تغییر دکوراسیون داخلی منزل : تنوع را با ایده های ساده تجربه کنید!

تغییر دکوراسیون داخلی منزل : تنوع را با ایده های ساده تجربه کنید!

تغییر دکوراسیون داخلی منزل : دکوراسیون هم مثل دیگر چیزها تکراری می شود و مسلما زمانی خواهد رسید که شما از وضعیت چیدمان منزل تان خسته خواهید شد. حال قرار نیست به خاطر این موضوع هر ماه یک بار دکوراسیون منزل تان را تغییر دهید، اما بد نیست گهگاه حال و هوای منزل را عوض کنید تا از آن دلزده نشوید. در بسیاری از موارد، تغییر نحوه قرارگیری مبلمان و وسایل می تواند کارساز باشد و تا حد زیادی به ایجاد تنوع کمک کند، اما گاهی اوقات هم دیگر این تغییر چیدمان جواب نمی دهد. در این مواقع شما به دنبال ایجاد یک تغییر جالب تر هستید که با عوض کردن جای وسایل قدیمی شدنی نیست. چه باید کرد؟

لازم نیست سریعا به این فکر بیفتید که وسایل جدید خریداری کنید. مسلما این هم می تواند گزینه جالبی باشد، اما هزینه دارد و شاید گزینه های شامل هزینه زیاد مورد پذیرش بسیاری از افراد نباشند. زمانی که می توان با چند ایده ساده و هزینه ای اندک برای ایجاد تغییر اقدام کرد، واقعا نیازی هم به گزینه های آن چنانی نخواهد بود. اگر کمی سلیقه به خرج دهید و مبتکرانه فکر کنید، مطمئنا می توانید گزینه های جالبی پیدا کنید که در به وجود آوردن تغییر مورد نظرتان به شما کمک خواهند کرد. در این مطلب با معرفی چند نمونه از ایده های یکی از شماره های اخیر مجله Better Homes and Gardens به شما خواهیم گفت که چطور می توان چنین تغییراتی ایجاد کرد.

دکوری ها را ساده تر تعریف کنید

لوازم دکوری نباید حتما آن گزینه های لوکس و چشمگیری باشند که عموم مردم می پسندند. اگر شما یک تم ساده و خودمانی را بیش تر ترجیح می دهید، طبیعتا می توانید از گزینه های بسیار متنوعی استفاده کنید. دکوری ها را خودتان تعریف کنید و از وسایلی که دارید برای درست کردن تمی که به آن علاقه مند هستید، بهره ببرید. برای مثال در تصویر زیر می بینید که یک بطری شیشه ای نقش گلدان را بازی می کند و گل های طبیعی و تازه را در بر گرفته است. از طرفی آن نردبانی که به دیوار تکیه داده شده می تواند در عین عملکردی بودن، ایده جالبی باشد.

چیدمان میز قهوه خوری را عوض کنید

در تغییر دکوراسیون داخلی منزل ، از ساده ترین تغییراتی که می توان برای ایجاد تنوع به وجود آورد، عوض کردن چیدمان میز قهوه خوری است. میز قهوه خوری شما از جمله وسایلی است که در طول روز جلوی چشم تان قرار دارد و یک تغییر کوچک در چیدمان آن هم می تواند حس و حال فضای نشستن شما را عوض کند. به تصویر زیر نگاه کنید. چند بطری ساده شیشه ای که شاید به نظر خیلی ها دور ریختنی به نظر برسند در کنار یک پارچ سفید، همه آن چیزی هستند که چیدمان این میز را تشکیل داده است. شما هم می توانید با اجرای چنین ایده های ساده ای به نتیجه مشابه برسید.

تغییر دکوراسیون داخلی منزل در فضای غذاخوری

غذاخوری هم از آن فضاهایی است که معمولا زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و تغییر حس و حال آن می تواند تاثیر خوبی روی روحیه شما بگذارد. از آن جا که قسمت قابل توجهی از وقت شما پشت میز غذاخوری می گذرد، خیلی خوب می شود اگر بتوانید با یک تغییر کوچک برای عوض کردن ظاهر این فضا اقدام کنید. شما می توانید دقیقا مثل تصویر زیر یک سری روکش جدید برای صندلی ها بدوزید و یک گلدان جدید روی میز قرار دهید تا به سادگی تغییر مورد نظر را ایجاد کنید.

فضای خواب تان را تزیین کنید

وقتی نوبت به اتاق خواب می رسد، گزینه های می توانند خیلی هنرمندانه تر باشند. اتاق خواب شما فضایی کاملا شخصی است و به همین خاطر، خود شما باید تصمیم بگیرید با چیدمان آن چه کنید. برای مثال، عوض کردن روکش کوسن هایی که از ظاهرشان خسته شده اید یا انجام گلدوزی روی سطح آن ها می تواند تغییر جالبی باشد. می توانید همین ایده را روی روتختی و ملحفه ها نیز امتحان کنید. حضور یک گلدان با گل های مورد علاقه تان در کنار تخت هم پیشنهادی است که شاید عملی کردن آن بیش تر از چیزی که به نظر می رسد بر ظاهر فضا اثر بگذارد.

 

 

 

 

تغییر دکوراسیون داخلی منزل

تحریریه پویانو