رنگ آبی و کرم در اتاق ها با ایده های الهام بخش

ترکیب رنگ آبی و کرم در اتاق خواب

رنگ آبی و کرم در اتاق ها با ایده های الهام بخش

کرم رنگی روشن و دارای هویت است برای استفاده به عنوان رنگی خنثی در یک مکان، انتخاب مناسبی است و برای طرح ها و سبک های جدید منبعی مناسب است. آبی نیز رنگی محبوب و آرامش بخش است زمانی که این رنگ در کنار سایر رنگ ها مورد استفاده قرار بگیرد، ترکیب بی نظیری ایجاد می کند و با هر سبکی در دکوراسیون هماهنگی دارد. زمانی که از رنگ کرم و آبی در کنار یکدیگر استفاده کنید شاهد نتیجه فوق العاده آن خواهید بود. از این ترکیب رنگ آبی و کرم در اتاق خواب تا سرویس بهداشتی می توان استفاده کرد. با پویانو همراه باشید:

  1. اتاق خواب

شاید این ترکیب رنگی از لحاظ ظاهری معمولی به نظر برسد، اما اتاق خوابی با رنگ آبی و کرم به اندازه کافی دوست داشتنی و استقبال کننده خواهد بود. این رنگ ها برای اتاق خواب انتخاب بسیار مناسبی هستند، زیرا نیاز به لوازم اضافی در اتاق نخواهد ماند و فضایی راحت و آرامش بخش ایجاد خواهد شد.

ترکیب رنگ آبی و کرم در اتاق خواب

  1. رنگ آبی و کرم در اتاق خواب کودک

آیا می توانید اتاق خواب زیباتری برای کودک خود تصور کنید؟ برای کودک دختر و یا پسر شما اتاق خوابی راحت تر و زیباتر از اتاقی با این ترکیب رنگی وجود ندارد. رنگ های آبی و کرم در کنار یکدیگر شگفتی ایجاد کرده و ظاهری خیره کننده ایجاد می کنند.

همچنین در حالی  که ترکیب رنگ های آبی و کرم باعث ایجاد فضایی آرام می شوند، با استفاده از اکسسور ها و لوازم دکوری خلاقانه می توانید فضایی سرگرم کننده و جذاب ایجاد کنید.

 

  1. رنگ آبی و کرم در اتاق پسرانه

اتاق خوابی با ترکیب رنگی آبی و کرم برای فرزند نوجوان و حتی پسر بالغ شما مکانی شیک و زیبا خواهد بود. استفاده از رنگ آبی پررنگ در کنار رنگ کرم ملایم، تضاد زیبایی ایجاد کرده و اتاق را به فضایی با انرژی مردانه تبدیل خواهد کرد.

ترکیب رنگ آبی و کرم در اتاق خواب

 

  1. اتاق کار الهام بخش

اتاق کاری با رنگ های آبی و کرم بسیار زیبا و آرامش بخش است. استفاده از رنگ کرم در اکسسور ها در تمام روز ها به ویژه روزهای بارانی بسیار الهام بخش خواهد بود.

  1. سالنی مدرن

ورود نور طبیعی از پنجره ها در سالنی به رنگ های آبی و کرم فضای بی نظیری ایجاد خواهد کرد. با استفاده از مبلمانی مدرن و انتخاب رنگ مناسب برای اکسسوار ها، می توانید به سالنی مدرن و زیبا دست پیدا کنید.

یک سالن با رنگ های ساده و روشن برای زوج های جوان و یا حتی برای خانه ای در کنار دریا نیز انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. نور طبیعی بر روی رنگ کرم نقشی خنثی بازی کرده و به ظاهر شدن زیبایی های رنگ آبی کمک می کند.

  1. سالن پذیرایی صمیمی

باز هم ترکیب درخشان رنگ های آبی و کرم! سالنی با رنگ های آبی تیره و کرم مکانی عالی برای لذت بردن و گذراندن لحظات خوش خواهد بود. با چیدمانی متفاوت و خلاقانه می توانید فضایی خاص و صمیمی ایجاد کنید.

ترکیب رنگ آبی و کرم در اتاق

  1. سالن پذیرایی مجلل

از رنگ کرم با تنالیته طلایی استفاده کرده و بافت های متفاوت را در کنار یکدیگر قرار بدهید: پرده های ابریشمی آبی، مبلمان کرم رنگ و فرشی نرم و لطیف. این اتاق تنها دارای یک دکوراسیون زیبا نیست، بلکه حسی مجلل و اشرافی نیز به شما القا خواهد کرد.

 

  1. آشپزخانه ونیزی

برای داشتن آشپزخانه ای به سبک ونیزی رنگ های آبی و کرم انخاب بسیار مناسبی هستند. این ترکیب رنگی استرس را از شما دور کرده و فضایی قدیمی ایجاد خواهد کرد. استفاده از کنسول و میزی قدیمی در میان آشپزخانه فضا و دکوراسیون ونیزی شما را کامل خواهد کرد.

ترکیب رنگ آبی و کرم در اتاق خواب