بازسازی درب های قدیمی منزل با ایده های متنوع

بازسازی درب قدیمی منزل

بازسازی درب های قدیمی منزل با ایده های متنوع

اگر از ظاهر درب های منزل خود خسته شده اید، اما بودجه کافی برای تعویض آن ها را ندارید، ایده های بازسازی درب های قدیمی می تواند به شما کمک کند. با راه های ساده و ارزان درب های خانه خود را از نو بسازید. با پویانو همراه باشید:

یکی از عناصر مهم ساختمانی در خانه ها درب ها هستند که قبل از ورود به خانه و اتاق باعث ایجاد افکاری مثبت و یا منفی نسبت به مکان می شوند. به همین دلیل درب ها در ظاهر خانه ما بسیار اهمیت دارند.

بازسازی درب

  • با استفاده از رنگ به درب ها زندگی دوباره بدهید

برای این که ظاهری جدید به درب ها ببخشید می توانید آن ها را با استفاده از ترکیب رنگ های متنوع و متفاوت رنگ آمیزی کرده و زندگی دوباره به آن ها بدهید. با استفاده از رنگ درب ها را به شکل ها و طرح های متنوع رنگ آمیزی کنید، فقط کافی است که کمی از قدرت تخیل خود استفاده کنید. با انتخاب رنگ های ساده و پاستلی ظاهری زیبا تر بر روی درب ها ایجاد کنید.

می توانید از اینترنت الگوهای تزئینی متفاوتی را تهیه کرده و طرح های متنوع را بر روی درب ها ایجاد کنید. هم چنین می توانید طرحی را که دوست دارید بر روی مقوا نقاشی کرده، آن را بریده و به صورت الگو برای رنگ کردن درب ها استفاده کنید.با استفاده از رنگ به درب ها زندگی دوباره بدهید

 

با استفاده از کاغذ دیواری می توانید طرح های متنوعی را بر روی درب ها ایجاد کنید. می توانید درب ها را به هر سبکی که دوست دارید تبدیل کنید، برای این منظور کاغذ دیواری های متنوعی در سبک های مدرن، کلاسیک، وینتیج، روترو و غیره وجود دارد. اما به شما توصیه می کنیم که از طرح های خسته کننده و شلوغ دوری کنید تا بعد از مدتی از آن ها دل زده نشوید و همچنین تمام درب را با کاغذ دیواری و یا استیکر نپوشانید. پوشاندن قسمتی از درب ظاهر زیاتری ایجاد خواهد کرد.

کاغذ دیواری و یا استیکر های چسبان

  • پوشاندن درب

در بازسازی درب های قدیمی با پوشاننده های متنوعی مانند وینیل و یا چرم مصنوعی می توانید ظاهری بی نظیر و زیبا به درب ها ببخشید. تنها چیزی که لازم دارید منگنه مخصوص و پوششی متناسب با ابعاد درب است. بعد از اتمام روکش کردن درب می توانید با استفاده از پونز و یا هر وسیله تزئینی دیگری درب را به شکل مورد علاقه خود تزئین کنید.

پوشاندن درب

  • آینه بر روی درب ها

در گذشته از شیشه های طرح دار در قسمت میانی درب ها بسیار استفاده می شد. شما نیز می توانید از این مدل برای درب های خانه خود استفاده کنید، اما با ایجاد کمی تغییر که هم کارآمد تر باشد و هم ظاهری دکوراتیو ایجاد کند. با نصب یک آینه بر روی درب می توانید ظاهری متفاوت در دکوراسیون خانه ایجاد کنید. استفاده از آینه های هندسی ظاهر ساده درب را نیز از بین خواهد برد.

آینه بر روی درب ها

  • با استفاده از دستگیره ظاهر درب را تغییر دهید

در بازسازی درب های قدیمی می توانید با استفاده از اسپری رنگ، دستگیره های درب ها را تغییر داده و ظاهری جدید به آن ها ببخشید. هم چنین می توانید از استیکر و یا هر نوع لوازم تزئينی استفاده کرده و ظاهر قدیمی دستگیره درب را تغییر دهید.

با استفاده از دستگیره ظاهر درب را تغییر دهید