رنگ سبز در دکوراسیون منزل : طراوت بهاری را به زندگی خود بیاورید!

رنگ سبز در انواع فضاهای داخلی منزل

رنگ سبز در دکوراسیون منزل : طراوت بهاری را به زندگی خود بیاورید!

فصل بهار اینجاست و مثل همیشه بوی تازگی می دهد. شاید شما بخواهید این حس تازگی را به دکوراسیون منزل خود انتقال دهید، اما احتمالا نمی دانید چگونه به بهترین شکل اقدام کنید. اگر این طور است، نگاهی به اطراف خود بیندازید و رنگ بهار را با چشمان خود ببینید. سبز، واضح ترین تعریف بهار است. حکومت این رنگ در فصل بهار آن قدر زیباست که واقعا حیف است آن را به فضای منزل خود وارد نکنید. با رنگ سبز در دکوراسیون منزل ، شما خواهید توانست طراوت را از دامان طبیعت به جسم و جان خانه خود تزریق کنید. برای آشنایی با ایده های به کارگیری این رنگ در فضاهای مختلف منزل با پویانو همراه شوید.

رنگ سبز در نشیمن

رنگ سبز در نشیمن

برای این که رنگ سبز را به نشیمن منزل خود بیاورید، هزاران گزینه پیش رو دارید. شما می توانید مبل های سبز بخرید یا روکش آن ها را عوض کنید. راه دیگر، پهن کردن یک فرش با زمینه سبز رنگ است. همچنین می توانید برای ایجاد یک تغییر اساسی از کاغذ دیواری یا رنگ سبز برای پوشش دادن دیوارها کمک بگیرید. اگر نمی خواهید هزینه زیادی انجام دهید، کوسن ها، گلدان ها و مجسمه ها نیز گزینه های خوبی هستند که حال و هوای نشیمن تان را عوض می کنند.

رنگ سبز در نشیمن

رنگ سبز در آشپزخانه

آشپزخانه از فضاهای پرکاربردی است که رنگ سبز می تواند محیط آن را حسابی عوض کند. اگر فضای آشپزخانه تان خسته کننده و کسالت آور است، رنگ سبز را انتخاب کنید. سبز را می توانید برای کاشی های بین کابینتی در نظر بگیرید. همچنین می توانید خود کابینت ها یا کانتر آن ها را به این رنگ درآورید. کاشی های کف، ظروف تزیینی و حتی لوستر نیز می توانند گزینه های دیگری باشند که برای وارد کردن تم سبز به آشپزخانه احتیاج خواهید داشت.

رنگ سبز در آشپزخانه

رنگ سبز در غذاخوری

آوردن حس و حال شادابی و طراوت به فضای غذاخوری از دیگر مأموریت های شما در فصل بهار است. حضور رنگ سبز در محیطی که شما به صرف وعده های غذا اختصاص داده اید، معجزه خواهد کرد. مسلما فضایی که قرار است پذیرای حضور گرم خانواده در کنار هم باشد، نیازمند یک دکوراسیون جذاب است. شما می توانید صندلی های میز غذاخوری یا کل ست را به رنگ سبز درآورید. همچنین می توانید پرده ها، دیوارکوب ها یا لوسترها را سبز انتخاب کنید.

رنگ سبز در غذاخوری

رنگ سبز در اتاق

سبز از جمله رنگ های فوق العاده ای است که شاید کم تر در طراحی داخلی اتاق خواب ها به چشم بخورد. همین موضوع است که این رنگ را به یک گزینه متمایز و جذاب برای تغییر دکوراسیون اتاق شما تبدیل می کند. رنگ سبز به این زودی ها شما را دلزده نخواهد کرد. اگر می خواهید با استفاده از سبز، یک شوک واقعی به فضای اتاق خواب خود وارد کنید، پیشنهاد من این است که یک کاغذ دیواری سبز رنگ نصب کرده و کوسن ها، روتختی یا لوازم دکوری را با آن ست کنید.

رنگ سبز در اتاق

 رنگ سبز در راهرو

در مطالب قبلی گفته شده که راهروها با توجه به فضای یکنواخت و عموما خسته کننده ای که دارند، نیازمن طراحی خاص و زیبا هستند. برای بیرون آوردن فضای یک راهرو از یکنواختی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. به کار بردن رنگ سبز در دکوراسیون منزل ، یکی از بهترین گزینه هاست. کافی است دیوارها را به رنگ سبز درآورید و شاهد تغییر چشمگیر فضا باشید. خرید یک میز کنسول سبز، استفاده از قالیچه سبز و قرار دادن دکوری های سبز در فضا نیز می تواند مناسب باشد.

رنگ سبز در راهرو

 

 

 

 

 

رنگ سبز در دکوراسیون منزل

تحریریه پویانو