دکوراسیون ورودی خانه با چند ایده منحصر به فرد

طراحی دکوراسیون ورودی خانه

دکوراسیون ورودی خانه با چند ایده منحصر به فرد

ورودی می تواند با دکوراسیون خود تاثیر زیادی بر تصویر ذهنی افراد از منزل شما بگذارد. اگر دکوراسیون ورودی خانه تان را آن طور که شایسته است طراحی کنید، قدم بزرگی در راه رسیدن به خانه دلخواه خود برداشته اید. جالب است بدانید که با ایده های ساده و کوچک نیز می توانید به هدف ایجاد ورودی دلخواه خود برسید. برای آشنایی با چند نمونه از این ایده ها همراه پویانو باشید.

دکوراسیون ورودی منزل با چوب لباسی به شکل متفاوت

طراحی ورودی منزل با چوب لباسی به شکل متفاوت

اجرای قسمت های مورد نیاز در ورودی منزل می تواند به شکل متفاوتی صورت بگیرد. اگر شما خلاق باشید یا از نظر یک کارشناس در طراحی داخلی کمک بگیرید، می توانید از چوب لباسی مورد نیاز خود در ورودی خانه به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز بهره بگیرید. به چوب لباسی بالا نگاه کنید. این چوب لباسی در نگاه اول به صورت یک مجموعه صفحه عمود بر سطح دیوار به نظر می رسد، اما وقتی بیش تر دقت کنید، می بینید که محل های مخصوصی برای آویزان کردن لباس دارد که خلاقانه طراحی شده اند.

دکوراسیون ورودی منزل با استفاده از آینه دکوری

طراحی ورودی با استفاده از آینه دکوری

اگر نمی خواهید برای داشتن یک ورودی زیبا و خاص برای منزل خود متحمل هزینه زیادی شوید، شاید یک وسیله کوچک نیز بتواند کافی باشد. اگر از قبل یک جاکفشی در ورودی فضا در نظر گرفته اید، می توانید با نصب یک آینه در قسمت بالای آن به نتیجه جالبی برسید. این آینه می تواند علاوه بر زیبایی بخشیدن به ورودی منزل تان، کاربردی هم باشد. شما می توانید لوازم دکوری دیگری مثل گلدان یا اشیاء تزیینی را نیز برای زیباتر کردن فضای ورودی روی سطح جاکفشی قرار دهید.

دکوراسیون ورودی منزل با به کارگیری یک رنگ خاص

دکوراسیون ورودی با به کارگیری یک رنگ خاص

نظر من این است که رنگ ها می توانند بسیار قدرتمندتر از عناصر دکوری باشند. یک رنگ می تواند به تنهایی، کار چند عنصر دکوراتیو را انجام دهد، به شرط این که شاخص باشد و کاملا به چشم بیاید. کافی است به درب زرد رنگ در تصویر بالا نگاهی بیندازید تا بفهمید از چه چیز صحبت می کنم. سعی کنید زمانی که یک رنگ را شاخص قرار می دهید، بقیه قسمت ها را خنثی در نظر بگیرید تا رنگ مذکور بیش تر به چشم بیاید و جلوه عمیق تری داشته باشد.

دکوراسیون ورودی منزل با قالیچه های رنگی

دکوراسیون ورودی خانه با قالیچه های رنگی

یکی از ساده ترین گزینه ها برای داشتن یک ورودی جذاب و دوست داشتنی، استفاده از قالیچه است. قالیچه ها به همه فضاهای منزل رنگ می دهند و یکی از راه های هویت بخشیدن به محیط های مد نظر شما هستند. اگر ورودی منزل تان بی روح و خسته کننده است، کافی است یک قالیچه با رنگ های شاد و متنوع پیدا کنید تا آن چه را می خواهید به دست آورید. ست کردن قالیچه های چند رنگ با وسایل دکوری اطراف ساده است و دست شما را برای انتخاب سایر عناصر باز می گذارد.

دکوراسیون ورودی منزل با استفاده از عناصر طبیعی

دکوراسیون ورودی خانه با استفاده از عناصر طبیعی

شاید این ایده کم تر به ذهن کسی برسد، اما بهره گرفتن از عناصر طبیعی می تواند برای دکوراسیون منزل بسیار جالب باشد. عناصر طبیعی می توانند گوشه ای از طبیعتی را که این روزها از دست رفته و دیگر قابل دسترس نیست به داخل خانه بیاورند. با این حساب، خوب است به جای نصب المان های گران قیمت یا استفاده از مجسمه های عتیقه از یک عنصر طبیعی استفاده کنید. به تصویر بالا نگاه کنید. با این که فضا کاملا مینیمال طراحی شده، حضور این تنه درخت توانسته آن را زیبا و منحصر به فرد کند.