ترکیب چوب طبیعی با رنگ سفید را در دکوراسیون داخلی کشف کنید!

ترکیب زیبای رنگ سفید با چوب طبیعی

ترکیب چوب طبیعی با رنگ سفید را در دکوراسیون داخلی کشف کنید!

ترکیب چوب طبیعی با رنگ سفید : معمولا زمانی که می خواهیم در دکوراسیون داخلی، به خانه ای مدرن و دلباز دست پیدا کنیم از لوازم و مبلمان سفید استفاده می کنیم. در سال های اخیر رنگ سفید به یکی از رنگ های محبوب برای دکوراسیون خانه های شیک و مدرن تبدیل شده است و زمانی که با چوب طبیعی ترکیب شود فضایی بسیار زیبا و تاثیر گذار ایجاد می کند. شاید استفاده از رنگ سفید از نظر تمیزی کمی سخت تر به نظر برسد، اما اگر می خواهید در خانه فضایی دلنشین ایجاد کرده و از سپری کردن زمان خود در آن لذت ببرید استفاده از مبلمان سفید رنگ را فراموش نکنید. برای این که زیبایی ترکیب چوب طبیعی با رنگ سفید را کشف کنید با پویانو همراه باشید:

ترکیب زیبای رنگ سفید با چوب طبیعی

  • چوب باعث ایجاد حس رضایت می شود

دیدن و لمس کردن چوب طبیعی همیشه باعث ایجاد احساس لذت و رضایت می شود. با استفاده از چوب سفید رنگ و یا استفاده از چوب در کنار رنگ سفید می توانید فضایی آرام ایجاد کنید. چوب نوعی عایق گرما است اما زمانی که آن را لمس کنید گرما را احساس نمی کنید به همین دلیل می توانید از آن به راحتی در تمام فصول استفاده کنید. این یک حقیقت است که افرادی که در مکانی با سازه های چوبی زندگی می کنند خود را شاد تر و سالم تر احساس می کنند. شاید در زندگی شهری نتوان در مکانی با سازه چوبی زندگی کرد، اما می توان لوازم و مبلمان چوبی خریداری کرده و از آن ها استفاده کرد. برای این که خود را هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روانی سالم تر احساس کنید مبلمان با کیفیتی که از چوب طبیعی ساخته شده اند را انتخاب کنید. متخصصان حوزه سلامت نیز استفاده از مبلمان چوبی را توصیه می کنند.

چوب باعث ایجاد حس رضایت می شود

  • ترکیب ظاهر مدرن سفید با ظاهر طبیعی چوب

لوازم و مبلمان چوبی در سال های اخیر به یکی از ترند های محبوب در دکوراسیون داخلی تبدیل شده اند. به ویژه لوازم چوبی با بافت های طبیعی چوب، بسیار محبوب بوده و در زندگی شهری بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. علاقه به طبیعت و هم چنین علاقه به ایجاد سبک منحصر به فرد باعث شده است که از چوب در تمام مکان های خانه به ویژه اتاق خواب نیز بسیار استفاده شود. اگر می خواهید بر روی افرادی که وارد خانه شما می شوند تاثیری فراموش نشدنی ایجاد کنید ترکیب چوب طبیعی با رنگ سفید می تواند به شما کمک کند. ترکیب و هماهنگی بی نظیر مبلمان چوبی و سفید رنگ فضای آرامی که در نظر دارید را برای شما ایجاد خواهند کرد.

استفاده از مبلمان سفید در خانه های کوچک نیز انتخاب بسیار مناسبی است. در مکان های کوچک استفاده از لوازم تیره باعث می شود تا فضا کوچک تر دیده شده و نور مکان کاهش یابد. با استفاده از رنگ سفید در مکان هایی مانند سالن و آشپزخانه که زمان زیادی از روز را در آن ها سپری می کند فضایی دلباز و درخشان خواهد ساخت. با به کار بردن آینه و لوستر ها نیز فضاهای کوچک تر را بزرگ تر نشان دهید.

ترکیب ظاهر مدرن سفید با ظاهر طبیعی چوب

در دکوراسیون اتاق خواب نیز استفاده از رنگ سفید از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. رنگ سفید در اتاق خواب احساس فضایی تمیز و دلباز را ایجاد کرده و اتاق خواب را تبدیل به مکانی شیک و زیبا می کند. به کار بردن گرمای چوب در کنار رنگ سفید این فرصت را برای شما ایجاد خواهد کرد تا فضایی آزاد و دلنشین برای خود بسازید. می توانید  کار را با رنگ کردن دیوار ها به رنگ سفید و یا با استفاده از کاغذ دیواری سفید رنگ آغاز کنید. بعد از دیوار ها نوبت به انتخاب لوازم می رسد. بهتر است که پرده ها، فرش و رو تختی را نیز به رنگ سفید انتخاب کنید. اما تخت خواب، کمد و یا میز موجود در اتاق را چوبی انتخاب کرده و به اتاق گرما ببخشید. اگر می خواهید در کنار رنگ سفید و چوب طبیعی از رنگ دیگری استفاده کنید، رنگ سیاه بهترین انتخاب خواهد بود.

ترکیب چوب طبیعی با رنگ سفید در اتاق خواب

  • سالن پذیرایی با چوب سفید

بدون شک اتاق پذیرایی از نقاط مهم خانه است که نیاز به زیباترین دکوراسیون را دارد. اتاق پذیرایی که در آن از مهمان های خود پذیرایی کرده و بیشترین زمان خود را در آن سپری می کنید هم باید راحت و کاربردی بوده و هم ظاهری زیبا و شیک داشته باشد. به همین منظور می توانید از زیبایی چوب در دکوراسیون داخلی استفاده کنید. انتخاب مبلمان چوبی سفید رنگ بدون شک برای سالن پذیرایی بهترین انتخاب است. اگر به دنبال فضایی ساده اما تاثیر گذار هستید مبلمان چوبی سفید را در نظر داشته باشید. نیازی نیست که تمام خانه را به رنگ سفید تبدیل کنید. استفاده از جزئیات خلاقانه در کنار رنگ سفید باعث ایجاد فضایی شیک و مدرن خواهد شد. برای مثال استفاده از اکسسوار های سیاه رنگ در کنار رنگ سفید فضایی زیبا ایجاد خواهد کرد.

قبل از این که شروع به دکوراسیون خانه کنید ابتدا تصور کنید که می خواهید فضایی با چه ویژگی هایی را ایجاد کنید. اگر می خواهید فضایی مدرن، ساده و تاثیر گذار در خانه بسازید استفاده از مبلمان سفید رنگ بهترین انتخاب خواهد بود. استفاده از میز غذاخوری سفید رنگ در کنار مبلمان چوبی و استفاده از اکسسوار های زیبا فضای شیکی ایجاد خواهد کرد. برای کامل کردن این فضا از لوستری بر روی میز و تابلویی بر روی دیوار استفاده کنید.

سالن پذیرایی با چوب سفید

هدف تمام انسان ها از دکوراسیون خانه ایجاد فضایی زیبا و راحت است. یکی از مکان هایی که هم در زیبایی و هم در راحتی خانه تاثیر گذار است اتاق غذاخوری است. توصیه می شود که در دکوراسیون اتاق غذاخوری از شلوغی و ازدیاد رنگ ها دوری کنید. در واقع با دکوراسیون مناسب اتاق غذاخوری و ایجاد هماهنگی میان آن و سالن پذیرایی می توانید فضایی مدرن و شیک ایجاد کنید. در اتاق غذاخوری معمولا از میز، صندلی، کنسول و یا ویترین استفاده می شود. در واقع بعد از سالن پذیرایی می توانید با لوازم موجود در اتاق غذاخوری دکوراسیون را کامل کنید.

استفاده از رنگ هایی مانند رنگ قرمز که گردش خون را افزایش می دهند برای اتاق غذاخوری رنگ مناسبی نیستند. به خصوص در مکان های کوچک رنگ های این چنین باعث می شوند تا فضا از آن چه که هست کوچک تر دیده شود. اما دلیل مهم تر این است که رنگ قرمز به دلیل افزایش گردش خون باعث افزایش اشتها می شود و به همین دلیل برای سلامتی اعضای خانواده مضر خواهد بود. برای ایجاد فضایی ساده، دلباز و تمیز استفاده از لوازم سفید رنگ انتخاب مناسبی خواهد بود. فراموش نکنید که علاوه بر زیبایی، رنگ و طراحی لوازم به کاربردی بودن آن ها نیز باید توجه داشته باشید.

ترکیب چوب طبیعی با رنگ سفید را در دکوراسیون داخلی

 

 

 

 

 

ترکیب چوب طبیعی با رنگ سفید

تحریریه پویانو