دکوراسیونی با رنگ های سیاه و سفید !

دکوراسیونی با رنگ های سیاه و سفید

دکوراسیونی با رنگ های سیاه و سفید !

دکوراسیونی با رنگ های سیاه و سفید : اگر در دکوراسیون داخلی به دنبال سبکی هستید که همیشگی باشد و با مد تغییر نکند، ترکیب رنگ های سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی می تواند به شما کمک کند. این ترکیب رنگی دارای زیبایی و ظرافتی است که هیچ گاه تغییر نمی کند. در تمام نقاط خانه مانند سالن پذیرایی، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، اتاق کار و حتی اتاق خواب خود نیز می توانید از هماهنگی بی نظیر رنگ های متضادی همچون سیاه و سفید بهره ببرید. اما به این موضوع توجه داشته باشید که زمانی که می خواهید از این ترکیب رنگی در خانه استفاده کنید باید بعضی نکات را در نظر داشته باشید. برای این که بدانید این نکات چه هستند با پویانو همراه باشید:

دکوراسیون داخلی سیاه و سفید

  • با وجود این که رنگ های سیاه و سفید با یکدیگر بسیار هماهنگ هستند، اما می توانند در فضای گرم خانه تاثیر منفی ایجاد کنند. برای این که این تاثیر منفی را از بین ببرید از رنگ طوسی در کنار این دو رنگ به عنوان راه حل استفاده کنید. با استفاده از رنگ طوسی بر روی کوسن ها و یا مبلمان می توانید از شدت رنگ های سیاه و سفید کم کرده و گرمای محیط را حفظ کنید.

دکوراسیون داخلی سیاه و سفید

  • در ترکیب رنگ های سیاه و سفید، با استفاده بیشتر از رنگ سفید و غالب قرار دادن این رنگ می توانید کار خود را آسان تر کنید. هم چنین با استفاده از اکسسوار های سیاه رنگ نیز می توانید فضای مینیمالیستی رنگ سفید را کاهش داده و کمی حرکت در فضا ایجاد کنید. استفاده از قاب عکس های سیاه رنگ، تابلو های سیاه و سفید، میز و سایر لوازم دکوری سیاه رنگ باعث ایجاد تحرک در فضا می شوند.

ترکیب رنگ های سیاه و سفید

  • یکی از زیباترین رنگ ها در کنار ترکیب رنگی سیاه و سفید، رنگ طلایی است. اگر می خواهید فضای کلاسیکی که ترکیب رنگ های سیاه و سفید ایجاد می کنند را از بین ببرید، از رنگ طلایی و اکسسوار های طلایی رنگ در کنار این دو رنگ استفاده کنید. رنگ طلایی ظاهری زیباتر در دکوراسیون سیاه و سفید ایجاد کرده و گرمای فضا را نیز حفظ می کند.

رنگ ها در کنار ترکیب رنگی سیاه و سفید، رنگ طلایی است

  • در کنار دکوراسیون سیاه و سفید، استفاده از رنگ و اشیاء برگرفته شده از طبیعت، ظاهری زیبا ایجاد می کند. برای مثال استفاده از لوازم دکوری چوبی و حصیری سرمای رنگ های سیاه و سفید را خنثی می کنند. در کنار رنگ های سیاه و سفید از میز عسلی حصیری و یا میز جلو مبلی چوبی استفاده کنید و از نتیجه به دست آمده لذت ببرید.

رنگ های سیاه و سفید از میز عسلی حصیری و یا میز جلو مبلی چوبی

قبل از این که از رنگ های سیاه و سفید در دکوراسیون استفاده کنید، می توانید به مدل های متنوعی که در مجله های دکوراسیون داخلی و اینترنت در دسترس شما هستند نگاهی بیندازید تا ذهن شما برای اجرای چنین دکوراسیونی باز تر شود. مطمئن باشید که ایده های زیبایی به ذهن شما وارد خواهند شد که می توانید آن ها را در دکوراسیون داخلی خانه خود به اجرا بگذارید.

 

 

 

 

دکوراسیونی با رنگ های سیاه و سفید

تحریریه پویانو