دکوراسیون دفتر کار خود را برای سال جدید آماده کنید

دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار خود را برای سال جدید آماده کنید

این که دکوراسیون محل کار شما چگونه است بر کیفیت کار شما تاثیر می گذارد. اگر با کارفرمایان یا مشتریان سر و کار دارید، باید بدانید که طراحی داخلی فضایی که در آن کار می کنید تاثیر زیادی بر کسب و کار شما و دیدگاه آنان نسبت به محیط کار شما دارد. تغییر دکوراسیون فضای کارتان می تواند ترفند فوق العاده ای برای جذب افراد به آن جا باشد. حال که نزدیک به ایام سال نو هستیم، شاید بد نباشد دستی به سر و روی محیط کار خود بکشید. برای آشنایی با چند ایده دکوراسیون دفتر کار با پویانو همراه شوید.

دکوراسیون دفتر کار

زیبایی فضا را در سادگی آن بدانید

این را بدانید که طراحی دکوراسیون به صورت ساده به هیچ وجه از جذابیت آن کم نمی کند، در صورتی که بدانید با عناصر محدود دکوراتیو چگونه فضا را تشکیل دهید. شاید یک میز کوچک با دو صندلی در اطراف و متنی روی دیوار که دعوت کننده به گپ و گفت می باشد، به اندازه یک طرح تخصصی جالب باشد. میزی که از آن حرف می زنیم، افراد را به سمت خود می کشاند.

زیبایی فضا را در سادگی آن بدانید

برای تقسیم فضا از متریال کمک بگیرید

در طراحی دکوراسیون دفتر کار این تفکر که برای جداسازی دو فضا از یکدیگر باید بین آن ها دیوار کشید دیگر خیلی وقت است که کنار رفته و جای خود را به تفکر باز و استفاده از عناصر جایگزین داده است. پلان آزاد به شما این امکان را می دهد که خودتان فضا را تقسیم کنید. اگر هوشمندانه عمل کنید، می توانید بدون کشیدن دیوار یا حتی پارتیشن به تفکیک دو یا چند فضا بپردازید. برای مثال، کافی است در کفپوش یک قسمت از متریالی متفاوت استفاده کنید.

برای تقسیم فضا از متریال کمک بگیرید

حریم خصوصی را دوباره تعریف کنید

دکوراسیون دفتر کار در فضاهایی که کارمندان آن ها به محیط های مجزا و تفکیک شده نیاز دارند و در عین حال آن قدر بزرگ نیستند که به شما قدرت انتخاب گزینه های گوناگون را بدهند، باید خلاقانه تصمیم گیری کرد. تعریف حریم خصوصی را می توان با الفبای جدید انجام داد. این الفبا شامل پارتیشن های ثابت یا متحرک، شفاف یا مات و صد البته مناسب کاربرد فضا باشد.

حریم خصوصی را دوباره تعریف کنید

یک اتفاق کاملا جدید در طراحی دفتر کار خلق نمایید

گاهی اوقات می توانید با یک حرکت به نتیجه مورد نظر خود برسید. مسلما چنین حرکتی باید خلاقانه و جذاب باشد. یک تابلو یا دیوارکوب که با افراد حرف می زند و به عبارتی، یک عنصر دکوراتیو برای برقراری ارتباط است، می تواند چنین حرکتی باشد. مهم این است که بدانید تابلو یا هر عنصر خاص دیگر را کجا بگذارید که بیش ترین تاثیر خود را بر فضا و تصور افراد از فضا اعمال کند.

یک اتفاق کاملا جدید در طراحی دفتر کار خلق نمایید

دکوراسیون را به فضای سبز بسپارید

فضای سبز می تواند یکی انتخاب دوست داشتنی و همه پسند برای طراحی داخلی یک دفتر کار باشد. چنین فضایی از خشکی محیط کار شما کاسته و باعث می شود در آن احساس راحتی و شادابی کنید. کافی است چند باکس گیاه یا حتی تعدادی گلدان با فرم های دکوراتیو را به کار بگیرید تا معجزه فضای سبز را در محیط کار خود تجربه نمایید.

دکوراسیون را به فضای سبز بسپارید

از رنگ های مختلف در دکوراسیون دفتر کار استفاده کنید

حتی اگر دفتر کار شما یکی از رسمی ترین فضاها به شمار آید، باز هم می تواند با رنگ های خاص و جلب توجه کننده دکوراسیون شود. اگر یک رنگ به خصوص را برای نوسازی فضا به کار می برید، توجه داشته باشید که دقیقا چقدر و در چه قسمت هایی از آن استفاده می کنید. افراط و تفریط در زمینه رنگ آمیزی فضا می تواند مخرب باشد و به صورت برعکس عمل کند.