دکوراسیون روز عشق ؛ 14 فوریه امسال با 14 ایده ناب عاشقانه

دکوراسیون روز عشق

دکوراسیون روز عشق ؛ 14 فوریه امسال با 14 ایده ناب عاشقانه

ولنتاین، روز جهانی عشق باز از راه رسید. امسال برای سورپرایز کردن شریک  یا عشق زندگی خود چه فکری در سر دارید؟ اگر هنوز برای ولنتاین امسال تصمیم نگرفته اید، اصلا نگران نباشید. پویانو با 14 ایده این جاست تا دکوراسیون روز عشق امسال را برای شما خاطره انگیز کند. اگر دوست دارید با این ایده های داغ سبک زندگی آشنا شوید، همراه ما باشید.

با آبرنگ ابراز علاقه کنید

  1. با آبرنگ ابراز علاقه کنید

جعبه آبرنگ تان را بیرون بکشید و برای ولنتاین امسال از آن استفاده کنید! همیشه برای جذاب کردن ولنتاین نیازی به هدیه های گران قیمت نیست. خلاقیت هم می تواند نتیجه جالبی به شما دهد. روی یک کارت کوچک با آبرنگ نقاشی کنید و نام شریک زندگی خود را روی آن بنویسید. سپس کارت را سر میز شام قرار دهید.

دکوری گل درست کنید

  1. دکوری گل درست کنید

یکی از راه های ساده دیگری که می تواند ولنتاین شما را زیباتر کند، درست کردن دکوری گل است. گل های تازه و خوش رنگ بخرید و با طناب از یک شاخه خشک آویزان شان کنید. می توانید مقداری از گلبرگ ها را نیز پایین بریزید.

آویزهای رنگی بسازید

  1. آویزهای رنگی بسازید

با کاغذ رنگی یا مقواهای خوش رنگ، آویزهای قلبی شکل بسازید و روی هر یک از قلب های کاغذی یا مقوایی، یک متن زیبا بنویسید. این آویز را جایی نصب کنید که به خوبی دیده شود.

بادکنک هلیمی بخرید

  1. بادکنک هلیمی بخرید

بادکنک های هلیمی تقریبا برای هر جشنی به کار می آیند. برای ولنتاین هم می توانید روی این بادکنک های زیبا حساب باز کنید و بهتر است اگر گزینه های قلبی شکل با متن عاشقانه را بخرید.

باکس گل تهیه کنید

  1. باکس گل تهیه کنید

باکس های گل و گیاه هم گزینه های خوبی هستند. اگر نمی خواهید باکس گلی که می خرید، پس از مدتی بلا استفاده شود، می توانید داخل باکس را به جای گل با گلدان پر کنید. گلدان ها ماندنی تر از گل های چیده شده هستند.

برج جام تشکیل دهید

  1. برج جام تشکیل دهید

حتما شما هم برج های جام را دیده اید. این برج ها واقعا دیدنی هستند و تمی لاکچری به جشن شما می دهند. لزومی هم ندارد جام ها را با مشروب پر کنید. می توانید از نوشیدنی محبوب تان استفاده نمایید.

با روبان پاپیون بزنید

  1. با روبان پاپیون بزنید

توجه به جزئیات میزی که برای ولنتاین می چینید، تاثیر زیادی روی دکوراسیون دارد. فنجان چای یا قهوه خود را با پاپیون های صورتی یا قرمز رنگ تزیین کنید تا به میز جلوه بدهید.

کیف هدیه را تزئین کنید

  1. کیف هدیه را تزئین کنید

طبیعتا هدیه شما کیف یا جعبه دارد. برای این که این کیف یا جعبه را زیباتر کنید، پیشنهاد ما استفاده از روبان و گل است. می توانید فضای داخل آن را نیز با خرده های کاغذ یا کنف پر کنید.

گل ها را شکل دهید

  1. گل ها را شکل دهید

به جای این که مثل همیشه یک دسته گل بخرید، این بار یک ایده جدید پیاده کنید. برای مثال می توانید گل ها را داخل قالبی به شکل حرف اول اسم شریک زندگی خود قرار دهید.

حلقه گل نصب کنید

  1. حلقه گل نصب کنید

برای زیباتر کردن دکوراسیون محلی که قرار است جشن کوچک خود را در آن بگیرید، می توانید از حلقه های گل کمک بگیرید. رنگ گل ها را با دقت و در نظر گرفتن هارمونی انتخاب کنید و فرم حلقه را به شکل قلب در نظر بگیرید.

از رژ لب استفاده کنید

  1. از رژ لب استفاده کنید

رژ لب را می توان یک از نمادهای عشق و علاقه دانست. با کمک رژ لب می توانید روی بادکنک های سفید، طرح های جالبی ایجاد کنید که دقیقا با تم ولنتاین در تناسب هستند.

گلدان ها را عوض کنید

  1. گلدان ها را عوض کنید

گلدان ها را عوض کنید یا حداقل یک روکش جدید و عاشقانه روی آن ها بکشید. حتی می توانید یک روکش کنفی ساده تهیه کنید و بعد از چسباندن اش روی گلدان، خودتان طرح مورد نظر را بکشید.

شمع های فانتزی بچینید

  1. شمع های فانتزی بچینید

شمع های فانتزی و خوشبو که این روزها خیلی هم متنوع شده اند، گزینه های بسیار خوبی برای دکوراسیون ولنتاین هستند. با یک شمع خوش رنگ و معطر می توانید ولنتاین خود را رمانتیک تر کنید.

شمع های فانتزی بچینید

  1. متن عاشقانه بنویسید

یک متن عاشقانه مینیمال بنویسید. زیاد شلوغش نکنید، چرا که هر چه ساده تر باشد، گویاتر هم هست. پیشنهاد ما این است که تایپ شده و روی یک پس زمینه سفید باشد و حتما هم قاب گرفته شود تا ماندگار باشد.

متن عاشقانه بنویسید

 

 

 

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری