حراج کاغذ دیواری شهرک راه آهن منطقه 22؛ محبوب ترین ترندهای سال 2020 را بشناسید!

حراج کاغذ دیواری شهرک راه آهن منطقه 22؛ محبوب ترین ترندهای سال 2020 را بشناسید!

حراج کاغذ دیواری شهرک راه آهن : چیزی تا شروع سا 2020 نمانده و ترندهای جدید کاغذ دیواری نیز مانند دیگر ترندهای دکوراسیون داخلی اینجا هستند تا شما را شگفت زده کنند. الآن بهترین فرصت است برای این که خودتان را برای آشنایی با ترندهای سال نو میلادی آماده کنید و به استقبال جدیدترین تغییرات بروید! درباره انتخاب هم نگران نباشید. پویانو در این مطلب به شما خواهد گفت که یک انتخاب ایده آل چه خصوصیاتی دارد. اگر می خواهید با ویژگی های این انتخاب ایده آل آشنا شوید و جدیدترین ترندهای سال نو را ببینید، همراه ما باشید.

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مناسب

  • تاثیر سبک دکوراسیون خانه در انتخاب کاغذ دیواری بسیار مهم است. شما باید جهت انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای خانه خود، ابتدا رنگ های موجود در بخش های مختلف منزل را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر می خواهید طرح و رنگ کاغذ دیواری سان پذیرایی را انتخاب کنید، مبلمان و نوع کفپوش آن را در نظر بگیرید و با توجه به آن ها تصمیم گیری کنید. فراموش نکنید که اگر کاغذ دیواری منزل شما با سبک دکوراسیونی که دارد، در هماهنگی نباشد، زیبایی و جلوه خانه تان از بین خواهد رفت. بنابراین در زمان خرید، تنها به گزینه هایی فکر کنید که در تطابق با سبک دکوراسیون منزلتان هستند.

  • اگر منزلتان کم نور است، به هیچ وجه سمت کاغذ دیواری های تیره با طرح های شلوغ نروید. اگر به این گونه طرح ها علاقه مند هستید، بهتر است تنها بخش کوچکی از منزلتان را به آن ها اختصاص دهید، نه کل خانه را. به عنوان مثال می توانید کاغذ دیواری دلخواه را برای پوشاندن یک یا دو دیوار از بخش های مختلف خانه به کار ببرید. با این کار، جلوه آن کاغذ دیواری نیز بیش تر خواهد شد.

  • مساحت خانه نیز از مواردی است که در انتخاب کاغذ دیواری مناسب تاثیر دارد. در منازلی که متراژشان کم است، نباید کاغذ دیواری های دارای رنگ تیره به کار برد. معمولا برای این گونه خانه ها کاغذ دیواری های روشن تر که دارای بافت ریز یا ساده هستند، گزینه های مناسب تری می باشند. این کاغذ دیواری ها سبب بزرگ تر به نظر رسیدن خانه می شوند.

  • اگر خانه شما سقف کوتاهی دارد یا به عبارت دیگر، فاصله سقف آن تا کف خیلی کم است، بهتر است از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که دارای طرح های راه راه عمودی و باریک می باشند. این کاغذ دیواری ها به خاطر خطای دید باعث می شوند سقف منزل شما بلندتر جلوه کند. در مقابل، اگر دیوارهای منزل شما خیلی بلند هستند یا عرضشان کم است، می توانید از کاغذ دیواری های راه راه با خطوط افقی استفاده کنید. این کاغذ دیواری ها سبب عریض و کوتاه دیده شدن دیوارها می شوند و عیب آن ها را تا حد زیادی از چشم می پوشانند.

  • هرگز خودتان را ملزم به استفاده از یک نوع پوشش برای دیوارها نکنید. اگر هزینه خرید و نصب کاغذ دیواری برای شما سنگین است یا حتی دوست ندارید همه خانه را کاغذ دیواری کنید، هیچ ایرادی ندارد گزینه رنگ را نیز در نظر داشته باشید. شما می توانید با ترکیب کاغذ دیواری و رنگ، جلوه بسیار خاصی به دکوراسیون داخلی منزلتان ببخشید. کافی است رنگ ها را متناسب انتخاب کنید و کمی سلیقه به خرج دهید.

  • در حین این که گزینه های مد روز را به دنبال پیدا کردن مورد دلخواه خود بررسی می کنید، سبک و رنگ وسایل و مبلمان خانه خود را نیز در نظر داشته باشید. برای مثال، اگر مایل هستید یک کاغذ دیواری ایرانی یا خارجی خریداری کنید که ترند شده است، طرح و رنگی را انتخاب کنید که با وسایل منزلتان در هماهنگی باشد تا بعدا به خاطر تصمیم گرفته شده پشیمان نشوید. این را در نظر داشته باشید که طرح های مد روز معمولا خیلی زود از مد می افتند و اگر در انتخابشان دقت لازم اعمال نشود، ممکن است بعدا دل شما را بزنند.

  • اگر دوست دارید، می توانید از کاغذ دیواری های سه بعدی که جزو جدیدترین گزینه ها نیز هستند، استفاده کنید. این کاغذ دیواری های جذاب به خاطر خطای دیدی که ایجاد می کنند، باعث می شوند در فضایی کاملا متفاوت قرار بگیرید. کاغذ دیواری های سه بعدی قادرند ابعاد فضا را نیز تغییر دهند و شما را به یک دنیای دیگر ببرند، با این که در واقع همان جا هستید. کاغذ دیواری های سه بعدی، در واقعیت دو بعدی هستند، اما با فضای غیر واقعی و جذابی که در محیط زندگی شما ایجاد می کنند، باعث می شوند یک تصویر زنده و خارق العاده ببینید. توصیه ما این است که این کاغذ دیواری ها را تنها روی یکی از دیوارهای فضای مورد نظر اجرا کنید، زیرا زیبایی آن ها به همین تک اجرا شدنشان است.

  • سعی کنید در انتخاب کاغذ دیواری نشیمن و پذیرایی منزل خود دقت بیش تری اعمال کنید، زیرا معمولا در این بخش های خانه، رفت و آمد زیادتری وجود دارد و مهمان های شما نیز عموما در این دو فضا می نشینند. اگر کاغذ دیواری های این دو قسمت را معقولانه تر انتخاب کنید، به نفعتان خواهد بود، زیرا گزینه های بیش از حد خاص که انتخابشان ریسک زیادی می طلبد، ممکن است بعدا شما را خسته کنند. بهتر است کاغذ دیواری های این دو بخش از خانه را از میان گزینه هایی انتخاب کنید که از الیاف طبیعی تولید شده اند، زیرا این کاغذ دیواری ها به فضای مورد نظر شما صمیمیت اضافه می کنند. کاغذ دیواری های پارچه ای نیز گزینه های خوبی هستند.

  • در انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری های دقت زیادی داشته باشید. هر طرحی دارای تاثیرات بصری خود است و هر رنگی برای یک سری عملکرد مناسب تر است. کاغذ دیواری های دارای طرح های دایره ای یا زیگزاگی، معمولا محیط را به شدت فعال و پویا جلوه می دهند. این گونه طرح ها در کنار فضای زنده ای که ایجاد می کنند، انرژی زیادی نیز به شما منتقل می سازند و روی حس و حال زندگیتان تاثیر می گذارند. رنگ های درخشان هم می توانند فضای منزل شما را به کلی عوض کنند. رنگ های شاد و درخشان را می توانید در دکوراسیون داخلی اتاق کودکان به کار ببرید، زیرا پر از هیجان و انرژی هستند.

  • کاغذ دیواری منزل شما باید با کفپوش های به کار رفته هماهنگ باشد. اگر کفپوش های خانه شما ساده هستند، ترجیحا از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که دارای طرح های شلوغ هستند. در منازلی که کفپوش آن ها طرح دار است، انتخاب کاغذ دیواری هایی که ساده هستند یا نقوش پراکنده و محو دارند، معقولانه تر است.

  • در زمان خرید کاغذ دیواری به دردسرهای آینده خود هم فکر کنید. به عنوان مثال، یکی از مشکلاتی که بیش تر افراد پس از چند سال با کاغذ دیواری های خود به هم می زنند، جرم گرفتن آن هاست. مسلم است که شما می توانید کاغذ دیواری ها را هر چند سال یک بار عوض کنید، اما این کار هزینه دارد و معمولا کندن کاغذ دیواری قبلی و نصب مجدد نیز برای شما دردسر می سازد. پس بهتر است گزینه ای انتخاب کنید که قابل شستشو باشد تا بتوانید از کاغذ دیواری تهیه شده برای مدت زمان طولانی تری بهره ببرید.

  • همیشه در زمان خرید، مساحت تقریبی دیوارهای مورد نظر را همراه داشته باشید تا بتوانید هزینه نهایی را برآورد کنید. در ضمن، فراموش نکنید که از هر مدل کاغذ دیواری، یک یا دو رول اضافه بخرید. ممکن است در زمان نصب مشکلی پیش بیاید که شما را مجبور به استفاده از یک رول دیگر کند. همچنین شاید طی جا به جا کردن وسایل یا نم دادن دیوارها مجبور شوید بعدا یکی از نوارها را کنده و نوار دیگری جایگزین کنید. از آن جایی که پیدا کردن کاغذ دیواری خریده شده، آن هم پس از چند سال سخت است، کنار گذاشتن یکی دو رول اضافه از همان اول، خیالتان را راحت خواهد کرد.

در ادامه می توانید دیگر ترندهای 2020 را نیز مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

حراج کاغذ دیواری شهرک راه آهن

معماری ودکوراسیون داخلی پویانو