دکوراسیونی شیک برای دفتر کار با الهام از برند کیت اسپید نیویورک

دکوراسیونی شیک برای دفتر کار با الهام از برند کیت اسپید نیویورک

دکوراسیونی شیک برای دفتر کار ؛ هرچقدر هم که عاشق کارتان باشید، در یک محیط خسته‌کننده و به هم ریخته بازدهی بالایی نخواهید داشت و مدام دوست دارید محیط کار خود را ترک کنید. اگر به دنبال ایجاد فضایی جذاب و خیره‌کننده برای محیط کار خود هستید، از این دواده دکور اتاق کار که با بهره‌گیری از اکسسوری‌ها و الهام از طراحی برند کیت اسپید نیویورک طراحی شده‌اند الهام بگیرید و محیط کاری حرفه‌ای، پر انرژی و شیک برای خود بسازید.

میز کاری به درخشانی طلا

داشتن یک میز کار با جزییاتی طلایی به شما احساسی از فضایی لوکس و جذاب می‌دهد، فضایی که می‌توانید تا پایان کار خود در آن بمانید. همراه کردن جزییات طلایی دیگر با میز کار، به لوکس و شیک بودن فضای کار شما اضافه خواهد کرد.

کفپوش را به نقطه کانونی محیط کار خود تبدیل کنید

اگر امکان تعویض یا تغییر مبلمان و وسایل اتاق کار خود را ندارید، یک ایده عالی و تاثیر گذار برای شما، تغییر کفپوش است. یک فرش مدرن و راه راه می‌تواند برای شما مناسب باشد. با این تغییر به ظاهر کم، حال و هوای محیط کار شما به کلی عوض خواهد شد و فضایی پر از انرژی و هیجان خواهید داشت.

طرح‌های گل دار تاثیر گذار

دکوراسیونی شیک برای دفتر کاروجود کمی طرح گل دار در هر فضایی بسیار تاثیرگذار است و حس تازه‌ای به آن فضا می‌دهد. یکی از دیوارهای اتاق کار خود را با کاغذ دیواری گل دار بپوشانید و اگر امکانش را ندارید طرحی را به صورت موقتی روی قسمتی از دیوار اتاق کار خود بچسبانید. اگر طرفدار طرح‌ها و دکوراسیون گل دار باشید با این کار فضای کار دلخواه خود را خواهید داشت.

اتاق کار زنانه

اگر می‌خواهید اتاق کاری داشته باشید که در نگاه اول مشخص شود که اتاق کار یک خانم است، به تغییرات زیادی احتیاج ندارید. با اضافه کردن خز به عنوان قالیچه و روی صندلی، و پرده و اکسسوری‌های صورتی رنگ، به سادگی و زیبایی این کار را انجام دهید.

رنگ‌های شاد را به اتاق کار خود بیاورید

استفاده از رنگ‌های شاد و پر رنگ نشانه جسارت و اعتماد به نفس است، با استفاده از این رنگ‌ها در دفتر کار خود، جسارت و اعتماد به نفس خود را بیشتر نشان دهید. یک صندلی زرد به تنهایی می‌تواند به نقطه کانونی اتاق کار شما بدل شود، با این وجود اضافه کردن رنگ سرخابی و تنالیته‌های آن، جذابیت اتاق کار پر از رنگ شما را تکمیل می‌کند.

با جزییات هارمونی ایجاد کنید

اگر وسایل اتاق کار خود را تازه عوض کرده‌اید یا به هر دلیلی امکان تغییر آنها را ندارید، با استفاده از جزییات یکسان، هارمونی را به اتاق کار خود هدیه دهید. یک کوسن با طرح خال خالی و تکرار این طرح در تابلو و بخش‌های دیگر اتاق کار، می‌تواند یک تغییر ساده و کم هزینه اما تاثیرگذار باشد.

میز کار طرح دار

صحبت از تکرار طرح در اتاق کار شد. شما می‌توانید این ایده را در سطح وسیع‌تری از اتاق خود پیاده کنید. میز کار شما فضایی است که بیشترین وقت خود را پشت آن می‌گذرانید. پس چرا با مقداری کاغذ دیواری یا رول‌های طرح دار از جنس دیگر، برای مدتی صفحه میز خود را تغییر ندهید؟ اگر نگران خراب شدن طرحی هستنید که روی صفحه میز می‌کشید، یک شیشه روی صفحه میزتان قرار دهید. با این کار دیگر نگران تمیز کردن میز نخواهید بود.

با جزییات رنگ را به دفتر کار خود بیاورید

اکسسوری‌ها و وسایل جانبی اتاق کار خود را از رنگ‌هایی زنده و شاد انتخاب کنید. این ایده برای کسانی که تمایلی به استفاده زیاد از رنگ‌ها در محل کار خود ندارند یا به هر دلیلی امکان این کار را ندارند بسیار مناسب است. گلدان، سطل زباله، فایل‌های نگه‌داری اوراق، جامدادی و … گزینه‌های مناسبی برای شروع هستند.

از طبقه‌ها برای تکمیل دکوراسیون اتاق کار خود استفاده کنید

طبقه‌ها و شلف ها تنها فضایی برای نگه‌داری کاغذها و وسایل کار شما نیستند، و شما می‌توانید از آنها برای زیباتر کردن دکوراسیون اتاق کار خود کمک بگیرید. چند تابلوی کوچک و با هارمونی، یک گلدان با گل تازه و چیدمان زیبا و مرتب به شما برای این کار کمک خواهد کرد.

گالری دیواری بسازید

هرچند عده‌ای بر این باورند دیوار رو به روی میز کار شما باید تا حد امکان خالی باشد تا تمرکز شما را بر هم نزند، اما گروه دیگری معتقدند وجود تصاویر زیبا و جملات انگیزه‌دهنده در اطراف میز کار، می‌تواند انرژی‌بخش و کمک کننده باشد. اگر شما هم جزو دسته دوم هستید، دست به کار شوید و یک گالری دیواری شیک برای اتاق کار خود بسازید. پیشنهاد می‌کنیم یکی دو رنگ ثابت برای قاب تصاویر در نظر بگیرید تا هماهنگی و هارمونی تابلوها با ابعاد و رنگ‌های مختلف به کمک آنها حفظ شود

یک ترکیب رنگی وسوسه‌کننده

سیاه و سفید در ترکیب با کمی صورتی، یک ترکیب رویایی و مینیمال به سبک کیت اسپید است. اگر طرفدار این مدل از دکوراسیون هستید، با اضافه کردن کمی صورتی به اتاقی سیاه و سفید، به این ترکیب زیبا دست پیدا کنید. اگر می‌خواهید اتاق کار شما کمی حس و حال لوکس داشته باشد، مقداری طلایی به فضا اضافه کنید.

به سلیقه خودتان ترکیب کنید

علارغم تمام این نکات، پیش از هر چیز به سلیقه و نظر شخصی خود توجه کنید و با ترکیب این ایده‌ها با سبک شخصی خود، فضایی متفاوت برای اتاق کار خود ایجاد کنید. دکوراسیونی که هر روز صبح مشتاقانه شما را به میز کارتان بکشاند.

 

 

دکوراسیونی شیک برای دفتر کار

تحریریه پویانو: خانی

برگرفته از: brit