جدیدترین مدل های میز عسلی با هر سلیقه ای در دکوراسیون داخلی

مدل های میز عسلی

جدیدترین مدل های میز عسلی با هر سلیقه ای در دکوراسیون داخلی

ست میز عسلی به همان اندازه میز جلو مبلی پرکاربرد و محبوب است. نمی توانید تصور کنید که تنها یک میز جلو مبلی بتواند تمام خدماتی که لازم است هنگام پذیرایی برای یک مبل هفت نفره را ارائه دهد. میز جلو مبلی به عنوان اصلی ترین میز پذیرایی که در مرکز چیدمان مبلمان قرار می گیرد نقش اساسی هنگام صرف چای ، میوه و یا دورهمی های گاه به گاه خونوادگی در دکوراسیون منزل را دارد.چه قصد خرید میز عسلی برای ست شدن با مبلمان منزل دارید و چه اینکه به دنبال یک میز پایه کوتاه برای چیدن یک سری از اکسسوری ها در دکوراسیون خانه هستید. میز عسلی ها کاربردهای چند منظوره ای می توانند داشته باشند. چیزی که در مورد انتخاب میز عسلی وجود دارد این است که خودتان را محدود به قائه و قانون نکنید که حتما باید با میز جبومبلی و یا مدل مبلمان شما ست باشد، آزادانه  فکر کنید و از میان  مدل ها هر کدام که چشمتان گرفت را انتخاب کنید. میز عسلی ها جز عناصر دکوراسیون داخلی هستند که به سادگی با هر سبک دکوراسیونی ست می شوند. با پویانو همراه باشید تا با جدیدترین مدل های میز عسلی که این روزها در دکوراسیون داخلی خانه ها مد شده اند آشنا شوید.

میز عسلی سه پایه

میز عسلی های سه پایه یکی از جدیدترین و محبوب ترین مدل میز عسلی است که این روزها طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. فرم صفحه میز معمولا به شکل دایره ،  مربع و مثلثی که گوشه های های آن نرم و منحنی است می باشد. این میز عسلی ها که در واقع میز عسلی مدرن به شمار می آیند در واقعه جز سبک مدرن میانه قرن شناخته می شوند. به دلیل فرم لطیف و طبیعی ای که دارند می توانند با انواع سبک های دکوراسیون ست شوند. یکی از جذاب ترین ویژگی های این مدل میز عسلی اسن است که به رنگ های مختلف طراحی و تولید می شوند و می توانند با رنگ مبل و یا رنگ کوسن ها و یا هر رنگ تاکیدی که در دکوراسیون داخلی فضای خودتان در نظر دارید آنها را سفارش دهید. پایه های مخروطی دارند و با زاویه ای که به زیر صفحه میز متصل شده اند بر روی زمین قرار می گیرند و فرم شیک و جذابی را در فضای داخلی ایجاد می کنند.

این میز ها با چهارپایه نیز ممکن است طراحی شوند. بستگی به این دارد که شما تعداد پایه های بیشتر برای تعادل بیشتر را در نظر داشته باشید و یا ظاهر شیک تر با تعداد پایه های کمتر برایتان ارجح باشد. در هر حال هر دوی آنها از نظر ظاهری بسیار خواستنی و بامزه هستند، با این تفاوت که در طراحی مدل سه پایه تعداد پایه های کمتری در فضای داخلی دکوراسیون به چشم می خورد که از نظر بصری فضای کف را کمتر شلوغ می کند.

 

میز عسلی آینه ای

مدل محبوب دیگری از جدیدترین مدل های میز عسلی که این روزها طرفداران خودش را دارد میز های عسلی با پایه های استیل و فلزاتی هستند که بازتاب آینه های دارند. این میز ها در طرح ها و شکل های متنوعی در بازار موجود هستند. یکی از رایج ترین این میزها با پایه آینه ای فرم دایره ای آن است. این مدل از میز عسلی ها در واقع جز دکوراسیون سبک آرت دکو به شمار می روند. سبک آرت دکو ار فلزات براق و آیینهای زیاد استفاده میکند و همینطور رنگ سفید و مشکی رنگ پرکاربرد در این سبک است. بنابراین طبق انتظار صفحات این میز ها معمولا به رنگ سفید و یا مشکی است که رگه هایی از طرح سنگ روی آن به چشم می خورد. پایه های میز ممکن است به رنگ طلایی ، نقره ای و مشکی باشد اما در هر حال براق و آینه ای است.

این مدل از میز های پایه فلزی آینه ای به صورتی طراحی شده اند که در عین حال که پایه های آن فرم دایره هستند می توانند درون همدیگر قرار بگیرند و فضای کمتری اشغال کنند. این سبک میز عسلی در دکوراسیون سبک مدرن و معاصر و مینیمال به کار می رود.

میز عسلی پایه فلزی

یک مدل دیگر از جدیدترین مدل های میز عسلی پایه فلزی ، این مدل از میزهای عسلی هستند که در این عکس دکوراسیون داخلی می بینید. میز های عسلی با پایه فلزی که ترند دکوراسیون داخلی 2018 می باشند. پایه های این میز ها در فرم ها و طرح های مختلف طراحی می شوند. رایج ترین طرح میزهای پایه فلزی طرح زیگزاگی آن است. صفحه این میزها ممکن است از ام دی اف ، چوب تنه درخت که حالت روستیک دارد و یا صفحات چوبی دیگر باشد. در هر حال پایه فلزی باریک و مشکی آن بارز ترین ویژگی این میز عسلی ها هستند. طرح های مشبک فلزی برای پایه های این نوع میز ها نیز به عنوان به طراحی خلاقانه مهمان جدید دکوراسیون داخلی خانه های امروزی است.

میز عسلی شیشه ای

میز عسلی شیشه ای همیشه از آغاز تا امروز جایگاه ویژه ای برای طرفداران میز عسلی داشته است. میز عسلی شیشه ای به دلیل شفاف بودن متریال آن باعث می شود که فضای داخلی شلوغ نشود. بنابراین یک انتخاب خوب برای فضاهای کم جا و باریک و کم عرض است. جدیدترین میز عسلی این مدل خمیده آن است که از یک شیشه سرتاسری طراحی و تولید شده است. این مدل میز عسلی کاملا ست سه تایی آن درون هم جا می گیرد و یکی از بهترین و کم جاترین مدل میز عسلی شیشه ای جدید بازار است.

 

میز عسلی ام دی اف

ام دی اف متریال دیر آشنایی است که بسیاری از وسایل خانه از سرویس خواب تا میز ناهارخوری با آنها وارد خانه هایمان شده اند. دوام و پایداری مطلوب در مقابل خط و خش و رطوبت باعث شده که همچنان جایگاه خود به عنوان متریال انتخابی میزهای عسلی را هم حفظ کرده باشد. معمولا میز عسلی ام دی اف دارای طراحی مکعبی و صلب است. این میزعسلی ها به خوبی با مبلمان مدرن و مینیمال هماهنگ هستند و هیچ گاه از مد نمی روند. ممکن است در طراحی میز عسلی های مدرن از طبقات و کشوهایی برای جاگذاری وسایل و یا نمایش اکسسوری ها استفاده شود که یکی از امتیازات میز عسلی ام دی اف به حساب می آید.

میز عسلی تاشو

برای خانه ها و آپارتمان های کوچک امروزی مدل میز عسلی تاشو یکی از ضروریات زندگی مدرن است که طراحان نیز به فکر آن بوده اند. مدل میزعسلی تاشو که قابلیت تاشدن برای وقت استفاده ویژگی مطلوب این مدل میزها است. به راحتی می توانند در کمد و یا کنار دیوار قرار داشته باشند و در موقع لزوم برای استفاده و پذیرایی از مهمان باز شوند.

 

 

 

 

جدیدترین مدل های میز عسلی

تحریریه پویانو