دکور کردن دیوار : 20 ایده متفاوت دکوراتیو برای جلوه بخشیدن به دیوار های خالی!

دکوراسیون دیوار

دکور کردن دیوار : 20 ایده متفاوت دکوراتیو برای جلوه بخشیدن به دیوار های خالی!

اگر از دیوار های ساده و خالی منزل خود خسته شده اید، می توانید به آن ها جان بخشیده و فضایی جدید و متفاوت در دکوراسیون خانه ایجاد کنید. اگر دوست دارید که دیوار های خانه با شما سخن بگویند برایتان ایده های بی نظیری داریم. با پویانو همراه باشید و با 20 ایده متفاوت دکور کردن دیوار به خانه خود ظاهری تازه ببخشید:

  1. زمان آن رسیده است که از معمولی بودن فراتر رفته و کمی خاص تر فکر کنید! با استفاده از چند آینه در سایز ها و شکل های مختلف در کنار یکدیگر به دیواری که پشت میز کنسول و یا دیوار های خالی دیگر زندگی ببخشید.

دکور کردن دیوار

  1. اگر ایده قبلی به نظر شما کمی شلوغ و غیر معمولی است، اکنون ایده ای ساده تر برای شما داریم. با استفاده از یک آینه ساده و چند تابلو در اطراف آن بر روی هر دیوار با هر رنگی که دارد ظاهری قابل توجه ایجاد کنید.

دکوراسیون کردن دیوار | پویانو

  1. آینه هایی بدون قاب با فرم و شکل های خاص، فضایی شیک و ساده ایجاد می کنند. این نوع آینه ها را هم می توان به صورت آماده خریداری کرد و هم با طراحی مدل مورد نظر آن ها را در آینه فروشی ها برش داده و به مدل دلخواه خود دست پیدا کنید.

آینه هایی بدون قاب با فرم و شکل های خاص

  1. اگر در خانه بشقاب های قدیمی، خاص و تزئینی دارید و یا به این نوع لوازم علاقه مند هستید، برای شما یک ایده عالی داریم! اکنون می توانید این بشقاب های فراموش شده را به عنوان وسیله ای دکوراتیو بر روی دیوار ها استفاده کرده و توجه ها را به آن ها جلب کنید.

دکوراتیو بر روی دیوار ها

  1. استفاده از ظروف، آینه و تصاویر شبیه هم در کنار یکدیگر و ایجاد یک ترکیب بندی هماهنگ، برای افرادی که به سادگی علاقه مند هستند ایده بسیار مناسبی است. با انتخاب های ظریف و مناسب با سلیقه خود، لوازم شبیه به هم را خریداری کرده و در مکانی مناسب بر روی دیوار نصب کنید. نتیجه به دست آمده شما را شگفت زده خواهد کرد.

استفاده از ظروف، آینه و تصاویر شبیه هم در کنار یکدیگر

  1. ظروف تزئينی به رنگ های سفید و آبی برای استفاده بر روی دیوار ها بهترین انتخاب هستند. با رنگ کردن دیوار به رنگ آبی ظروف چینی فضایی متفاوت در اتاق ایجاد کنید. توصیه می کنیم که این ایده را در مکانی نورگیر اجرا کنید. زیرا آبی رنگ سردی است و در مکان های تاریک باعث دلگیر شدن فضا می شود.

ظروف تزئينی به رنگ های سفید و آبی برای استفاده بر روی دیوار ها

  1. به جای ظروف گرد و معمولی می توانید از ظروفی با فرم ها و شکل های مختلف نیز استفاده کنید. استفاده از این نوع ظروف باعث ایجاد سبکی آزاد و متفاوت بر روی دیوار ها خواهد شد.

  1. خلاقیت و سلیقه خود را به نمایش بگذارید! اگر یک دیوار خالی در خانه دارید، تکه پارچه ها و یا کاغذ های زیبا را انتخاب کرده و قاب کرده و بر روی دیوار در کنار یکدیگر نصب کنید. با این روش مکانی تاثیر گذار در خانه ایجاد خواهید کرد.

تکه پارچه ها و یا کاغذ های زیبا را انتخاب کرده و قاب کرده و بر روی دیوار

  1. اگر توانایی طراحی و نقاشی کردن دارید کار شما بسیار ساده تر خواهد بود. چندین طراحی در مورد یک موضوع واحد انجام داده و آن ها قاب کرده و در کنار یکدیگر بر روی دیوار نصب کنید. اگر توانایی طراحی کردن ندارید هم نگران نباشید؛ می توانید طرح های این چنینی را از اینترنت پیدا کرده و چاپ کنید.

  1. یکی از زیبا ترین و جذاب ترین روش های دکور کردن دیوار های خالی نصب نقاشی ها و کاردستی های کودکتان بر روی دیوار است. با این روش هم به کودک خود ارزش و علاقه ای که برای او قائل هستید را نشان خواهید داد و هم برای دکوراسیون دیوار ها روشی زیبا و خلاقانه خواهید ساخت.

روش های دکور کردن دیوار های خالی نصب نقاشی ها و کاردستی های کودکتان

  1. برای شما یک ایده ساده با نتیجه ای زیبا داریم! اگر دوستان و یا خودتان از کاغذ دیواری استفاده کرده اید، اضافه های باقی مانده را به هیچ عنوان دور نریزید. تکه های باقی مانده کاغذ دیواری ها را به اندازه قاب هایی که در خانه دارید و یا خریداری کرده اید، بریده و آن ها را قاب کرده و به نتیجه ای زیبا دست پیدا کنید. به جای کاغذ دیواری می توانید از کاغذ کادو های زیبا نیز استفاده کنید.

  1. با استفاده از لوازمی ساده نیز می توانید دکوراسیونی زیبا خلق کنید. با نصب قاب های خالی بر روی دیوارها به دکوراسیونی بی همتا دست پیدا کنید. شاید این ایده در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما نتیجه آن نظر شما را تغییر خواهد داد.

نصب قاب های خالی بر روی دیوارها

  1. اگر دوست دارید در خانه کتابخانه ای بزرگ داشته باشید، اما فضای کافی برای آن وجود ندارد، استفاده از پوستر با طرح کتابخانه نیز می تواند کمی شما را به خواسته تان نزدیک کند.

کاغذ دیواری ای با طرح کتابخانه

در ابتدای مطلب در مورد ظروف دکوری برای دکور کردن دیوار ها صحبت کردیم، اما اگر استفاده از این ظروف برای شما دشوار است، می توانید از کاغذ دیواری آن ها استفاده کنید! با به کار بردن کاغذ دیواری هایی با طرح های خاص و زیبا به دیوار ها ظاهری متفاوت ببخشید.

  1. امروزه پیدا کردن برچسب ها و استیکر های خاص دکوری که به دیوار های سفید و ساده ظاهری زیبا ببخشند بسیار آسان شده است. همچنین چسباندن و نصب استیکر هایی که بر اساس سلیقه خود خریداری می کنید نیز بسیار ساده خواهد بود.

چسباندن و نصب استیکر هایی که بر اساس سلیقه

استفاده از استیکر هایی با طرح های بزرگ تر نیز می توانند همانند کاغذ دیواری عمل کرده و در تمام مکان های خانه مورد استفاده قرار بگیرند. اگر زمان کافی برای نصب کاغذ دیواری ندارید این استیکر ها می توانند به شما کمک کنند. این برچسب ها را به راحتی از فروشگاه های دکوراسیون داخلی و سایت های اینترنتی تهیه کنید.

  1. با ترکیب استیکر هایی با طرح درخت و قاب عکس هایی که به دیوار نصب کرده اید به یک ترکیب بندی متفاوت دست پیدا کنید. با این روش دیواری خواهید ساخت که از دیدن آن سیر نخواهید شد.

ترکیب استیکر هایی با طرح درخت و قاب عکس هایی که به دیوار

  1. علاوه بر بشقاب ها و ظروف تزئینی می توانید از وسایل متنوع دیگر نیز بر روی دیوار ها استفاده کنید. سبد ها و بشقاب های حصیری زیبا در اندازه ها و رنگ های مختلف و با بافت های متنوع نیز انتخاب مناسبی در این زمینه هستند.

بشقاب ها و ظروف تزئینی می توانید از وسایل متنوع دیگر نیز بر روی دیوار

استفاده از شاخه های طبیعی درختان در اندازه های مناسب به عنوان جا لباسی و یا وسیله ای دکوراتیو برای دکور کردن دیوار نیز ایده ای خاص و متفاوت است. هنگامی که به پیاده روی یا پیک نیک می روید به اطراف خود به خوبی نگاه کنید، شاید بتوانید جالباسی مناسب خود را از طبیعت پیدا کنید.

استفاده از شاخه های طبیعی درختان در اندازه های مناسب

  1. دکور کردن دیوار با نصب حروف چوبی اول اسم خود، همسر و کودکتان نیز ایده ای ساده است که ظاهری خلاقانه به دیوار خواهد بخشید. ساخت یک کلمه و یا جمله مورد علاقه تان با این حروف را نیز می توانید در نظر داشته باشید.

نصب حروف چوبی اول اسم خود، همسر و کودکتان