دکوراسیون خانه فیروزه ای رنگ ؛ این رنگ ناب را دست کم نگیرید!

دکوراسیون خانه فیروزه ای رنگ ؛ این رنگ ناب را دست کم نگیرید!

دکوراسیون خانه فیروزه ای رنگ ؛ این رنگ ناب را دست کم نگیرید!

ریسک کردن شاید کار هر کسی نباشد. شما حاضرید یک رنگ غیر معمول را وارد دکوراسیون محل زندگی خود کنید؟ احتمالا پاسخ اکثرتان منفی است، اما واقعا بنشینید و کمی در این باره فکر کنید. بد نیست خودتان را کمی از چارچوب های ذهنی تعریف شده بیرون بکشید و به گزینه های متفاوت و حتی غیر مرسوم اجازه دهید وارد ذهنتان شوند. ممکن است شما هم از افرادی باشید که به یک باره می فهمند موهبت استفاده از چه رنگ های جذابی را از دست داده اند و به این شکل، برای یک تغییر جذاب در زندگی خود آماده شوید. این را هم بدانید که لازم نیست رنگ کل خانه تان را عوض کنید. تنها کافی است به رنگ های دیگر هر فرصتی بدهید تا حتی در مقیاس کوچک هم که شده، خودی نشان دهند. منظورمان هر رنگی جز سفید، قهوه ای و کرمی است. اگر مایل هستید یک تور کوچک و دیدنی درباره یکی از این رنگ های دیگر، یعنی دکوراسیون خانه فیروزه ای رنگ را با ما پشت سر بگذارید، این مطلب برای شما آماده شده است. همراه پویانو باشید.

هر خانه ای داستانی دارد. داستان خانه این تور دکوراسیون پویانو هم داستان آرامشی به رنگ فیروزه است؛ آرامشی که در رنگ های دیگر به این شکل دیده نمی شود و شاید کمی حس معنوی دارد که متمایزش می کند. درست است که ما در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم، اما حتی اگر صاحب یک خانه مدرن و امروزی باشیم، نباید فضای زندگی خود را سرد و بی روح شکل بدهیم.

انتخاب رنگ، نقش بسیار مهمی در شکل گیری دکوراسیون داخلی دارد. رنگی که در دکوراسیون منزل شما غالب است، می تواند تاثیرات قابل توجهی روی خلق و خوی شما بگذارد. بحث این مطلب ما درباره رنگ فیروزه ای و اثرات جالب آن روی دکوراسیون این خانه زیباست.

بررسی دکوراسیون این خانه را از بخش مربوط به پذیرایی و نشیمن آن آغاز می کنیم. فضایی که در نگاه اول آبی رنگ به نظر می رسد، هر چند پس زمینه سفید دارد. پرده های آبی، مبل های فیروزه ای و دیوار آبی آسمانی از مهم ترین عناصر آبی رنگ این فضا هستند. اگر دقت کنید، می بینید که حاشیه فرش نیز فیروزه ای رنگ است. حتی برخی از ظروف چیده شده روی میز نیز همین رنگ را دارند.

در آن طرف سالن، یک مبل سفید رنگ به شکل ال دیده می شود که کوسن های فیروزه ای دارد. رنگ یک سری از دیوارهای پشت مبل نیز فیروزه ای است. این نوع پیاده سازی رنگ فیروزه ای که تنها در یکی دو جبهه از دیوارهای داخلی دیده می شود، باعث شده این رنگ در کنار رنگ سفید که اکثر دیوارها را پوشش داده، جلوه بیش تری پیدا کند.

در فضای آشپزخانه نیز اوضاع تقریبا به همین قرار است. شما در این فضا شاهده کابینت های سفید رنگ و ست ناهارخوری زیبایی هستید که در تناسب با مبلمان پذیرایی قرار دارد. از تعدد رنگ به آن صورت خبری نیست و این باعث شده کلیت آشپزخانه به مانند دیگر فضاها خالص و ساده به نظر برسد.

فضای پشت تلویزیون را یک دیوار آجری سفید با دو دیوار به رنگ آبی آسمانی در دو طرف تشکیل می دهند. این عناصر به خوبی توانسته اند یک اکسنت وال تعریف کنند که محل قرارگیری تلویزیون می باشد.

به جز کلیاتی که در اولین نگاه دیده می شوند، جزئیاتی مثل کشوهای میز کنسول، پس زمینه تابلوهای روی دیوار، عقربه های ساعت دیواری و تلفن قدیمی نیز به شکل گیری تم فضا کمک زیادی کرده اند و حضورشان باعث شده رنگ فیروزه در دل و جان این خانه نفوذ کند. خانه ای که در این تور به بررسی دکوراسیون آن پرداخته شد، خانه ای پر از آرامش یک رنگ رویایی است که می تواند الگوی شما باشد برای چیدمان منزلی با یک رنگ متفاوت که شاید آرزویش را در سر دارید، پس دلتان را به دریا بزنید! موفق باشید.

 

 

 

دکوراسیون خانه فیروزه ای رنگ

معماری  دکوراسیون داخلی پویانو