طراحی داخلی دفتر کار Mindvalley Headquarters / معماری IDEAWORKSHOP

طراحی داخلی دفتر کار Mindvalley Headquarters / معماری IDEAWORKSHOP

دفتر کار Mindvalley Headquarters : “ما 70 درصد از زمان بیداری خود را در محل کار صرف می کنیم، و امروزه کار از ما انرژی می گیرد. کار ما را سن می سازد، ما را دچار استرس می کند. چطور می شود اگر به جای این ها باعث بهبودی و جوان سازی شود و در واقع باعث شود شما جوان تر و سالم تر به نظر برسید؟ “. این هدف دفتر کار Mindvalley جهت ایجاد یک محیط کاری سالم و کاربر محور است.

طراحی داخلی دفتر کار Mindvalley Headquarters / معماری IDEAWORKSHOP

با الهام از فضای بازی در محیط باز و طراحی کلیسای Sagrada Familia که کار Gaudi است

با الهام از فضای بازی در محیط باز و طراحی کلیسای Sagrada Familia که کار Gaudi است، دفتر کار جدید و خلاقانه Mindvalley  در کوالالامپور، یک فضای کاری چند سطحی است که با نور پلی کروماتیک که در طول روز تغییر می کند، روشن می شود. دفتر کار Mindvalley Headquarters که با همکاری IDEAWORKSHOPطراحی شده، کل فرایند با تفکر مجدد درباره کانسپت و عملکردهای یک دفتر و به طور کلی بهینه سازی طرح ها، مواد و فضاهای برای عملکرد انسان آغاز شد.

ک فضای کاری چند سطحی است که با نور پلی کروماتیک که در طول روز تغییر می کند

طراحی دفتر کار Mindvalley Headquarters که به معبد نور معروف است، یک تمرین معماری بر روی Pleochroism می باشد که یک پدیده نوری است که در آن رنگ یک ماده وقتی که در زاویه های مختلف مشاهده می شود، تغییر می کند و از طرفی علاوه بر بهره وری با تجربه کاربر در ارتباط است. استفاده از فیلم دو رنگ نما در طول فضا و ساختار چند سطحی فولاد و شیشه، یک بیان مدرن از شیشه های رنگارنگ Sagrada Familia  در کنار فضای بازی در محیط باز است.

طراحی این دفتر کار که به معبد نور معروف است، یک تمرین معماری بر روی Pleochroism می باشد

پلان مبلمان طبقه همکف

استفاده خلاثانه از پارتیشن های سفاف رنگی

اجزای ساده اما نوآورانه ای را برای مقابله با شیوه زندگی بی حرکت،

این پروژه علا.ه بر بخش تفریحی فضای بازی، اجزای ساده اما نوآورانه ای را برای مقابله با شیوه زندگی بی حرکت، از جمله میزهای ایستاده و کابین های خالی نشان می دهد. به عنوان یک محل کار که به راحتی و سلامت کاربر اهمیت می دهد، اتاق های هیپنوتراپی و امکاناتی برای استراحت نیز وجود دارد.

فضای آرام و متناسب با نیازهای کاربر، که با دیوارهای سبز و نور طبیعی نور خورشید همراه است

فضای آرام و متناسب با نیازهای کاربر، که با دیوارهای سبز و نور طبیعی نور خورشید همراه است، محیط این دفتر نشان می دهد که چگونه معماری دینامیک تعامل انسان را با محیط اطراف خود را به وجود می آورد.

معماری دینامیک تعامل انسان را با محیط اطراف خود را به وجود می آورد.

تناسبات انسانی ارگونومیک در طراحی

محل کار فرصت هایی را برای الهام، تمرکز شخصی، همکاری و تعامل اجتماعی ایجاد می کند.

با فراهم سازی امکانات برای حدود 80 طراح، فیلمساز، رسانه های اجتماعی و متخصصان بازاریابی، این محل کار فرصت هایی را برای الهام، تمرکز شخصی، همکاری و تعامل اجتماعی ایجاد می کند. این پروژه یک مدل معاصر برای فضاهای کاری خلاقانه است که قدرت تبدیل فضاهای کاری و شیوه زندگی در آینده به سلامت فردی و جمعی را دارد.

فضاهای کاری خلاقانه است که قدرت تبدیل فضاهای کاری و شیوه زندگی در آینده به سلامت فردی و جمعی را دارد.

 

 

 

 

 

منبع: Archdaily