دکوراسیون حمام به سبک خانه روستایی مدرن برای استفاده غنی از بافت ها و متریال ارگانیک 

دکوراسیون حمام به سبک خانه روستایی مدرن برای استفاده غنی از بافت ها و متریال ارگانیک 

دکوراسیون حمام به سبک خانه روستایی مدرن برای استفاده غنی از بافت ها و متریال ارگانیک : دکوراسیون حمام به سبک خانه روستایی ، زیبایی شناسی روستایی را ارائه می دهد. برای رسیدن به این ظاهر، تنها چیزی که نیاز دارید دکور مناسب حمام است. طراحی مدرن اصالت و سبکی را به فضای حمام می بخشد.

با توجه به مجله املاک و مستغلات، Realtor، طراحی حمام خانه مزرعه به این صورت است: «همه چیز در مورد لایه‌بندی بافت‌های مختلف و غیرمنتظره، مانند قرار دادن لوازم جانبی چوب تراشیده شده در برابر کاشی‌های سفید تمیز مترو یا استفاده از پارچ‌های شیر روستایی با پتینه‌های مختلف به عنوان میز کناری، این ترکیب از سبک بیش از حد قابل پیش بینی نمی شود و به جذابیت طراحی کمک می کند.

برای بازسازی بعدی خود، دکوراسیون مدرن حمام خانه مزرعه را در نظر بگیرید. نیازی نیست که به یک طراحی کامل متعهد شوید. از کوچک شروع کنید و وقتی آماده شدید بزرگ شوید.

دکوراسیون خانه به سبک کشاورزی چیست؟

دکور مدرن حمام خانه‌های کشاورزی روستایی عملکرد، جذابیت و سادگی را ارائه می‌دهد. در این مثال، روشویی تک سینک یک خانه مزرعه مدرن با این فضای کوچک مطابقت دارد.

چوب لکه دار و سینک سفید کنتراست و جذابیت را ارائه می دهد. یک زیرپایی چوبی لکه دار، صندلی اضافی را برای کودکان کوچک شما فراهم می کند.

فضای داخلی خانه‌های مزرعه تحت تأثیر معماری روستایی قرار گرفته است، اما از ویژگی‌های مدرن نیز برخوردار است.

زیبایی شناسی عملی – عملگرایی در مرکز حمام های خانه های مزرعه مدرن قرار دارد. در خانه های کشاورزی اصلی، مبلمان کمیاب بود. امروزه منطقی است که هر شیئی هدفی سودمند داشته باشد. برای مثال سینک برآمده فضای بیشتری را برای بزرگسالان فراهم می کند. برخلاف مبلمان سنتی با جزئیات تزئین شده، مبلمان خانه های مزرعه از نظر طراحی ساده هستند.

مبلمان بزرگ – در حالی که دکوراسیون خانه های مزرعه زیبایی مینیمالیستی را حفظ می کند، مبلمان خانه های مزرعه معمولاً در مقیاس بزرگتر هستند و بر راحتی و عملکرد بیش از هر چیز دیگری تمرکز می کنند. اگر در حال چیدمان یک اتاق نشیمن خانه مزرعه مدرن هستید، قطعات مبلمان را انتخاب کنید. مبلمان بزرگتر جذابیت بصری بیشتری را ارائه می دهد.

مواد طبیعی – بر خلاف احساس اصلی خانه های مزرعه، شما مجبور نیستید فقط از موادی که درست در خارج از خانه خود یافت می شوند استفاده کنید. از سوی دیگر، فضای داخلی خانه‌های مزرعه‌ای مدرن همچنان از مواد طبیعی مانند حصیری، سنگ یا چوب احیا شده استقبال می‌کند. برای بازسازی حال و هوای شیک خانه‌های مزرعه‌ای مدرن، از مواد براق کم و روکش‌های مات برای گرما و ظرافت استفاده کنید.


نقص را بپذیرید – خانه مزرعه مدرن جذابیت نقص را در بر می گیرد. در واقع، هنگام انتخاب مبلمان چوبی، گره‌ها و خراش‌ها، و همچنین روکش‌های مضطرب، می‌توانند به اصالت سبک اضافه کنند. یک روکش فلزی فرسوده را برای تزئینات فلزی در نظر بگیرید.

چگونه حمام ها را با دکور خانه های مزرعه تزئین کنیم ؟

به گفته موسسه طراحی خانه، «دکور مدرن حمام خانه های مزرعه تلفیقی از دو سبک متضاد است که به خوبی با هم کار می کنند. یکی خانه‌دار، گرم و جذاب است، در حالی که دیگری سرد و از نظر طراحی و سبک ساده است.»

چه لمس های روستایی، چه چوب های احیا شده یا تزئینات قدیمی، جزئیات در این رویکرد طراحی بسیار مهم هستند.

1. استفاده از چوب طبیعی

دکوراسیون چوبی در حال رنسانس است. اگر خواهان گرما و بافت در یک محیط سرد هستید، بلوط سفید یک انتخاب عالی برای روشویی است.

2. روشنایی حمام خانه مزرعه

نورپردازی دیوارکوب دکوراسیون حمام خانه مزرعه را بهبود می بخشد. گزینه دیگر فانوس های سفید رنگی است که دارای صفحات شیشه ای شفاف هستند و به عنوان وسایل مستقل روی پیشخوان حمام یا روشویی مرمری مناسب هستند.

3. سینک مزرعه

یکی از روش‌های القای طراحی ساده حمام با محیط خانه‌های مزرعه مدرن، جایگزینی روشویی معمولی سینک با یک لگن فلزی است.

4. خانه مزرعه حمام Shiplap

در صنعت طراحی، شما یا از کشتی های چوبی خوشتان می آید یا از آن متنفر هستید. هنگامی که با عناصر معاصر ترکیب می شود، دیوارهای shiplap بافتی به حمام خانه مزرعه مدرن می بخشد.

5. لوازم حمام خانه مزرعه

اشیاء یکی از ساده ترین راه ها برای گنجاندن سبک خانه های کشاورزی مدرن در خانه شما هستند. یک پارچ خیره کننده یا لهجه های قدیمی یک راه عالی و کم هزینه برای اضافه کردن رنگ های روستایی به حمام شما است. یا، چند ایده دیگر برای دکوراسیون دیوار خانه مزرعه اضافه کنید.

6. انبار حمام

ایجاد فضای ذخیره سازی حمام چالش های خاصی دارد. اگر می خواهید فضای بیشتری برای وسایل ضروری خود اضافه کنید، قفسه های شناور با چوب اصلاح شده را در نظر بگیرید. سیستم قفسه بندی فضای اضافی را برای امکانات رفاهی فراهم می کند و در عین حال زیبایی حمام خانه مزرعه ای مدرن را حفظ می کند.

اشتباهات آسان در تزئین دکوراسیون خانه های به سبک کشاورزی

در حالی که سبک خانه های مزرعه را می توان به عنوان خانه های  “راحت” و “سرد” توصیف کرد، ممکن است هنگام تلاش برای دستیابی به سبک دکور خانه دنج اشتباه کنید. بنابراین، بیایید به برخی از رایج ترین اشتباهاتی که مردم اغلب مرتکب می شوند نگاه کنیم.

تعویض مبلمان “فرسوده”

احساس خانه مزرعه مدرن تصویر ذهنی بسیار متمایزی را القا می کند. شما سفیدهای بکر و رنگ های خنثی آرام را به تصویر می کشید. با این حال، سبک واقعی خانه های مزرعه تماماً در مورد استقامت است.

جایگزینی قطعات در حالی که نشانه‌هایی از سایش را نشان می‌دهند یا خرید «مبلمان سریع» در سبک خانه‌های کشاورزی، ماهیت سبک را نادیده می‌گیرد. ترکیب و ترکیب قطعات قدیمی را در نظر بگیرید.

سبک های اضافی

از آنجایی که به نظر می رسد سبک خانه های مزرعه بسیار خنثی است، هنگام ترکیب انواع دکور به راحتی می توان افراط کرد. مردم اغلب دکوراسیون خانه های مزرعه را انتخاب می کنند زیرا ترکیب آن برای یک لمس شخصی و خانگی ساده است.

اگر سبک های متمایز زیادی را ترکیب کنید، ممکن است با مشکل مواجه شوید. در حالی که ترکیب ویژگی‌های خانه‌های مزرعه در یک خانه مدرن می‌تواند کارساز باشد، افزودن زیبایی‌شناسی دیگر می‌تواند منجر به یک فاجعه طراحی شود.

تعهد بیش از حد

شاید شما در یک مزرعه کار در یک خانه مزرعه واقعی زندگی می کنید. اگر اینطور باشد، بررسی سبک خانه های کشاورزی ممکن است هم عملی و هم شیک باشد. اگر در یک خانه مدرن زندگی می کنید و می خواهید یک خانه مزرعه داشته باشید، با احتیاط ادامه دهید.

سبک رسمی

با طراحی مدرن خانه‌های مزرعه، باور عمومی این است که ما آن را به دلیل نگهداری کم و طبیعت بدون عارضه آن می‌پرستیم. اتاق های غذاخوری که با این سبک مطابقت دارند بسیار راحت هستند.

ایده های ساده دکوراسیون حمام خانه های مزرعه برای سال 2022

با انتخاب تیم متخصصان طراحی داخلی پویانو ، فکر می کنیم از پیشنهادات دکوراسیون زیر برای حمام خانه مزرعه خود لذت خواهید برد.

پانل چوبی وان حمام

برای تغییر ظاهر و احساس یک اتاق فقط یک عنصر لازم است. در این مثال، حمام تغییر و دکور جدید روستایی-صنعتی را دریافت کرد. و تنها چیزی که لازم بود چند پانل چوبی برای پوشاندن یک دیوار بود.

روشنایی حمام خانه مزرعه

اگر نمی‌خواهید دیوارهایتان را عوض کنید یا مبلمان جدیدی بخرید، می‌توانید محیط را با دکوراسیون الهام گرفته از خانه‌های کشاورزی تغییر دهید. چیزهای کوچک و لوازم جانبی مانند وسایل روشنایی و شیرهای سینک بر فضای شما تأثیر می گذارد. وسایل حمام صنعتی مانند آنچه در این مثال آمده است را در نظر بگیرید.

آینه حمام خانه مزرعه


چیزهای کوچک اما مهم دیگری که می تواند به حمام شما کمک کند تا ایده های دکوری به سبک خانه مزرعه ای را که همیشه می خواستید داشته باشید، شامل آینه است که می تواند یک قاب چوبی ساده داشته باشد.

شاید از چوب بازیافتی برای شخصیت بیشتر ساخته شده باشد. برخی از قفسه های باز نیز می توانند حال و هوای حمام های خانه های مزرعه مدرن را تغییر دهند.

دستگاه پخش کننده کاغذ توالت قدیمی

همچنین می‌توانید لوازمی را اضافه کنید که حمام شما هرگز نداشته است، اما آن را راحت‌تر و دلپذیرتر می‌کند.

 

قفسه حمام خانه های کشاورزی روستایی

قفسه های باز برای حمام خانه های کشاورزی ایده آل هستند. قفسه بندی فضای ذخیره سازی و سبک را اضافه می کند. بعلاوه، تخته های چوبی فضا را کامل جلوه می دهند.

 

وسایل روشنایی فرفورژه

ایده های زیادی برای خانه های مزرعه حمام کوچک برای انتخاب وجود دارد. چراغ های فرفورژه زیبایی شناسی خانه مزرعه را به تصویر می کشد. وقتی نمی توانید تصمیم بگیرید که از کدام رنگ استفاده کنید، از یک حمام خانه مزرعه مدرن خاکستری استفاده کنید. و آینه گرد با قاب چوبی نیز طعم روستایی را ارائه می دهد.

 

به حداکثر رساندن فضا

در این مثال، دیوارها وان را قاب می گیرند. قفسه چوبی باز بالای وان حمام دسترسی آسان به وسایل روزمره شما را فراهم می کند. این فضا با چند لمس ساده به یک حمام خانه مزرعه مدرن تبدیل شد.

 

ظرف صابون مایع

دستگاه پخش صابون شیشه ای میسون DIY همچنین می تواند به حمام مدرن شما ظاهری جذاب الهام گرفته از خانه های مزرعه بدهد. این پروژه ساده است و تنها چیزی که نیاز دارید یک شیشه با درب، یک پمپ صابون اسپری رنگ لاک سفید، چسب و کاغذ سنباده است.

سوالات متداول

چه دکوراسیونی باید در حمام یک خانه کشاورزی داشته باشید؟

ابزارهای قدیمی مزرعه مانند چهارپایه شیردوشی چوبی، قیچی گوسفند چدنی، سم پاشی یا پوسته ذرت برای دکوراسیون حمام خانه های مزرعه ای ایده آل هستند.

از دیگر ابزارهای قرن نوزدهم می توان به قیچی هرس دست بلند، چاقوی ذرت، کاشت سیب زمینی اشاره کرد. اگر حمام شما به اندازه کافی بزرگ است، یک چرخ دستی عتیقه فرسوده یک نقطه کانونی خوب برای حمام خانه مزرعه خواهد بود.

چه رنگ‌هایی با دکوراسیون خانه‌های کشاورزی بهتر می‌شوند؟

برای دکوراسیون خانه های مزرعه، رنگ هایی مانند قهوه ای، قهوه ای مایل به زرد، بژ و سفید کرمی محبوب هستند. اگر به رنگ های برجسته نیاز دارید، سبز، زرد و آبی روشن بهترین گزینه های شما خواهند بود.

چگونه یک اتاق به رنگ کرم در مزرعه بسازید؟

قطعات مبلمان تغییر کاربری داده شده حال و هوای خانه های مزرعه را به تصویر می کشند. پالت های چوبی و بشکه های قدیمی بیشتر از دکور لوازم التحریر ارائه می دهند. اقلام قدیمی با طعم مزرعه، اتاق کرم صورتیخانه مزرعه شما را بهبود می بخشد. برای زیبایی روستایی، سیم مرغداری قدیمی را دور پایه سینک خود بپیچید.

دکوراسیون حمام خانه مزرعه ساحلی چیست؟

اقلام دکوری که ساحل روستایی و فضای دریایی را ارائه می دهند در این دسته طراحی قرار می گیرند. چوب‌های دریفت‌شده با تغییر کاربری، کوزه‌های عتیقه پر از صدف‌های دریایی، و فانوس‌های زنگ‌زده، قطعه‌های برجسته‌ای شیک را ایجاد می‌کنند. به عنوان نقطه کانونی، یک کلاه چوبی عتیقه می تواند قاب آینه روشویی به سبک خانه های ساحلی ایده آل باشد.

دکوراسیون خانه مزرعه فرانسوی چیست؟

رنگارنگ و آراسته را با زنگ زدگی روستایی ترکیب کنید تا حال و هوای خانه‌های کشاورزی فرانسوی را به دست آورید. رنگ‌های پشتی سفید، چوب‌های مضطرب و لوسترهای قدیمی، حال و هوای فرانسوی روستایی را ایجاد می‌کنند.

نتیجه گیری مطلب دکور حمام خانه مزرعه

ما در عصری زندگی می کنیم که تزئینات حمام خانه های مزرعه با شگفتی ها پر شده است. همانطور که قبلا مشاهده کردید. حمام های مدرن روستایی به دلایلی محبوب هستند. دستیابی به سبک آسان است. فرقی نمی‌کند که ایده‌های حمام خانه‌های کشاورزی کوچک را اجرا می‌کنید یا با یک فضای بزرگ کار می‌کنید، چیزی برای همه وجود دارد.

دکوراسیون حمام خانه مزرعه ای DIY مسیر طراحی دیگری است که می توانید طی کنید. کمبود حمام های روستایی و ایده های تزئینی وجود ندارد، اما انتخاب بهترین سبک نیاز به زمان و صبر دارد.

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو