دکوراسیون حمام رنگ سفید و مشکی

دکوراسیون حمام رنگ سفید و مشکی : ترکیب رنگ سفید و مشکی هیچگاه تکراری نمیشود ، چه برای خانه‌ای جدید و شیک و چه برای خانه‌ای ساده. این‌ها دو رنگی هستند که هیچ وقت برای زیبایی یک فضا با شکست مواجه نمیشوند. یکی از فضاهایی که این ترکیب رنگی متناسب و زیبا است سرویس حمام است که در این مطلب نمونه‌هایی از طراحی با این دو رنگ را در حمام میبینید که فضایی شیک ایجاد میکند و همواره روی مد است.

سنگ مرمر سیاه و سفید

در این حمام شیک با چشم‌انداز سنترال پارک از سنگ مرمر سفید برای کف و وان استفاده شده است و برای سینک از مرمر سیاه رنگ استفاده شده است.

در این اتاق آرایش از ازاره چوبی برای پوشش دیوارها و نقاشی روی دیوار سفید رنگ برای طراحی استفاده شده است.  سینک و وان به رنگ سفید و کانتر مرمر مشکی رنگ است.

وان مشکی کاشی سفید. برای این حمام مستر وان با بدنه و پایه‌های مشکی استفاده شده است. کفپوش کاشی‌های سفیدرنگ و دیوارها الوارهای چوبی سفید هستند. میز توالت چوبی و به رنگ تیره است.

راستیک و مونوکروم

در این خانه روستایی از سبک راسیتک برای طراحی استفاده شده است. وان و میز توالت همگی سفارشی ساخته شده اند. بدنه وان مشکی مات و میز توالت چوب تیره است با کانتر مرمر مشکی. برای سقف از الوارهای چوب به رنگ سفید براق استفاده شده است. در اکسسوری‌های دیگر مثل صندلی نیز رنگ مشکی به کار رفته است.

مشکی ، سفید و قرمز. میتوان یک رنگ دیگر به ترکیب این دو اضافه کرد. رنگ غالبی که در این حمام میبینید مشکی در پایه‌های میز و سفید در وان و چارچوب پنجره است. اما برای درب‌های با قاب مشکی رنگ قرمز انتخاب شده است تا رنگ نیز وارد ترکیب سیاه و سفید شود.

کاغذ دیواری

در این حمام طراح از کاغذدیواری تیره رنگ با طرح گیاهان و حیوانات استفاده کرده است. ازاره دیوار مرمر مشکی رنگ و درب سمت راست چوب است که با مشکی رنگ‌آمیزی شده است. در این حمام رنگ غالب مشکی است اما با اکسسوری‌های دیگر سعی شده رنگ‌های دیگر مثل سفید قاب آیینه و صندلی پارچه‌ای وارد فضا شود.

در دکوراسیون این حمام ، کفپوش از مرمر سفید رنگ است و قرنیز از رنگ مشکی استفاده شده است. رنگ مشکی در کفپوش نیز تنها با ایجاد یک قاب وارد شده است. به همین ترتیب در بدنه سفید وان نیز طرح نواری مشکی رنگ میبینیم. پارتیشن‌های داخلی شیشه‌ای و با چارچوب مشکی است.

دکوراسیون حمام رنگ سفید و مشکیطراحی این حمام با دو رنگ سفید و مشکی به این صورت است که کفپوش و دیوار‌ها و چارچوب پنجره به رنگ سفید و اکسسوری‌ها و مبلمان به رنگ مشکی هستند که در نهایت ترکیب جالب توجهی را ایجاد کرده‌اند.

حمام این منزل در نیویورک ، دارای وان ، سینک و دیوارهای سفید است و کفپوش و کمد و فرش به رنگ مشکی هستند. علاوه بر ترکیب رنگ سیاه و سفید در این طراحی به آثار هنری استفاده شده در این فضا دقت کنید، از تابلوهای نقاشی ، لوستر و چهارپایه و فرش برای هر چه زیباتر شدن طراحی کمک گرفته شده است.

با اینکه در اکثر موارد به طراحی سرویس بهداشتی و حمام بی توجهی میشود اما این دو فضایی هستند که زمان زیادی را در آن میگذرانید و باید طراحی خوب و کامل داشته باشند. اگر حمام بزرگی دارید آن را مثل یک اتاق کامل طراحی کنید. برای این حمام از مبلمان آنتیک استفاده شده است. دیوار و چارچوب سفید و ازاره چوب سفید رنگ است اما پارکت کف چوب مشکی و میز توالت هم چوبی تیره و آنتیک است. اکسسوری‌های دکورایتو را در اینجا هم مثل نمونه قبل مانند آن تابلو نقاشی و گلدان میبینید.

 

 

دکوراسیون حمام رنگ سفید و مشکی

تحریریه پویانو|نبیلو

منبع تصاویر: elledecor