دکوراسیون خانه با تم برگ انجیری ؛ ترند جذاب و محبوب فصلی که در راه است!

دکوراسیون خانه با تم برگ انجیری

دکوراسیون خانه با تم برگ انجیری ؛ ترند جذاب و محبوب فصلی که در راه است!

با آغاز شدن نیمه اول سال که هوای بهاری و گرمتری پیش رو است ، بازار ترندهای جذاب و پرطرفدار در دنیای دکوراسیون داخلی داغ می شود. پیش تر در مورد ترند محبوب تابستانی  فلامینگو در دکوراسیون داخلی صحبت کردیم. این بار با یک ترند دوست داشتنی دیگر که حال و هوای آن از روزهای بهاری اول سال می تواند آغاز شود. این روش برای دیزاین خانه به شما خانه ای با طراوت و سرزنده تحویل می دهد. رنگ سبز رنگ زندگی و طبیعت است. شما با دعوت از این ترند دکوراسیون دلبر برای می توانید طبیعتی زیبا را در خانه خود در اختیار داشته باشید. در ادامه با پویانو همراه باشید تا با دکوراسیون خانه با تم برگ انجیری آشنا شوید :

طرح برگ انجیری از کجا آمده است ؟

 

طرح برگ انجیری از کجا آمده است ؟

طرح برگ انجیری از گیاهی به همین نام آمده است.  این گیاه که از خانواده گیاهی با نام علمی فیلودندرون می باشد. این طرح یک طرح دوست داشتنی از دکوراسیون به با سبک و تم جنگلی می تواند هماهنگ شود. طرح برگ انجیری در کنار طرح های استوایی نیز به وفور مشاهده می شود. طرح برگ انجیری ترندی بهاره و تابستانه است. تم رنگی برگ انجیر با توجه به رنگ برگ درختان حز طیف رنگی سبز محسوب می شود. در واقع این تم جز سبک تروپیکال یا سبک استوایی شناخته می شود.

رنگ های مناسب برای ست با طرح برگ انجیری

رنگ های مناسب برای ست با طرح برگ انجیری

همانطور که در بالا به آن اشاره شد رنگ تم برگ انجیری از طیف های رنگی سبز روشن تا تیره می باشد. برای ترکیب رنگی در طرح برگ انجیری شما می توانید از ترکیب های رنگی تابستانه مانند رنگ های گلبهی ، سبز تیفانی ، زرد لیمویی و یا حتی یاسی نیز استفاده کنید. البته شاید باور نداشته باشید که ترکیب رنگ سبز با رنگ طلایی نیز در دکوراسیون داخلی به سبک رسمی تر نیز عالی می شود.

 رنگ های طیف صورتی و سبز در کنار هم استفاده شد

رنگ هایی که در  این دکوراسیون داخلی اتاق با هم ترکیب شده است را مشاهده کنید. از رنگ های طیف صورتی و سبز در کنار هم استفاده شده است.

استفاده از طیف رنگ زرد در کنار سبز

روش های کاربرد طرح برگ انجیری در دکوراسیون داخلی خانه

کاغذ دیواری برگ انجیری

روش های کاربرد طرح برگ انجیری در دکوراسیون داخلی خانهکاغذ دیواری برگ انجیری

دیوارها فضای مناسبی برای نمایش طرح برگ انجیری به شما عطا می کند. اگر شما جز علاقمندان پروپاقرص این طرح زیبا هستید  کاغذ دیواری طرح برگ انجیری می تواند به خوبی طرح دوست داشتنی شما را در معرض دید در اتاق قرار بدهد. انواع کاغذ دیواری هایی که با طرح برگ انجیری دیزاین شده اند در بازار وجود دارد. اگر طرح دلخواه برگ انجیری را در فروشگاه ها پیدا نکرده اید . میتوانید با سفارش کاغذدیواری پوستری طرح برگ انجیری دلخواه خود به هدف بزنید.

میتوانید با سفارش کاغذدیواری پوستری طرح برگ انجیری دلخواه خود به هدف بزنید.

 

کاغذ دیواری ترند تابستان

تابلو برگ انجیری

 

تابلو برگ انجیری

تابلو طرح برگ انجیری

یکی از روش های ساده و سریع برای اضافه کردن طرح برگ انجیری به دکوراسیون اتاق شما ، تابلوهای نقاشی با طرح برگ انجیری می باشد. اگر دستی در هنر دارید ، کشیدن یک برگ انجیری زیبا بر روی کاغذ کار سختی نمی باشد و می توانید آن را در تعداد و ابعاد مختلف به دیوار نصب کنید.

اگر که نه و خودتان از عهده این کار برنمی آید می توانید به جای صرف هزینه بالا و خرید تابلو نقاشی آماده ، خودتان تصویری از برگ دلخواه خود را در اینترنت پیدا کنید و آن را چاپ نمایید. مطمئنا این روش ارزانتر خواهد بود.

روتختی با طرح برگ انجیری

روتختی با طرح برگ انجیری

یک ایده خوب برای زیبا کردن اتاق با این طرح استفاده از روتختی با طرح برگ انجیری است که این روزها در دکوراسیون اتاق خواب مورد توجه قرار گرفته است.

کوسن طرح برگ انجیری

کوسن طرح برگ انجیری

کوسن های طرح برگ انجیری گزینه خوبی برای اضافه شدن این طرح به فضای خانه شما می باشد. در واقع کوسن طرح برگ انجیری یکی از  چرفروش ترین طرح های کوسن ها به طور کلی می باشند. یعنی نه تنها در یک دکوراسیون داخلی به این سبک بلکه در بسیاری از سبک های دیگر دکوراسیون در این فصل استفاده می شود.

 

 

قالیچه طرح برگ انجیری

قالیچه طرح برگ انجیری

قالیچه طرح برگ انجیری در اتاق خواب

قالیچه طرح برگ انجیری دراتاق نشیمن

خوب بیایید برای شما که علاقمند به این طرح دلچسب هستید ، مژده قالیچه های با طرح برگ انجیری را داشته باشیم. بله طراحان و دیزاینر ها از فرش ها و قالیچه هایی به این سبک نیز غافل نشده اند. انواع طرح های مختلف با این تم برای قالیچه ها نیز پیش بینی شده است. شما می توانید مدل دلخواه خود را برای دنبال کردن این طرح خریداری کنید. چه ابعاد نرمال قالیچه های مستطیل شکل و یا چه طرح فانتزی قالیچه ها که مناسب اتاق کودکان نیز می باشد.

 چه طرح فانتزی قالیچه ها که مناسب اتاق کودکان نیز می باشد

مبلمان با طرح برگ انجیری

مبلمان با طرح برگ انجیری

در رابطه با مبلمان با این طرح پیشنهاد ما این است که این طرح محبوب را برای یک میل تک به کار ببرید. چرا که جذابیت این طرح در کنار مبلمان ساده بیشتر به نمایش گذاشته می شود. پارچه طرح برگ انجیری به عنوان پارچه مبلی برای مبلمان شما می تواند یک عنصر دکوراتیو تاکیدی برای دکوراسیون خانه شما را بازی کند.

این طرح محبوب را برای یک میل تک به کار ببریدپاف با طرح برگ انجیری

پاف با طرح برگ انجیری

اگر قصد دارید هزینه کمتری را نسبت به خرید یک مبل با طرح برگ انجیری را صرف کنید. پاف ها نیز می توانند به جای یک مبل تک گزینه خوبی برای ورود این طرح زیبا به خانه شما باشند.

پاف ها نیز می توانند به جای یک مبل تک گزینه خوبی باشند

نورپردازی با طرح برگ انجیری

لوستر طرح برگ انجیری

یک لوستر با الهام گرفتن از ایده طرح این برگ دلبر طراحی شده است.

آباژور طرح برگ انجیری

آباژور طرح برگ انجیری

آباژور ها نیز به عنوان یک وسیله دکوراتیو با طرح برگ انجیری می توانند هم نور منطقه ای مورد نیاز فضای شما را تامین کنند هم زیبایی این طرح را پس از روشن شدن لامپ بیشتر به نمایش بگذارند.

ظروف طرح برگ انجیری

ظروف طرح برگ انجیری

بشقاب طرح برگ انجیری

خوب تصور نکنید که ترند طرح برگ انجیری صرفا به وسایل دکوراسیون پذیرای و اتاق خواب ختم می شود. بله ، طراحان این طرح پرطرفدار را بر روی انواع وسایل و طروف آشپزخانه نیز ادامه دادند. بشقاب ها ، ماگ ها و ظروف گوناگون با این تم در فروشگاه ها وجود دارد که می تواند مهمان خانه شما باشند. و تا زمانی که می توانید از تماشای این طرح جذاب در جای جای خانه لذت ببرید.

انواع وسایل دکوراتیو مناسب ست کردن در دکوراسیون داخلی با تم برگ انجیری

انواع وسایل دکوراتیو مناسب ست کردن در دکوراسیون داخلی با تم برگ انجیریانواع وسایل دکوراتیو مناسب ست کردن در دکوراسیون داخلی با تم برگ انجیری

انواع وسایل دکوراتیو مناسب ست کردن در دکوراسیون داخلی با تم برگ انجیریانواع وسایل دکوراتیو مناسب ست کردن در دکوراسیون داخلی با تم برگ انجیری

انواع وسایل دکوراتیو مناسب ست کردن در دکوراسیون داخلی با تم برگ انجیری