10 دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب سبک مدرن و سبک روستیک

10 دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب سبک مدرن و سبک روستیک

ترکیب سبک مدرن و سبک روستیک ؛ آیا به دنبال چیزی طبیعی و ساده برای اتاق خواب خود می‌گردید؟ نگاهی به فضاهای دل انگیز زیر بیندازید. با وارد کردن معماری طبیعی به اتاق خود و اضافه کردن متریال هایی با پس زمینه راه راه، چوب های زنده پرداخت نشده و منسوجات تقلیدی از سایر کشورهای جهان جلوه مدرن و روستیک برای فضای خواب خود ایجاد کنید.
این 10 اتاق خواب زیبا را به عنوان نمونه مشاهده کنید.

ترکیب سبک مدرن و سبک روستیک
ترکیب سبک مدرن و سبک روستیک

1-چند شلف بسازید
از چوب های طبیعی اصلاح نشده برای ایجاد شلف‌های روستیک استفاده کنید. در این اتاق خواب که دیوار آن با پنل‌های چوبی پوشیده شده است دو طاقچه کنار تخت از الوار زبر و ناهموار ساخته شده است. این راهکار ساده‌ای است اما برای روستیک نشان دادن فضای شما روشی بسیار موثر است.

2-متریال ها را با یکدیگر ترکیب کنید
با ترکیب کردن متریال ها با یکدیگر از جلوه های روستیک به شیوه‌ای مدرن استفاده کنید. در این جا، صندوقچه چوبی ساده کنار تاج تختی که از تایل‌های سرامیکی ساخته شده است نمای فوق العاده زیبایی دارد. یک چراغ مسی روی این صندوقچه چوبی زیبایی آن را چندبرابر کرده و به این اتاق کمی جلوه صنعتی اضافه می‌کند.

3-به دنبال چیزهای رنگ پریده و جالب باشید
رنگ آبی ملایم این تخت جلوی چوب‌های سفید نمای زیبایی دارد. در این جا با کاملا کم رنگ و زبر انتخاب کردن چوب، فضا جلوه مات و رنگ پریده ای به خود می‌گیرد. برای ایجاد چنین دکوری، رنگ سفید را با آب مخلوط کرده و روی پنل‌های چوبی را با آن بپوشانید. سپس با یک دستمال یا حوله روی آن را پاک کنید و این قدر این کار را تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

4- آویزان کردن یک لوستر
ویژگی عجیب و شگفت انگیزی را به فضای خود اضافه کنید تا آن را خاص و تماشایی کنید. تیرک‌های قدیمی سقف با این لوستر تزئینی پرزرق و برق در کنار هم آورده شده اند. طراحی پیچیده و سطوح براق لوستر با چوب هوا خورده بالای آن کنتراست زیبایی برقرار کرده است.

5-جذابیت بخشیدن به فضاهای لوکس
این اتاق پرزرق و برق ترکیب زیبایی از راحتی فضای لوکس و جلوه های روستیک را دارد. تیرک های بیرون زده و میله آهنی فرفوژه پرده اجزای قدیمی این فضا هستند که با لمسه تاج تخت امروزی و لامپ های کنارتختی مدرن تضاد جالبی برقرار کرده است.

6- ایجاد فضایی آرامش بخش
جلوه روستیک مدرن کمرنگ این فضا با اضافه کردن میز کنار تختی از جنس چوب اصلاح نشده تشدید شده است. این ظاهر ساده و کمرنگ به خوبی با روتختی سفید و فرش خنثای این فضا هماهنگ گردیده است. پنل های سفید دیوار و کف رنگ شده اتاق پس زمینه مناسبی برای اجزای درون آن فراهم کرده است.

7-وارد کردن عناصر روستیک از طریق تاج تخت
یک تاج تخت چوبی به این اتاق تک رنگ اندکی رنگ اضافه کرده و جلوه آن را گرما بخشیده است. این چوب اصلاح نشده از الوار خام است بنابراین سایه‌ها و رگه های متفاوت آن تکمیل کننده دیگر اجزای این اتاق می‌باشد.

8- فرهنگ ها را با یکدیگر ادغام کنید
تیرهای بیرون زده سقف در این جا با ترکیب نقوش و رنگ‌های روی تخت هماهنگ شده است. روتختی چهل تکه که در جهان معروف است با خود رنگ های روشن را به فضای آرام و یکدست این اتاق به ارمغان آورده است. صاحب این اتاق از گونی های پارچه ای برای درست کردن پوشش تاج تخت خاص خود استفاده کرده است. گیاهان و اشیاء زیبای موجود در این اتاق جلوه آن را تکمیل کرده اند.

9-وارد کردن تن های نارنجی رنگ
دیوار آبی این جا به تن های نارنجی چهارپایه‌های چوبی کنار تخت کمک می‌کند تا برجسته و مشخص تر باشند. چراغ آویز مسی نیز تن‌های رنگی مشابهی را اضافه کرده و به مدرن شما فضا کمک می کند. طراحان در این جا با استفاده از عکس های بدون قابی که با کلیپس های کوچک نگهداشته شده اند جلوه ساده دیوار را حفظ کرده اند.

10- جعبه چوبی میوه برای ایجاد دکوری خیره کننده
این اتاق سفید رنگ همانند یک فضای کاملا معاصر به نظر می‌رسد. با این جال یک جعبه چوبی میوه به آن جلوه روستیک بخشیده است. این مثال خوبی برای این است که چطور وجود صرفا یک آیتم می‌تواند جلوه کلی اتاق را تغییر دهد.
با همین 10 مورد ساده و راحت می‌توانید سبک مدرن روستیک را وارد خانه خود کنید. اما اگر به دنبال نمونه های جزئی تر و ظریف تر هستید پس در ادامه نیز با پویانو همراه باشید.

پیکان های چوبی روی دیوار
ساده ترین ایده‌ها و الگوهای نمونه برای ایجاد جلوه روستیک مدرن اغلب بسیار خلاقانه هستند. این پیکان های چوبی دیوار به سادگی می ‌تواند به اتاق خواب یا راهروی شما را جذابیت روستیک بدهد.

سقف با چوب خام اصلاح نشده
تمایل دارید که حتما در اتاق خواب خود فرش پهن کنید؟ پس کفپوش هاروود خود را به جای کف اتاق روی سقف آن نصب کنید. این چوب های خام ظاهر زیبایی به فضا می‌دهند.

عناصر چوبی طرح دار
مقداری ویژگی خاص و شخصی را با جذابیت روستیک به اتاق خواب خود وارد کنید. این چوب تغییر قابلیت پیدا کرده، ساده بودن کفپوش و دیوار را جبران می‌کند و به اتاق ویژگی منحصربه فرد می‌دهد.

لامپ ها و آباژورهای ساخته شده از چوب های طبیعی
هر اتاقی با این آباژور زیبا ظاهری گرم تر و پرزرق و برق تر پیدا می‌کند.

قاب آینه با چوب اصلاح نشده
اگر به دنبال راه ساده و آسان برای دست یابی به جلوه روستیک مدرن هستید می‌توانید صرفا یک آینه با قاب چوب طبیعی را وارد فضای خود کنید. هر چه این آینه بزرگتر باشد تاثیر آن در فضا بیشتر است.

چراغ آویز با تخته چوب
این تخته چوب زیبا با تمام انحناها و الگوهای طبیعی اش سریعا اتاق خواب شما را پویاتر و جذاب تر می‌کند! برای این کار از لامپ های حبابی ساده استفاده کنید و توجه را در جایی که باید باشد معطوف کنید.

پرده های کنفی
استفاده از پرده های کنفی؟ بله چرا که نه. این گوشه از اتاق با استفاده از پرده کنفی و کوزه های حصیری سفید جذابیتی روستیک پیدا کرده است.

سبدهای حصیری
سبدهای حصیری ابزاهاری ارگانیک، جذاب و زیبا در هر اتاق از خانه هستند.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: houzz