برای دکوراسیون بهاری در خانه آماده هستید ؟

برای دکوراسیون بهاری در خانه آماده هستید ؟

دکوراسیون بهاری در خانه ؛ بهار با قدم های خرامانش آرام آرام مهمان خانه های ما خواهد بود. نظر شما درمورد اینکه با چندین ایده جذاب و دلبرانه برای تغییر حال دل خانه مان آشنا شویم چیست ؟ همانطور که حال و هوای طبیعت با رنگ های لطیف و سبزهای سرزنده دگرگون می شود ، همانطور که در گوشه و کنار خانه مشغول خانه تکانی هستیم ، شاید بد نباشد با تغییر کوچک و بزرگی از بهار و زیبایی اش در منزل نیز استقبال کنیم. با پویانو همراه باشید با ایده هایی از میزبانی از بهار در دکوراسیون منزل :

طرح های بهاری در دکوراسیون منزل شامل چه طرحهای می شود؟

فکر می کنم همه ما بدانیم که طرح های گل گلی نماد بهار و زندگی است. طرح های گل گلی آبرنگی به خصوص جذابیت چشم نوازی دارد. انواع طرح ها و نقوش گیاهی هم جز این دسته هستند. طرح های برگی و شکوفه های رنگارنگ از ویژگی های دلبرانه فصل بهار است.

 

رنگ های بهاری در دکوراسیون منزل کدامند؟

دکوراسیون بهاری در خانه
دکوراسیون بهاری در خانه
دکوراسیون بهاری در خانه
دکوراسیون بهاری در خانه

بهار با رنگ های لطیف و ملیح شکوفه ها و گل ها برای ما یادآور آرامش و سرزندگی است. رنگ های پاستلی مانند سبز ، صورتی و آبی ملایم از طیف رنگ های بهاری می باشد.

بعد از اینکه طیف های رنگ بهاری را شناختیم و با طرح های بهاری نیز آشنا شدید. نوبت به این می رسد که با ایده های بهاری هم همراه باشیم.

گلهای طبیعی

اولین کاری که باید با آمدن بهار در منزل انجام دهید، آوردن گل های طبیعی به منزل است. این گل های طبیعی را می توانید با قرار دادن بر روی میز غذاخوری و یا میز جلو مبلی به بهتری نحو نمایش دهید.

همچنین کنسول ها و میز آرایش نیز جای مناسبی برای میزبانی از گل های طبیعی هستند.

کوسن با تم بهاری

یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین برای دعوت از بهار استفاده از انواع کوسن های دکوراتیو با طرح های بهاری هست. کوسنهای طرح وینتیج ، کوسن های گل گلی ، کوسن های خال خالی و … بهترین انتخاب برای نمایش یک جلوه بهاری در دکوراسیون خانه است.

پرده با تم بهاری

پرده ها نیز میتوانند یادآور نقش بهار بر پنجره خانه شما را داشته باشند. یک طرح بهاری جذاب برای پارچه پرده ای انتخاب کنید و از تماشای بهار لذت ببرید.

پارچه رومبلی با تم بهاری

حالا که سال جدید  در راه است ، فکر بدی نیست که به فکر تغییر روکش مبل هایتان باشید. طرح های سرزنده گلدار همیشه یکی از پرطرفدارترین طرح های پارچه مبلی می باشد.

 

روتختی با تم بهاری

کاغذ دیواری با تم بهاری

کاغذ دیواری های با تم بهاری بهترین راه برای به آغوش گرفتن بهار در دکوراسیون خانه می باشد. انواع طرح های گل گلی با حتی طرح های ساده از طیف صورتی باشد.

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون پویانو