6 ایده تغییر دکوراسیون ساده و راحت که می‌تواند برای شما لذت بخش باشد

6 ایده تغییر دکوراسیون ساده و راحت که می‌تواند برای شما لذت بخش باشد

تغییر دکوراسیون ساده و راحت ؛ این تغییرات بدون زحمت را به مناسبت شروع سال جدید امتحان کنید. گاهی اوقات نوکردن و تغییر دکوراسیون برای سال جدید به صورت تئوری خوب به نظر می‌رسند. اما زمان عمل که فرا می‌رسد بحث سامان دهی کابینت آشپزخانه و کمد، تماس گرفتن با تعمیرکاران، پر کردن صورتحساب ها و چک کردن و نظارت بر اجرای درست طرح مورد نظرتان به میان می‌آید.

امسال من تصمیم دارم چیزهای آسانی را پیشنهاد کنم که می‌دانم فورا جلوه فضای شما را شادتر و جدیدتر می‌کند. تضمین می‌کنم که همه این ها برای انجام دادن بسیار آسان هستند و نیاز به هیچ ابزاری ندارند.

تغییر دکوراسیون ساده و راحت
تغییر دکوراسیون ساده و راحت

ایده تغییر دکوراسیون شماره 1: قرار دادن یک میز ناهارخوری

دورهم جمع شدن برای وعده های غذایی یکی از بهترین روش ها برای حفظ ارتباط با کسانی است که دوست شان دارید و برای مجردها هم همین طور است. اگر شما به دور از خانواده خود زندگی می‌کنید، آن را به محلی برای جمع شدن با دوستان صمیمی خود تبدیل کنید(چیزی که Bridget Jones آن را «خانواده شهری» می نامد).

تغییر دکوراسیون شماره 2: استفاده از یک تابلو هنری بدیع

من همیشه عاشق اثرهای هنری بکر و بدیع می‌شوم. یکی از لذت بخش ترین چیزها برای خریدن در خانه یک اثر هنری بدیع است که می‌توانید آن را از جشنوراه های محله، نمایشگاه های هنر یا در سایت خریداری کنید.

با نگاه های تیزبین نوع آثار هنری که معمولا دوبار به آن ها نگاه نمی‌کنید و حاوی یک عکس، یک مجسمه، سفالل یا هر چیز انتزاعی می ‌باشند را بررسی کرده و ببینید که آیا از نظر شما ظاهری جذاب و گیرا دارد یا نه.

در مورد رنگ آن در اتاق پذیرایی خود یا جای آویزان کردن آن فکر نکنید. اگر از یک اثر هنری بسیار خوشتان آمد حتما جایی برای آن پیدا می شود و جالب است بدانید که آن به چیزی که به معنای واقعی کلمه متعلق به شماست تبدیل می شود.

تغییر دکوراسیون ساده و راحت
تغییر دکوراسیون ساده و راحت

ایده تغییر دکوراسیون شماره 3: تعویض روبالشتی ها

این یک خرید رضایت بخش است. چرا که هیچ وسیله ای در این جهان غیر از روبالشتی نیست که 25 تا 30 درصد از عمرتان، صورت شما را لمس می کند. چند روبالشتی فوق العاده لوکس با تراکم بالا در رنگ های دلپذیر و زیبا پیدا کنید یا اگر دوست دارید می توانید از رنگ های سفید تمیز و فاخر برای آن ها استفاده کنید. آن ها تخت شما را دعوت کننده تر می‌کنند.

ایده شماره 4 تغییر دکوراسیون: قرار دادن گل ها و گلدان ها

من معمولا گل های گلدان هایم را هر چند وقت یکبار عوض می‌کنم. من هر سال از بازار گل لاله می‌خریدم و درون گلدان شیک و زیبایی روی میز قرار می‌گذاشتم. اما امسال تصمیم گرفته ام از گل های وحشی، برگ های توت، شاخه ها، برگ های بامبو و یک دسته اکالیپتوس استفاده کنم.

تغییر دکوراسیون ساده و راحت
تغییر دکوراسیون ساده و راحت

ایده شماره 5 تغییر دکوراسیون: استفاده از چراغ ها و ریسه های چشمک زن

من همیشه از زیبایی چراغ های چشمک زن استفاده می‌کنم حتی اگر میهمانی و جشنی در کار نباشد. چراغ های کوچک سفید، روش خوبی برای افزایش جذابیت و دلپذیری  به یک فضاست و مهم نیست که در کجا از آن ها استفاده کنید. آن ها را می توانید به دور تاج تخت، یک آینه، شومینه و هر جایی که دوست دارید بپچید واز درخشش نشاط بخش آن ها لذت ببرید.

تغییر دکوراسیون شماره 6: پیاده کردن یک ایده ساده

من حداقل یکی از ایده های عکس‌های الهام بخشی که ذخیره کرده ام را سعی می‌کنم پیاده سازی کنم. طرح ها و عکس های زیادی هستند که می‌توانید از آن ها برای تغییر دکوراسیون خود ایده بگیرید. این ها صرفا مناسب برخی خانه های رویایی نیستند و ضمنا ایده هایی قدیمی و از مد افتاده ای نیز نمی‌باشند.

یک ایده ساده را انتخاب کرده و آن را اجرایی کنید چه آن تغییر چیدمان چند شلف، قرار دادن یک چرخ بار مناسب، نمایش دادن جواهرات به شکلی جدید، گذاشتن لوازم مربوط به میز عسلی روی یک سینی، ایجاد چند دکوری سر میز متفاوت، امتحان کردن یک رنگ جدید یا برداشتن یک فرش شرقی و پهن کردن آن روی یک میز عسلی باشد.

چه کسی می‌داند که یک تغییر دکوراسیون کوچک به چه چیزی منجر خواهد شد؟ شما ممکن است هر هفته یک تغییر دکوراسیون را پیاده سازی کنید.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: houzz