راهنمای خرید کاغذ دیواری سه بعدی

راهنمای خرید کاغذ دیواری سه بعدی

راهنمای خرید کاغذ دیواری سه بعدی

آیا شما هم به استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در دکوارسیون منزل خود علاقه مند هستید؟ انتخاب جالبی کرده اید! کاغذ دیواری سه بعدی، گزینه بسیار خاصی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی است. به همین خاطر، پویانو در این مطلب قصد دارد شما را برای خرید این مدل کاغذ دیواری و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی آشنا کند. اگر دوست دارید درباره این نوع کاغذ دیواری بیش تر بدانید، همراه ما باشید.

سال هاست که کاغذ دیواری ها در انواع مدل ها مهمان خانه ما بوده اند. از سبک های ساده گرفته تا مدل های پیچیده و حتی عجیب که با کیفیت طراحی، تولید وچاپ خود ما را شگفت زده می کنند. ما از کاغذ دیواری برای تزیین دیوارهای منزل خود استفاده می کنیم و با کمک آن به فضای زندگی خود روح و زیبایی می بخشیم.

کاغذ دیواری ها دارای مدل های متنوعی هستند و هر یک از آن ها برای یک موقعیت و فضای خاص کارایی دارند. در طی سال های گذشته، طراحان داخلی به متدهای جذاب و جدیدی در به کارگیری کاغذ دیواری دست پیداه کرده اند که سبب شده استفاده از آن ها جذابیت بیش تری نسبت به قبل پیدا کند. راحتی به کار بردن طرح ها و مدل های متنوع در کنار نصب بی دردسر و با سرعت زیاد، انواع نمونه های کاغذ دیواری و خصوصا مدل های سه بعدی را به یکی از نخستین انتخاب ها در زمان تغییر دکوراسیون هر خانه ای بدل کرده است.

سال هاست که کاغذ دیواری ها در انواع مدل ها مهمان خانه ما بوده اند.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ دیواری سه بعدی ، جدیدترین و شاید جذاب ترین نمونه از انواع مدل های کاغذ دیواری می باشد. پیشرفت اخیر تکنولوژی های طراحی و چاپ در همه حیطه ها از جمله طراحی داخلی، تحولاتی چشمگیر را سبب شده است. محصولات و المان های دکوراتیو جدید از خصوصیاتی برخوردار هستند که بیش تر آن ها تا چندین سال قبل، امکان پذیر نبوده اند. همین به کارگیری تکنولوژی های جدید و ارتقای سطح کیفی طراحی و چاپ، سبب خلق کاغذ دیواری سه بعدی شده که یک انتخاب شگفت انگیز برای اضافه کردن جذابیت بصری به فضاست. کاغذ دیواری سه بعدی در عین این که جذابیت خاصی به فضا می دهد، می تواند عمق کاذب نیز ایجاد کند.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی با روش نصب آسان و جلوه بصری زیبا را می توان در کوتاه ترین زمان ممکن در هر محیطی به کار برد و به کمک آن ها تحولی قابل توجه ایجاد نمود. همین امر سبب شده است که بتوان از انواع مدل های کاغذ دیواری در همه قسمت های منزل استفاده نمود. چه اهل طبیعت باشید یا طرح های هندسی و امروزی را ترجیح دهید، می توانید با توجه به تنوع بی نظیر کاغذ دیواری های سع بعدی، طرح و رنگی که دوستش دارید را پیدا کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

مزایا و خصوصیات کاغذ دیواری سه بعدی در مقایسه با دیگر انواع

طراحی داخلی منزل با کمک انواع مدل های کاغذ دیواری سه بعدی از مزایای گوناگونی برخوردار است که در ادامه این مطلب، برخی از مهم ترین آن ها را شرح خواهیم داد. همین مزایا هستند که سبب محبوبیت استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در تزیین دیوارهای داخلی منازل ما شده اند. با بعضی از مهم ترین مزایای کاغذ دیواری های سه بعدی آشنا شوید:

مزایا و خصوصیات کاغذ دیواری سه بعدی در مقایسه با دیگر انواع

قیمت کم تر نسبت به دیوارپوش

کاغذ دیواری در مقایسه با بسیاری از دیوارپوش ها قیمت اجرای نهایی پایین تری دارند. کاغذ دیواری را می توان به سادگی بر روی هر سطحی نصب کرد و به طور معمول برای اجرای آن به زیرسازی خاصی نیاز نیست، مگر این که سطح دیوار، خیلی ناهموار باشد. در ضمن با توجه به این که در بسیاری از انواع طراحی داخلی، فقط یک یا دو دیوار با کاغذ دیواری تزیین می شود، با پایین در نظر گرفتن سطح پوشش، هزینه نهایی اجرا نیز کاهش پیدا می کند. در عین حال، همان یک دیوار که با کاغذ دیواری پوشانده اید، بار دکوراتیو کل فضای مورد نظر شما را بر دوش می کشد و موفق نیز عمل می کند.

قیمت کم تر نسبت به دیوارپوش

جذابیت و شگفت انگیزی طرح ها

تولید کاغذ دیواری سه بعدی را می توان یک تحول بزرگ در زمینه ارائه انواع مدل های کاغذ دیواری دانست. اگر نگاهی به عکس های همین مطلب بیندازید، می توانید منظور ما را بهتر بفهمید. در واقع، بیش تر طرح های کاغذ دیواری سه بعدی، جذابیت و شگفت انگیزی خاصی دارند و می توانند شما و مهمانانتان را حیرت زده نمایند.

جذابیت و شگفت انگیزی طرح ها

تنوع بی نظیر و ظاهر مدرن

کاغذ دیواری سه بعدی در میان انواع نمونه های کاغذ دیواری، به روزترین و جدیدترین نمونه است و یک متد مدرن برای تزیین دیوارها می باشد. تنوع بی نظیر طرح و رنگ این کاغذ دیواری ها باعث می شود شما گزینه های بیشماری برای انتخاب در اختیار داشته باشید.

کاغذ دیواری سه بعدی در میان انواع نمونه های کاغذ دیواری، به روزترین و جدیدترین نمونه است

اجرا و نصب آسان

اجرا و نصب همه دیوارپوش ها نیازمند زیرسازی است و زیرسازی نیز دقت و زمان زیادی می خواهد. مسلما زیرسازی دیوارها برای اجرای دیوارپوش، سبب آسیب دیدن آن ها نیز می شود. کاغذ دیواری از گذشته تا کنون به خاطر نصب بی دردسر و سریع خود محبوبیت زیادی داشته است. شما با انتخاب کاغذ دیواری می توانید یک دیوار چند ده متری را در مدت زمانی کم تر از یک ساعت پوشش دهید.

اجرا و نصب همه دیوارپوش ها نیازمند زیرسازی است

بهره مندی از کاغذ دیواری دارای قابلیت شستشو

تقریبا این روزها همه مدل های کاغذ دیواری از قابلیت شستشو بهره مند هستند. این موضوع درباره انواع سه بعدی نیز صدق می کند. بنابراین، شما می توانید با خرید این کاغذ دیواری ها خیال خود را از بابت پاکیزه نگه داشتن آن ها راحت کنید، زیرا همیشه به کمک یک گردگیری ساده قادر خواهید بود جلوه و زیبایی روز اول آن ها را دوباره احیا کنید.

بهره مندی از کاغذ دیواری دارای قابلیت شستشو

کاغـذ دیـواری سه بعدی و پوستر برای چه فضاهایی مناسب است؟

کاغذ دیواری سه بعدی را می توان در دکوراسیون داخلی همه فضاهای عمومی و خصوصی به کار برد. به غیر از فضاهای آپارتمانی، سالن های پذیرایی و لابی ساختمان های دولتی و خصوصی را نیز می توان با کمک یک نمونه جذاب کاغذ دیواری سه بعدی به فضاهای جذاب تری تبدیل کرد. با استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی می توان حسی در فضا ایجاد کرد که واقعا قابل تحسین است.

در رابطه با دکوراسیون منزل هم انواع نمونه های کاغذ دیواری به شکلی هستند که تقریبا می توان از آن ها برای تزیین دیوارهای هر فضایی کمک گرفت. انواع کاغذ دیواری سه بعدی نیز برای تزیین دیوارهای منزل شما مناسب هستند؛ از آشپزخانه گرفته تا نشیمن، فضای غذاخوری و اتاق خواب های والدین و فرزندان.

کاغـذ دیـواری سه بعدی برای چه فضاهایی مناسب است؟

سالن های پذیرائی و کافی شاپ ها

از کاغذ دیواری های سه بعدی می توان برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی سالن های پذیرایی و کافی شاپ ها نیز استفاده کرد. شما می توانید یکی از جبهه های فضای مورد نظر را به این مدل کاغذ دیواری اختصاص دهید. همین که یکی از دیوارها را به این شکل تزیین کنید، همه فضا را تحت تاثیر قرار می دهید.

سالن های پذیرائی و کافی شاپ ها

سالن نشیمن و غذاخوری منزل

یکی از کاربردهای ویژه کاغذ دیواری سه بعدی، تزیین سالن نشیمن منازل است. البته این مدل کاغذ دیواری در سالن پذیرایی نیز قابل استفاده است. اختصاص دادن یک دیوار به تزیین با کمک کاغذ دیواری سه بعدی سبب شکسته شدن فضا می شود و همین موضوع به ایجاد تفاوت در طراحی داخلی منزل شما کمک خواهد کرد. شما می توانید در غذاخوری منزل خود نیز یک یا دو مورد از دیوارها را با کمک کاغذ دیواری سه بعدی تزیین کنید و به فضا عمق دهید.

یکی از کاربردهای ویژه کاغذ دیواری سه بعدی، تزیین سالن نشیمن منازل است.

اتاق خواب

مدل هایی از کاغذ دیواری سه بعدی موجود است که می توانند برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب مناسب باشند. بهتر است طرح های آرامش بخش را برای اتاق خواب انتخاب کنید، زیرا فضای خواب باید به شما حس آرامش دهد و برای استراحت مناسب باشد. در رابطه با اتاق خواب کودکان نیز گزینه های متنوعی در میان کاغذ دیواری های سه بعدی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید.

در ادامه از تصاویر زیبای کاغذ دیواری های سه بعدی دیدن کنید.

کاغذدیواری سه بعدی طرح سنگ

کاغذدیواری سه بعدی عمق دار

پوستر دیوای سه بعدی کلاسیک

پوستر دیواری سه بعدی راه راه

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی

کاغذدیواری سه بعدی

کاغذ دیواری پرسپکتیو

کاغذ دیواری سه بعدی مدرن

کاغذ دیواری سه بعدی مدرن

کاغذ دیواری سه بعدی مدرن

کاغذدیواری سه بعدی

 

 

 

 

معماری و دوراسیون داخلی پویانو / اکبری