دکوراسیون داخلی زرد رنگ : پاییز را به خانه بیاورید!

دکوراسیون داخلی زرد رنگ : پاییز را به خانه بیاورید!

دکوراسیون داخلی زرد رنگ : یکی از رنگ های زیبا و دوست داشتنی که فصل پاییز با خود می آورد، رنگ زرد است. زرد، رنگی است گرم و شاد که می تواند انتخاب جالبی برای دکوراسیون منزل باشد. اگر شما هم از کسانی هستید که دل شان می خواهد گذر فصل ها را در فضای داخل منزل نیز تجربه کنند و زیبایی های هر فصل را به خانه بیاورند، این فرصت خوبی است که با جذابیت های رنگ زرد در چیدمان منزل آشنا شوید!

روش های بسیار مختلفی برای ایجاد دکوراسیون داخلی زرد رنگ وجود دارد. این که کدام راه به کار شما می آید، به این بستگی دارد که دقیقا چقدر می خواهید ظاهر منزل را پاییزی کنید و البته، تا چه حد برای این تغییر هزینه خواهید کرد. به هر حال، چیزی که در رابطه با تغییر دکوراسیون قطعی است، هزینه ای است که باید در نظر بگیرید. حال این که می توان با هزینه ی کم تر نیز به نتیجه رسید. ما در این مطلب با معرفی چندین راه به شما خواهیم گفت که چطور می توانید تم پاییزی را در دکوراسیون منزل تان پیاده سازی کنید. برای آشنایی با این ایده ها همراه پویانو باشید.

به پنجره ها ظاهر دیگری ببخشید

شاید رنگ زرد برای انتخاب پرده، زیاد مورد توجه واقع نباشد، اما واقعا جذابیتی که می توان به کمک این رنگ به پرده و فضای خانه داد، بی نظیر است. پرده یکی از عناصر تاثیر گذار در دکوراسیون نشیمن منزل شماست و تغییر آن می تواند یک دگرگونی برای فضا به شمار بیاید. رنگ زرد پرده در نور خورشید، بسیار زیباتر نیز می شود و جلوه ی بیش تری پیدا خواهد کرد. به همین خاطر، اگر می خواهید ظاهر پاییزی منزل تان را در یک حرکت رقم بزنید، پرده یکی از گزینه های خوب است.

به رومبلی جدیدتان خوش آمد بگویید

اگر اهل ایجاد تغییرات ناگهانی و بزرگ نیستید، می توانید به سراغ گزینه های کوچک تر بروید که خرج چندان همی برنمی دارند. برای مثال، رومبلی ها و پارچه هایی که به عنوان روکش کوسن ها مورد استفاده قرار می دهید، می توانند گزینه های خوبی برای چنین تغییراتی باشند. اگر احساس می کنید رنگ زرد به پارچه رومبلی تان می آید، این ایده حتما برای اجرا جالب خواهد بود.

پاییز را به بالکن تان ببرید

حالا که پاییز آمده و هوا کمی خنک تر شده، چه بهتر از این که اوقات خود را در بالکن سپری کنید. شما می توانید ظاهر پاییزی را به دکوراسیون بالکن تان نیز منتقل کنید. بالکن ها از آن جا که زیاد بزرگ نیستند و عناصر به کار رفته در چیدمان آن ها معدودند، می توانند با یک تغییر کوچک هم این حس و حال پاییزی را به خود بگیرند. کافی است یک صندلی راحتی زرد رنگ برای خود داشته باشید تا این تم را به بالکن هم منتقل کنید.

حس جدیدی به آشپزخانه بدهید

داشتن آشپزخانه ی پاییزی می تواند از دیگر برنامه های شما طی فصل جدید باشد. برای عوض کردن رنگ و روی آشپزخانه راه های مختلفی دارید. می توانید با عوض کردن کاشی های بین کابینت، یک تغییر اساسی ایجاد کنید. اگر این ایده را دوست دارید، خوب است که قرنیز ها را نیز با کاشی ها هماهنگ نمایید. ایده های کوچک دیگری هم هستند که می توانید از آن ها کمک بگیرید. برای مثال، می توانید حباب لامپ را به رنگ زرد درآورده یا همین کار را روی ظروف و گلدان های داخل آشپزخانه اجرا کنید.

روکش مبل ها را عوض کنید

یک تغییر مقرون به صرفه و عالی که می تواند ظاهر فضای نشیمن تان را حسابی با فصل پاییز جور کند، عوض کردن روکش مبل های راحتی است. اگر مبل های تان قدیمی شده اند و از ظاهرشان خسته اید ولی نمی خواهید تغییر دکوراسیون روی دست تان خرج آن چنانی بگذارد، برای عوض کردن روکش آن ها اقدام کنید. عوض کردن روکش مبل ها، آن هم وقتی نظرتان روی رنگ زرد باشد، تغییر بسیار جالبی در دکوراسیون نشیمن تات خواهد بود.

ست لوازم دکوری را تغییر دهید

از دیگر کارهایی که می توان با کم ترین هزینه برای ایجاد تم پاییزی در دکوراسیون منزل انجام داد، تهیه ی یک ست جدید از لوازم دکوری است. تقریبا هر وسیله ی کوچکی که شما برای تزیین منزل تان به کار می گیرید، می تواند برای ایجاد این تم مورد نظر قرار بگیرد. تابلوهای نقاشی، گل های مصنوعی و چراغ های دیواری از جمله وسایلی هستند که می توانند در کنار هم یک ست زیبای زرد رنگ ایجاد کنند و تم دلخواه شما را به فضا بدهند.

صندلی های اپن تان را رنگ بزنید

اگر از من می پرسید که چطور می شود با کم ترین امکانات و مطلوب ترین هزینه به یک تم پاییزی دست پیدا کرد، به شما خواهم گفت که هر چقدر از خودتان خلاقیت به خرج دهید، به این خواسته تان نزدیک تر خواهید شد. در واقع، این شما هستید که تعیین می کنید کار با چقدر بودجه پیش برود. یکی از کارهایی که می توانید با حداقل هزینه به انجام برسانید، این است که صندلی های فلزی جلوی اپن آشپزخانه را رنگ بزنید. برای این کار، تنها چیزی که نیاز دارید، اسپری رنگ است و کمی حوصله برای این که صندلی ها خشک و قابل استفاده شوند.

فصل تازه را سر میز جشن بگیرید

نمی توانید تصور کنید که تم زرد رنگ تا چه حد برای میز ناهارخوری تان جذاب و اشتها آور خواهد بود. زرد یکی از رنگ هایی است که حسابی به در دکوراسیون فضای غذا خوری تان می خورد. اگر ساده پسند باشید، می توانید تعدادی صندلی چوبی یا فلزی زرد رنگ برای میز سابق تان تهیه کنید و این تم را سر میز ناهارخوری تان هم داشته باشید. برای این که ست ناهارخوری تان جالب تر شود، یک گلدان با گل های زرد رنگ هم روی آن قرار دهید.

با دکوراسیون داخلی زرد رنگ فضای اتاق تان را دعوت کننده کنید

زرد از رنگ های گرم و دعوت کننده است. این رنگ برای این که فضای اتاق تان را گرم و دلپذیر کنید، یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. برای این که تم پاییزی را در فضای اتاق خواب شخصی تان تجربه کنید، می توانید ملحفه ها، روتختی و بالش ها را به رنگ زرد در بیاورید. اگر نورپردازی اتاق شما هم تم گرمی داشته باشد، فضا دقیقا همان شکلی را پیدا می کند که باید داشته باشد.

قاب های روی دیوار را رنگ بزنید

یک راه دیگر برای این که با کم ترین هزینه، تم پاییزی را به فضای منزل تان بیاورید به شما پیشنهاد می کنم. برای اجرای این پیشنهاد به کمی رنگ زرد نیاز دارید که بهتر است به شکل اسپری باشد تا کارتان راحت شود. حالا قاب عکس های قدیمی را برداشته و هر چه داخل آن هاست، خارج کنید. قاب ها را با اسپری رنگ بزنید و بگذارید خوب خشک شوند. حالا مجموعه ی خوش رنگ جدیدتان را به دیوار بزنید و از دکوراسیون پاییزی تان لذت ببرید.

کمد قدیمی تان را به کار بگیرید

حالا که قرار است بخش بزرگی از پروژه ی پاییز در منزل را با رنگ زدن انجام دهید، وسایل قدیمی تر را از قلم نیندازید. اگر کمدهای قدیمی خود را هنوز در قسمتی از خانه نگهداری می کنید، می توانید برای اجرای تم زرد رنگ روی آن ها حساب باز کنید. با این کار هم به هدف تان می رسید و هم آن ها را در دکوراسیون منزل تان مورد استفاده قرار خواهید داد. کمدهای قدیمی را به رنگ زرد درآورید و اجازه دهید در کنار سایر وسایل خودنمایی کنند.

در دکوراسیون داخلی زرد رنگ گلدان ها را فراموش نکنید

گلدان های تان را هم در تم پاییزی منزل شریک کنید. می توانید حس و حال فصل پاییز را با عوض کردن گلدان های قدیمی با انواع جدید و زرد رنگ نیز ایجاد کنید. همچنین می توانید همان گلدان های قبلی را رنگ بزنید. اگر هنرمند هستید، در کنار رنگ زدن آن ها می توانید از طرح های زیبا برای تزیین کردن شان نیز کمک بگیرید.

یک حباب لامپ جدید بخرید

قبلا هم به این موضوع اشاره شد که برای داشتن یک تم پاییزی می توان از کوچک ترین ایده ها بهره گرفت. حباب لامپ هم از وسایلی است که خرید آن چندان هزینه ای ندارد. اگر دوست داشته باشید، می توانید حباب قدیم را با دکوپاژ یا اسپری رنگ برای ست شدن با تم پاییزی منزل تان آماده کرده و شکل دهید.

 

 

 

 

دکوراسیون داخلی زرد رنگ

تحریریه پویانو