دکوراسیون داخلی متالیک ؛ رنگ های درخشنده در منزل شما

دکوراسیون داخلی متالیک ؛ رنگ های درخشنده در منزل شما

رنگ های متالیک که این روزها در دنیای طراحی داخلی، غوغا کرده اند، متشکل از سه رنگ طلایی، نقره ای و مسی هستند. این سه رنگ به خاطر ظاهر متفاوت شان از دیگر رنگ ها متمایز هستند. درخشندگی این رنگ ها مهم ترین ویژگی آن هاست که سبب می شود بیش تر از دیگر رنگ ها به چشم بیایند. رنگ های متالیک در هر فضایی که به کار برده شوند، چشم ها را به خود خیره می کنند. به کار بردن این رنگ ها در دکوراسیون داخلی متالیک باعث می شود طراحی لوکس و منحصر به فرد را تجربه کنید.

ایده های مختلفی برای تزریق این رنگ ها و زیبایی چشمگیرشان به دکور منزل وجود دارد. در این مطلب با بررسی چند دکوراسیون دارای رنگ های متالیک به شما خواهیم گفت چگونه با کمک این ایده ها یک دکوراسیون متالیک داشته باشید.

دکوراسیون داخلی متالیک ؛ رنگ های درخشنده در منزل شما

یکی از روش های لوکس و مناسب برای اضافه کردن رنگ های متالیک به دکور راهرو، نشیمن یا پذیرایی، استفاده از این رنگ در انتخاب میز کنسول است. میز کنسول یک وسیله دکوری است که بیش تر به منظور زیباتر کردن دکوراسیون داخلی به کار می رود. در صورتی که این میز را از میان رنگ های متالیک انتخاب کنید، ظاهر خیره کننده تری پیدا می کنند. در تصویر فوق می بینید که میز کنسول طلایی رنگ در کنار دیواری به رنگ آبی تیره، آباژور و مبل کوسنی یاسی رنگ و فرش خاکستری رنگ، ترکیب مناسبی ایجاد کرده اند.

از دو یا چند رنگ متالیک در کنار هم استفاده کرد تا بشقاب ها تنوع داشته باشند.

اگر همه وسایل اصلی دکور منزل خود را خریداری کرده اید و باز هم تمایل دارید رنگ های متالیک را به چیدمان فضا اضافه کنید، می توانید از لوازم دکوری کوچک و اکسسوارها استفاده کنید. دکوری هایی که معمولا روی سطح دیوار جای می گیرند، از این جمله هستند. معمولا اکثر اوقات، فضای خالی روی دیوارها یافت می شود. شما می توانید با خرید بشقاب های دکوری متالیک، چنین کاری کنید. نکته جالب این است که می توان مانند تصویر بالا از دو یا چند رنگ متالیک در کنار هم استفاده کرد تا بشقاب ها تنوع داشته باشند.

رگه های موجود در سنگ روشویی نیز طلایی رنگ و با سایر وسایل، هماهنگ هستند.

جزئیات کوچک تر هم می توانند در زمانی که می خواهید یک دکور متالیک داشته باشید، به کمک بیایند. برای این که رنگ های متالیک را با ظرافت و زیبایی بیش تری به فضا اضافه کنید، می توانید به سراغ لوسترها، چراغ های دیواری و حتی لوازم کوچک تر بروید. اگر به تصویر الا دقت کنید، می بینید که لوستر، چراغ های دیواری و ظروف مخصوص صابون و شیرآلات سرویس بهداشتی به رنگ طلایی انتخاب شده اند و کاملا با هم هماهنگ هستند. همچنین، رگه های موجود در سنگ روشویی نیز طلایی رنگ و با سایر وسایل، هماهنگ هستند.

دکوراسیون مسی، یک دکوراسیون مدرن و امروزی است که ترند منحصر به فرد و بی شک و تردید از بهترین تم های چند سال اخیر بوده است.

یکی دیگر از رنگ های متالیک که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده، رنگ مسی است. دکوراسیون مسی، یک دکوراسیون مدرن و امروزی است که ترند منحصر به فرد و بی شک و تردید از بهترین تم های چند سال اخیر بوده است. این رنگ را می توان به عنوان پس زمینه در دکوراسیون آشپزخانه به کار برد. همان طور که در تصویر فوق می بینید، یک ورقه مسی رنگ به عنوان پس زمینه آشپزخانه در نظر گرفته شده است. می توان از چنین ورقه هایی به عنوان پوشش دیوار بین کابینت ها استفاده کرد.

رنگ مسی در فضای این حمام به عنوان پوشش دیوار در پشت محلی که وان قرار می گیرد، به کار رفته است و سطح خراشیده و ماتی دارد.

رنگ مسی می تواند در فضای حمام نیز کاربرد داشته باشد. اگر یک حمام تک رنگ دارید که می خواهید دکور آن از بی روحی درآمده و جذاب شود، می توانید از رنگ مسی کمک بگیرید. این رنگ با درخشش و تم گرمی که دارد، قادر است در کنار رنگی خنثی مثل سفید به زیبایی عمل کند. نمونه این ترکیب رنگ را می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. رنگ مسی در فضای این حمام به عنوان پوشش دیوار در پشت محلی که وان قرار می گیرد، به کار رفته است و سطح خراشیده و ماتی دارد.

هارمونی زیبای رنگ طلایی را بین میز کنسول، المان روی آن، آینه و لوستر نشان می دهد.

همان طور که پیش تر گفته شد، میز کنسول می تواند یک انتخاب خوب برای اعمال رنگ های متالیک باشد. خوب است زمانی که چنین انتخای انجام می دهید، وسایل دیگری را نیز با رنگ مشابه انتخاب کنید تا هارمونی میان آن ها به فضا زیبایی بیش تری دهد. نمونه ای که در تصویر بالا می بینید، هارمونی زیبای رنگ طلایی را بین میز کنسول، المان روی آن، آینه و لوستر نشان می دهد. نکته دیگری که قابل توجه است، هم نشنینی شیک و مناسب دو رنگ طلایی و آبی تیره است که از کنتراست خوبی برخوردارند.

انتخاب هوشمندانه رنگ های به کار رفته در فرش راه راه نیز به تثبیت رنگ مسی در فضا کمک کرده است.

باز به رنگ مسی و کاربردهای متنوع آن در دکوراسیون داخلی متالیک بر می گردیم. این رنگ در اتاق نشیمن، یک رنگ جلا دهنده و بی نظیر است. رنگ مسی در دکور بالا برای لامپ کنار مبل، میز کنار مبلی و صندلی انتخاب شده است. انتخاب هوشمندانه رنگ های به کار رفته در فرش راه راه نیز به تثبیت رنگ مسی در فضا کمک کرده است. رنگ های سفید، گلبهی و خاکستری تیره و روشن از جمله این رنگ ها هستند که دو مورد آخر آن ها در پارچه مبل و کوسن آن نیز به چشم می خورند.

در نظر گرفتن کل کانتر میانی آشپزخانه به رنگ طلایی، این عنصر را به نقطه شاخص فضا تبدیل کرده است.

یکی از انتخاب های جسورانه ای که می تواند باعث حضور قدرتمند رنگ های متالیک در دکوراسیون آشپزخانه شود، در نظر گرفتن آن ها به عنوان رنگ بدنه کانتر جزیره ای است. چنین انتخابی می تواند برگ برنده شما برای داشتن خاص ترین آشپزخانه مدرن باشد. همان طور که در تصویر بالا مشخص است، در نظر گرفتن کل کانتر میانی آشپزخانه به رنگ طلایی، این عنصر را به نقطه شاخص فضا تبدیل کرده است. در نظر گرفتن رنگ نردبان کنار آشپزخانه و همچنین، لوستر به صورت یکسان با کانتر، عمل هوشندانه ای بوده است.

خریدن یک اسپری رنگ متالیک، خیلی باصرفه تر از خرید دکوری های نو است.

دیگر راه به کار بردن رنگ های متالیک در دکوراسیون داخلی، بدون نیاز به ریسک و جسارت، در نظر گرفتن لوازم دکوری است. یک ایده جالب برای کسانی که نمی خواهند وسایل دکوری جدید بخرند، این است که لوازم فعلی خود را به رنگ متالیک در بیاورند. خریدن یک اسپری رنگ متالیک، خیلی باصرفه تر از خرید دکوری های نو است. شما می توانید قاب های استیل، چوبی و غیره خود را با استفاده از اسپری به رنگ متالیک درآورید.

ست کردن رنگ های متالیک با اکثر رنگ ها ممکن است.

ست کردن رنگ های متالیک با اکثر رنگ ها ممکن است. تقریبا هیچ رنگی نیست که نتوان آن را در کنار رنگ های متالیک به کار برد. در تصویر بالا می توانید ترکیب رنگ های شیری، خاکستری و مشکی را در کنار رنگ متالیک که در این جا طلایی است، ببینید. رنگ های متالیک با رنگ های خنثی، گرم و سرد ست می شوند.

وسایلی با لبه یا حاشیه طلایی، نقره ای یا مسی انتخاب کنید و این رنگ ها را به ظرافت در دکور منزل خود وارد کنید.

یکی دیگر از راه های ظریفی که برای اعمال رنگ های متالیک در دکوراسیون منازل پیشنهاد می شود، استفاده از این رنگ برای حاشیه هاست. این ایده برای کسانی مناسب است که به رنگ های متالیک علاقه دارند، اما مایل یا آماده نیستند از این رنگ ها به صورت گسترده در طراحی داخلی استفاده کنند. شما هم می توانید وسایلی با لبه یا حاشیه طلایی، نقره ای یا مسی انتخاب کنید و این رنگ ها را به ظرافت در دکور منزل خود وارد کنید.

پنل های صنعتی از جنس فلز نیز از جمله عناصر دکوری جدیدی هستند

پنل های صنعتی از جنس فلز نیز از جمله عناصر دکوری جدید در دکوراسیون داخلی متالیک هستند که این روزها به یکی از گزینه های موجود برای پوشش دادن سطح دیوارهای داخلی تبدیل شده اند. پنل های  به رنگ متالیک را می توان در همه یا بخشی از سطح دیوارهای وجود به کار برد. این پنل ها ظاهر یکدست و جذابی به پس زمینه دکوراسیون می دهند.