راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

1– هماهنگی طرح کاغذ دیواری با سبک و شکل چیدمان خانه باید هماهنگ باشد. برای خانه ای که سبک ان مدرن است باید از کاغذ دیواری هایی ساده استفاده کنید و خانه ای که با مبلمان استیل و فرش ابریشم چیدمان شده از کاغذ دیواری با سبک سنگین استفاده می کنیم.

2 – برای انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ اشیای خانه توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با دیگر وسایل، فرغ از ازاینکه خانه را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد، برای اعضای خانواده آشفتگی ایجاد می کند. درنتیجه حتما به ارتباط رنگ ها دقت کنید.

3 – برای ساختن محیطی آرام باید از کاغذ دیواری با نقش گل استفاده شود. اگر دوست دارید محیط زندگیتان انرژیک باشداز کاغذ دیواری با رنگ های شاد و روشن که دارای طرح هندسی هستند استفاده کنید.

4– اکثر کاغذ دیواری ها امروزه قابل شست وشو هستند و شاید برای از پاک کردن بعضی از کثیفی ها به سختی بیفتید. پس یادتان نرود در زمان خرید دقت لازم را مبزول بفرمایید.

5– مرسوم است که برای واحد هایی که سقف مرتفعی دارند از کاغذ دیواری هایی باطرح های افقی بهره ببرید که این امر به دلیل کوتاه نشان دادن ارتفاع بلند ایت.

6 –از کفپوشی استفاده کنید که به کاغذ دیواریتان بخورد! پس از کاغذ دیواری یا طرح گل های رنگی برای زمانی که کفپوش شما ساده است بهره ببرید و اگر پوشش کف طرح دار بود از کاغذ بدون طرح بهره ببرد.

7-کاغذ دبواری های که دارای بافت برجسته هستند علاوه بر طبیعی جلوه دادن طرح باعث باعث ایجاد سکوت می شوند.

8 – اگر از نظر شخصیتی نمیتوانید چیز هایی تکراری را برای مدت زیاد ببینید از کاغذ دیواری بدون طرح با با مایه ی ساده استفاده کنید.