتخاب معقولانه است.

سفید و قرمز

سفید و قرمز

همیشه کسانی هستند که جرئت به خرج داده و رنگ قرمز را برای دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب می کنند. این افراد از بقیه جسورتر هستند و حاضرند چنین رنگ تند و تیزی را به فضای خانه شان دعوت کنند. اگر شما دوست دارید از رنگ سفید در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید و جسارت به کار بردن رنگ قرمز را هم دارید، دیگر منتظر چه هستید؟

نیازی نیست به ترکیب بی نظیر دو رنگ سفید و قرمز اشاره کنیم، زیرا کاملا واضح و مثل روز، روشن است. قرمز دقیقا به همان اندازه که سفید دارای تم خنثی و آرام است، ظاهری هیجان انگیز و پر انرژی دارد و این کنتراست را نباید نادیده گرفت.

سفید و آبی

سفید و آبی

آبی، خصوصا آبی آسمانی از رنگ های آرامش بخش و دوست داشتنی است و بدون شک از زیباترین رنگ هایی است که در ترکیب با سفید به کار می رود. اگر روانشناسی رنگ ها را بدانید و با آن موافق باشید، مسلما می دانید که رنگ آبی می تواند آرامش خاصی در دکوراسیون منزل ایجاد کند و استرس ها را از شما دور نماید. به کار بردن رنگ آبی روشن در کنار سفید می تواند این خصوصیت را بیش تر نمود دهد.

سفید و سبز

سفید و سبز

سبز، رنگ طبیعت، نشاط، انرژی مثبت و طراوت است. همین چهار کلمه برای توصیف کامل این رنگ کفایت می کنند و به خوبی بیان می نمایند که چرا استفاده از چنین رنگی در طراحی داخلی منزل عاقلانه است. افرادی که دوست دارند فضایی سرشار از انرژی های سازنده در منزل خود داشته باشند و پالس های منفی را از زندگی خود دور کنند، می توانند به رنگ سبز اعتماد کرده و کار را به آن بسپارند.

اگر رنگ سبز را در کنار رنگ سفید قرار دهید، می توانید طراوت و شادابی برگرفته شده از طبیعت را در کنار آرامش و روشنایی رنگ سفید داشته باشید که بی نظیر است. یک خانه که با رنگ های سفید و سبز دکوراسیون شده است، فضایی خواهد بود که خستگی ها و تنش های روزمره را از شما می گیرد و به جای آن، حس خوب سرزندگی و نشاط را به شما هدیه می دهد.

سفید و سیاه

سفید و سیاه

سفید و سیاه دو رنگی هستند که در بسیاری از موارد نام آن ها را کنار هم می بینیم. این دو رنگ از گذشته تا کنون پیوندی با هم داشته اند که ناگسستنی است. ترکیب سیاه و سفید هرگز کهنه نمی شود و همیشه لوکس و متفاوت است. اگر از ما بپرسید بهترین رنگ ها برای ترکیب با سفید چه رنگ های هستند، مطمئنا سیاه را از قلم نخواهیم انداخت. تضادی که این رنگ با رنگ سفید دارد، آن را به یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پالت رنگی شما تبدیل می کند.

سفید و سیاه، مکمل هم هستند. سیاه یک رنگ شیک و موقرانه است که به فضای منزل شما ابهت می دهد، اما فراموش نکنید که این رنگ را نمی توان بی مهابا به دکوراسیون خانه تزریق کرد. علت هم این است که تیره بودن آن باعث می شود فضا دلگیر شود، اما اگر از رنگ سفید در کنار آن استفاده کنید، تعادل حفظ خواهد شد و نتیجه ای که می گیرید، جذاب و دیدنی می شود.

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری